REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Hyundai“ pastarąjį dešimtmetį stengėsi iš visų jėgų, jog kiekvienas pasaulio pilietis iš galvos išmestų senąjį markės įvaizdį.
Nors korėjietiškų automobilių stereotipai iki šiol yra kaip didžiulis ir tamsus šešėlis, tačiau „Hyundai“ bei po jos sparnu esančių markių darbuotojai yra savo srities specialistai, kurie kadaise ženkliai prisidėdavo prie „Audi“ ar „BMW“ automobilių kūrimo.

„Hyundai“ pastarąjį dešimtmetį stengėsi iš visų jėgų, jog kiekvienas pasaulio pilietis iš galvos išmestų senąjį markės įvaizdį.
Nors korėjietiškų automobilių stereotipai iki šiol yra kaip didžiulis ir tamsus šešėlis, tačiau „Hyundai“ bei po jos sparnu esančių markių darbuotojai yra savo srities specialistai, kurie kadaise ženkliai prisidėdavo prie „Audi“ ar „BMW“ automobilių kūrimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Genesis Essentia (18)


„Genesis“ – sąlyginai naujas prekinis ženklas, kuriuo korėjiečiai siekia sukurti alternatyva įžymiajai trijulei iš Vokietijos: „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“. Ir ties šia vieta bent vienas „Genesis“ specialistų turėtų pasakyti – „How hard can it be?“ Atsižvelgiant į kitų gamintojų patirtį – „Very Hard“.
Kol „Genesis“ bando išmokti ir perprasti „Premium“ segmento pirkėjų norus ir įpročius, šios markės dizaino departamentas nusprendė atlikti tai ką moka geriausiai – sukurti iš koto verčiantį koncepcinį automobilį, kuris privers aikčioti net ir didžiausią korėjietiškų automobilių kritiką.

REKLAMA

Genesis Essentia (13)


Už štai šio įspūdingai atrodančio automobilio „stovi“ pakankamai įžymūs žmonės. Pavyzdžiui, „Genesis“ prekiniam ženklui vadovauja Manfredas Fitzgeraldas – buvęs „Lamborghini“ komandos narys, Lucas Donckerwolke – buvęs „Bentley“, „Lamborghini“ ir „Audi“ dizaino departamento vadovas ir Albertas Biermannas – buvęs „BMW M“ divizijos vadovas. Kuomet už naujo „Genesis“ projekto stovi tokie asmenys, galime iškart tikėtis išsižioti verčiančio automobilio.
Kaip pasakytų kompanijos atstovai – tai „Gran Tourer“ tipo automobilis su 2+2 sėdynių išdėstymu. „Genesis“ puikiai supranta, jog anksčiau ar vėliau turėsime atsisakyti vidaus degimo variklių, kurių skleidžiamas garsas sukelia šiurpuliukus, tačiau šiam privalumui „Genesis“ turės alternatyvą – pajėgią elektrinę jėgainę, kuri leis automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 3 sekundes.

REKLAMA
REKLAMA

Genesis Essentia (2)


Už elegantiško, „Zagato“ dizaino studijos darbus primenančio kėbulo slypi iš anglies pluošto pagaminta važiuoklė, keturių varančiųjų ratų pavara bei milžiniškas kiekis baterijų, kurios buvo sumontuotos automobilio grindyse. Tokiu sprendimu inžinieriai siekia sumažinti gravitacijos centrą ir tuo pačiu pasiekti nepriekaištingą svorio paskirstymą tarp ašių.
Tad dabar reikia atsakyti į klausimą – „Ar šis modelis pasieks serijinę gamybą ir kada?“ „Genesis“ kompanijos atstovai teigia, jog artimiausioje ateityje turėtume sulaukti kažko panašaus į „Essentia“ konceptą.
Iki 2021 metų „Genesis“ žada pristatyti šešis naujus modelius. Trys iš jų turės sedano kėbulą, o likusieji... greičiausiai bus „SUV“ tipo ir galbūt sportiškas modelis su kupė kėbulo tipu.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų