REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kas yra Lietuvos automobilių sporto veidas? Daugelis greičiausiai pasakysite, jog Benediktas Vanagas. Jis tikrai yra vienas iš tų žmonių, kurį žino beveik visa Lietuva, tačiau šiandien mes norime Jus supažindinti su Dmitrijumi Sribnyjumi, kuris netiesiogiai Lietuvą reprezentuoja D.Britanijoje. 
Vargu ar Dmitrijų būtų galima pavadinti Lietuvos piliečiu. Nors jis nuo 1985 metų su savo tėvais gyveno Lietuvoje, Visagine, tačiau jo tikroji gimtinė yra Ukraina. Būtent šioje šalyje, Pripetės mieste, 1980 metais gimė Dmitrijus Sribnyj, kuris ne vienerius metus dalyvauja „Gymkhana Grid“ čempionate.
Nuo mažumės automobiliais ir motociklais besidomintis vyras niekada nesvajojo tapti profesionaliu lenktynininku, tačiau jis puikiai atsimena tą momentą, kai 1998 metais įsigijo pirmąjį savo automobilį - „Mazda 626“ kupė.
„Tai tikrai nebuvo mano svajonių automobilis, tačiau su juo buvo labai smagu svilinti priekines padangas ir palikti juodas žymes ant asfalto“, - priduria Dmitrijus.

Kas yra Lietuvos automobilių sporto veidas? Daugelis greičiausiai pasakysite, jog Benediktas Vanagas. Jis tikrai yra vienas iš tų žmonių, kurį žino beveik visa Lietuva, tačiau šiandien mes norime Jus supažindinti su Dmitrijumi Sribnyjumi, kuris netiesiogiai Lietuvą reprezentuoja D.Britanijoje. 
Vargu ar Dmitrijų būtų galima pavadinti Lietuvos piliečiu. Nors jis nuo 1985 metų su savo tėvais gyveno Lietuvoje, Visagine, tačiau jo tikroji gimtinė yra Ukraina. Būtent šioje šalyje, Pripetės mieste, 1980 metais gimė Dmitrijus Sribnyj, kuris ne vienerius metus dalyvauja „Gymkhana Grid“ čempionate.
Nuo mažumės automobiliais ir motociklais besidomintis vyras niekada nesvajojo tapti profesionaliu lenktynininku, tačiau jis puikiai atsimena tą momentą, kai 1998 metais įsigijo pirmąjį savo automobilį - „Mazda 626“ kupė.
„Tai tikrai nebuvo mano svajonių automobilis, tačiau su juo buvo labai smagu svilinti priekines padangas ir palikti juodas žymes ant asfalto“, - priduria Dmitrijus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

_I9A0457.555


Būdamas 19 metų, Dmitrijus nusprendė palikti Lietuvą ir išvyko laimės ieškoti į D.Britaniją. Nors dveji metai praleisti D.Britanijoje nebuvo labai įsimintini, tačiau Dmitrijaus teigimu, gyvenimas apsivertė aukštyn kojom 2001 metais, kai jis įsigijo pirmąjį automobilį su turbininiu varikliu - „Nissan S13“.
„Tai buvo vienas mėgstamiausių mano automobilių. Buvo labai smagu į kiekvieną posūkį įlėkti slystant šonu.“
Paragavęs „S13“, Dmitrijus vėliau nusprendė išbandyti kiekvieną sportišką automobilį iš Japonijos.
„Išbandžiau daug japoniškų automobilių. Toyota Supra, Nissan Skyline, Mazda RX-7, Mitsubishi 3000 GT, tačiau ne vienas negalėjo patenkinti mano poreikių.“
„Nemažai metų ieškojau ir automobilių sporto šakos, kuri man būtų prie širdies. Dalyvavau drago ir sprinto varžybose, tačiau jos didžiulio malonumo man neteikė.“

REKLAMA

DSC04381


Įkvėpė Kenas Blockas
Kiekvienas užaugame turėdami sektiną pavyzdį. Dažniausiai tai būna koks nors mokslininkas, sportininkas arba žymus žmogus, į kurį norėtume lygiuotis ir pasiekti tokių pačių aukštumų. Kas buvo Dmitrijaus sektinas pavyzdys? O gi Kenas Blockas, kuris visą pasaulį nustebino su netradicine „Gymkhana“ rungtimi.
„Kaip šiandien atsimenu dieną, kai pamačiau pirmąjį Keno Blocko vaizdo klipą, kuriame jis posūkius labai dideliu greičiu įveikia vairuodamas Subaru. Būtent jis mane paskatino įsigyti „Subaru“ markės automobilį.“
„Subaru yra išskirtiniai automobiliai. Pasaulyje nėra tokių automobilių, kurie suteiktų tiek daug kontrolės ir užtikrintumo.“
Pirmasis išbandymas
Patys svarbiausi metai Dmitrijaus gyvenime buvo 2012. Kaip tik tuomet jis išgirdo apie Silverstone lenktynių trasoje organizuojamą „Gymkhana Grid“ renginį. Kiekvienas sudalyvavęs „Gymkhana Grid“ renginyje ir praėjęs kvalifikaciją, gauna galimybę susigrumti su „Gymkhana“ rungties specialistu - Kenu Blocku.
„Negalėjau šiai pagundai atsispirti“, - pasakoja Dmitrijus.

REKLAMA
REKLAMA

Gymkhana Impreza JPEGS-59 copy


Netikėtai, tačiau pirmasis blynas neprisvilo. Vyras sugebėjo laimėti pirmąją vietą „AWD“ klasėje ir po dviejų mėnesių jis jau stovėjo didžiulėje arenoje, kurioje jis turės susigrumti su žmogumi, kuris išrado netradicinę automobilių sporto rūšį.
Tą dieną jaudinosi ne tik Dmitrijus, bet ir jo vairuojamas automobilis, kuris tądien užsidegė. Nors Dmitrijus nenukentėjo, tačiau automobiliui prireikė nemažai laiko jį susitvarkyti, tad akistata su Kenu Blocku turėjo būti nukelta vėlesniam laikui.
Rimto bolido konstravimas
Laimėjęs „Gymkhana Grid“ finalą, Dmitrijus nusprendė, jog atėjo laikas sukonstruoti rimtesnį, patikimesnį ir galingesnį bolidą su kuriuo jis galėtų dalyvauti 2013 metų „Gymkhana Grid“ sezone.
„Nusprendžiau kreiptis į „Scoobyclinic“ dirbtuvių specialistus. Į juos kreipiuosi dėl labai rimtos priežasties. Visa D.Britanija žino, jog jie moka sukonstruoti tokius automobilius, kurie praktiškai yra neužmušami.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Tačiau naujo bolido konstravimu rūpinosi ne tik „Scoobyclinic“, bet ir pats Dmitrijus. Jis iš „Forge Motorsport“ įsigijo radiatorių, tarpinį suslėgto oro aušintuvą, „Syvecs“ variklio kompiuterį ir dar daugybę detalių, kurios padėjo ne tik dar kartą laimėti „Gymkhana Grid“ čempionatą. Dmitrijus taip pat tapo „Barrel Sprint“ čempionu.
Pasibaigus 2013 metų sezonui, automobilis į dirbtuves sugrįžo ne tik atgauti jėgas. „Scoobyclinic“ stebėjo Dmitrijaus sezoną, analizavo įvairiausius duomenis ir pasiūlė jam sukonstruoti tokį automobilį, kuris galėtų atlaikyti net ir pačias didžiausias apkrovas.
Dmitrijaus teigimu, pats sunkiausias sezonas buvo 2014 metais. Dėl gausiai forsuoto variklio, automobilis labai dažnai iš rikiuotės išeidavo dėl įvairiausių gėdimų.

REKLAMA


Nepaisant įvairiausių gėdimų ir nuopolių, Dmitrijus praėjusių metų sezoną sugebėjo užbaigti su 7 pergalėmis, tai jam padėjo prasibrauti į „Gymkhana Grid“ finalą, kuriame jis dar kartą sužibėjo ir trečią kartą laimėjo „Gymkhana Grid“ čempionatą. Jis taip pat antrus metus iš eilės tapo „Barrel Sprint“ čempionu.
2015 metais praplės horizontą
Kaip ir kiekvienas lenktynininkas, taip ir Dmitrijus 2015 metų sezonui pradėjo ruoštis žymiai anksčiau, nes Visagine užaugęs vyras šiemet ruošiasi dalyvauti ne tik „Gymkhana Grid“, bet ir „BTRDA“ rali-kroso čempionate, kuris vyksta D.Britanijoje.
„Šiemet bandysiu dalyvauti dvejuose čempionatuose. Nežinau, kaip man seksis, bet esu užtikrintas, jog puikiai pasirodysiu ne tik „Gymkhana Grid“, bet ir rali-kroso čempionate.“
Dmitrijus rali-kroso čempionate dalyvaus „Supercars“ klasėje su specialiai šioms varžyboms paruošta „Subaru Impreza“. Kaip visada, varžyboms automobilį ruošia „Scoobyclinic.“
„Gymkhana Grid“ lenktynėms paruošto bolido specifikacijos : 

  • Variklis : 2013 metais automobilis turėjo 2.1 litro benzininį variklį, kuris išvystė 360 arklio galių. 2014 metų sezonui paruoštas automobilis turėjo 2.5 litro benzininį motorą, kurio pajėgumas siekė net 470 arklio galių ir 470 Nm.

  • Turbina - SC36+BB.

  • Pavarų dėžė : 5 bėgių mechaninė su „PPG“ specialistų viduriais.

  •  Pakaba - poliuretanas, „PB“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai

  • ECU - „Syvecs“.

  • „Forge Motorsport“ radiatorius ir tarpinis suslėgto oro aušintuvas.

  • „Corbeu“ sėdynės ir „Luke“ saugos lankai




Norite papasakoti apie savo automanišką veiklą? Nesvarbu kokia ji būtų - papasakokite. Mielai Jus pakalbinsime! Susisiekite el.paštu :
[email protected]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų