REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvieną kartą atvykę į automobilių entuziastams skirtą renginį, Jus pasitinka variklių skleidžiami garsai, bendraminčių šypsenos ir vieno žmogaus balsas, kuris be menkiausios pertraukos dėlioja žodžius, sakinius ar skambias frazes. Tai – renginių vedėjas, be kurio negali apsieiti ne vienas renginys, koncertas ar vestuvės.
Šiandien norime Jus supažindinti su Gintautu – automanu, drifto komandos nariu ir ilgamečiu renginių vedėju, kurio balsą tikrai esate girdėję bent vienose drifto varžybose.
Automobilių sporto pasaulyje atlieki du vaidmenis: renginių vedėjo ir ryšių su visuomene atstovo. Kuri sritis yra sunkesnė?
Gintautas - Žinoma, daugiausiai jėgų ir laiko pareikalauja sporto renginių vedimas, tai yra be galo atsakingas ir sunkus darbas. Tu privalai visą renginio trukmę, kuri svyruoja nuo  8 iki 10 valandų. Viso renginio metu privalai išlikti energingas ir iškalbus, greitai reaguoti į nenumatytas ar ekstremalias situacijas, ir viską kuo įdomiau ir kokybiškiau perteikti žiūrovams. Tuo tarpu ryšis su visuomene ar rėmėjais-partneriais reikalauja atlikti „namų darbus“ iš anksto, o ne paskutinę akimirką. Geresnis pasiruošimas duoda didesnę pridedamąją vertę žiūrovams, komandai, partneriui ar rėmėjui.
Gintautas Šutavičius
(nuotr. Longas Foto)
Kodėl pasirinkai renginių vedėjo „duoną“?
Gintautas - Visiškai netikėtai ir neplanuotai. Sako geriausi dalykai nutinka netikėtai, taip nutiko ir mano gyvenime. Artimieji ir draugai visada sakydavo, jog žodžio kišenėje ilgai neieškau. Viskas apsivertė aukštyn kojom prieš 8 metus, kuomet susipažinau su automobilių sporto atstovu – Mariumi Vasiliausku. Jis tuo metu dirbo „D1Sport“ komandoje ir ieškojo renginių vedėjo. Nors tuomet turėjau didžiulę scenos baimę, norėjau pakovoti su savimi ir persilaužti. Tą dieną atsimenu ir šiandien. Iš pradžių jaučiausi nejaukiai, tačiau kaip Marius sako – įsimetu antrą bėgį ir aš kaip namie. Taip buvo ir man. Po 15 minučių aš jaučiausi kaip namie.
Gintautas Šutavičius
(nuotr. RD Photo)
Kokie buvo pirmieji automaniški renginiai?
Gintautas -Taip jau sutapo, jog mano renginių vedėjo karjera prasidėjo kartu su sparčiai augančia drifto populiarumo banga. Kadangi esu šios sporto šakos gerbėjas, nuolatos ja domiuosi ir pildau savo žinių bagažą. Tai buvo viena iš priežasčių, kodėl vesti drifto varžybas man buvo vieni juokai. Kalbėjau daug ir kokybiškai, ir taip kokius 4 sezonus iš eilės.
Ar tuos metus, kuomet buvai renginių vedėjas matai progresą automaniškuose renginiuose? Kas pasikeitė?
Gintautas - Buvo visko. Emociniai atrakcionai vyravo autosporte ir automanų pasaulyje. Pradėkime nuo to, kad aš augau bulgarkės ir spyruoklių pjaustymo laikais. Tuomet daugelis sportininkų savomis rankomis ieškojo būdų kaip patobulinti savo techniką ir išspausti maksimumą.  Dabar – pačius geriausius ir tinkamiausius komponentus galima pasiekti ranka.
- Žvelgiant iš renginių organizatorių pusės, čia taip pat netrūko permainų. Užtenka pažvelgti į renginių įvairovę ir organizatorių kiekį: „Fast Lap“, „Side To Side“, „Chill'n'Grill“, „Memel Motor Fest“ ir daugelis kitų sudrebino šį mažą automanų pasaulį. Tikrai einame tinkama linkme.
Gintautas Šutavičius
Su kokiais iššūkiais teko susidurti vedant automanams skirtus renginius?
Gintautas - Saulė, karštis, nenumatytos situacijos, organizacinės ir vedėjų klaidos, kurias reikia išspręsti žiūrovui to nepastebėjus, sugadinti savo ar organizatorių reputaciją galima labai greitai, todėl labai daug investuoju į pasiruošimą ir grįžtamąjį ryši po renginio.
Kaip ir minėjome anksčiau, esi ne tik renginių vedėjas. Taip pat buvai „Ukmergės ASK“ komandos dalis. Kaip atsidūrei šioje bendraminčių kompanijoje?
Gintautas - „Ukmergės ASK“ komandoje atsidūriau susipažinęs su Benediktu Čirba, kuomet jis dar tik pradėjo savo karjerą autosporte ir vairavo „BMW E30“ su V8 motoru. Buvo labai smagu stebėti kaip jis sparčiai progresuoja ir kaip greitai jis persėdo „Nissan S14“ su legendiniu „2JZ“ varikliu bei kitais žaisliukais. Tai buvo kažkas tooookio.
- Stebėdamas komandos veiklą, pamačiau potencialą ir pradėjau svarstyti apie šios komandos komunikaciją su visuomene ir partneriais. Tai yra sudėtingas procesas, tačiau turint pakankamai daug užsispyrimo – viskas yra įmanoma. Tam reikia tik gero pasiruošimo, teisingu žmonių aplink, ir daug laiko.
Gintautas Šutavičius
Driftas – vienas iš tavo silpnybių?
Gintautas - Tikrai ne. Mano silpnybė – viskas kas turi vidaus degimo variklį: Automobilių sportas, vandens motociklų sportas, buriavimas (taip, jie turi stacionarius vidaus degimo variklius) ir t.t.
Gintautas Šutavičius
(nuotr. RD Photo)
Automobilių sportas nėra ta veikla, kuri kainuoja 5 eurus. Ar ieškodami rėmėjų susiduriate su neigiama reakcija – „Kas tas driftas? Kokia prasmė remti autosportą?“ ir pan?
Gintautas - Kalbant apie šoninį slydimą, visuomenėje yra didžiulis pasipriešinimas. Paramos trūksta tiek organizatoriams, tiek lenktynininkams. Daugeliui atrodo, jog driftas yra „bulių kautynės“ ar „chuliganiškas“ sportas. Bet juk taip nėra! Tai galėtų patvirtinti bet kuris drifto kultūros atstovas. Komandos, organizatoriai ir lenktynininkai stengiasi propaguoti automobilių sportą ir požiūrį, jog vadeles reikia atleisti ne bendro naudojimo keliuose, o lenktynių trasoje. Valdžios atstovai privalo suprasti, jog lenktynių trasa gali būti puiki, saugi žaidimų aikštelė, bet jie to nesupranta.
Pagrindinės nuotraukos autorius - Tomse Photo

Kiekvieną kartą atvykę į automobilių entuziastams skirtą renginį, Jus pasitinka variklių skleidžiami garsai, bendraminčių šypsenos ir vieno žmogaus balsas, kuris be menkiausios pertraukos dėlioja žodžius, sakinius ar skambias frazes. Tai – renginių vedėjas, be kurio negali apsieiti ne vienas renginys, koncertas ar vestuvės.
Šiandien norime Jus supažindinti su Gintautu – automanu, drifto komandos nariu ir ilgamečiu renginių vedėju, kurio balsą tikrai esate girdėję bent vienose drifto varžybose.
Automobilių sporto pasaulyje atlieki du vaidmenis: renginių vedėjo ir ryšių su visuomene atstovo. Kuri sritis yra sunkesnė?
Gintautas - Žinoma, daugiausiai jėgų ir laiko pareikalauja sporto renginių vedimas, tai yra be galo atsakingas ir sunkus darbas. Tu privalai visą renginio trukmę, kuri svyruoja nuo  8 iki 10 valandų. Viso renginio metu privalai išlikti energingas ir iškalbus, greitai reaguoti į nenumatytas ar ekstremalias situacijas, ir viską kuo įdomiau ir kokybiškiau perteikti žiūrovams. Tuo tarpu ryšis su visuomene ar rėmėjais-partneriais reikalauja atlikti „namų darbus“ iš anksto, o ne paskutinę akimirką. Geresnis pasiruošimas duoda didesnę pridedamąją vertę žiūrovams, komandai, partneriui ar rėmėjui.
Gintautas Šutavičius
(nuotr. Longas Foto)
Kodėl pasirinkai renginių vedėjo „duoną“?
Gintautas - Visiškai netikėtai ir neplanuotai. Sako geriausi dalykai nutinka netikėtai, taip nutiko ir mano gyvenime. Artimieji ir draugai visada sakydavo, jog žodžio kišenėje ilgai neieškau. Viskas apsivertė aukštyn kojom prieš 8 metus, kuomet susipažinau su automobilių sporto atstovu – Mariumi Vasiliausku. Jis tuo metu dirbo „D1Sport“ komandoje ir ieškojo renginių vedėjo. Nors tuomet turėjau didžiulę scenos baimę, norėjau pakovoti su savimi ir persilaužti. Tą dieną atsimenu ir šiandien. Iš pradžių jaučiausi nejaukiai, tačiau kaip Marius sako – įsimetu antrą bėgį ir aš kaip namie. Taip buvo ir man. Po 15 minučių aš jaučiausi kaip namie.
Gintautas Šutavičius
(nuotr. RD Photo)
Kokie buvo pirmieji automaniški renginiai?
Gintautas -Taip jau sutapo, jog mano renginių vedėjo karjera prasidėjo kartu su sparčiai augančia drifto populiarumo banga. Kadangi esu šios sporto šakos gerbėjas, nuolatos ja domiuosi ir pildau savo žinių bagažą. Tai buvo viena iš priežasčių, kodėl vesti drifto varžybas man buvo vieni juokai. Kalbėjau daug ir kokybiškai, ir taip kokius 4 sezonus iš eilės.
Ar tuos metus, kuomet buvai renginių vedėjas matai progresą automaniškuose renginiuose? Kas pasikeitė?
Gintautas - Buvo visko. Emociniai atrakcionai vyravo autosporte ir automanų pasaulyje. Pradėkime nuo to, kad aš augau bulgarkės ir spyruoklių pjaustymo laikais. Tuomet daugelis sportininkų savomis rankomis ieškojo būdų kaip patobulinti savo techniką ir išspausti maksimumą.  Dabar – pačius geriausius ir tinkamiausius komponentus galima pasiekti ranka.
- Žvelgiant iš renginių organizatorių pusės, čia taip pat netrūko permainų. Užtenka pažvelgti į renginių įvairovę ir organizatorių kiekį: „Fast Lap“, „Side To Side“, „Chill'n'Grill“, „Memel Motor Fest“ ir daugelis kitų sudrebino šį mažą automanų pasaulį. Tikrai einame tinkama linkme.
Gintautas Šutavičius
Su kokiais iššūkiais teko susidurti vedant automanams skirtus renginius?
Gintautas - Saulė, karštis, nenumatytos situacijos, organizacinės ir vedėjų klaidos, kurias reikia išspręsti žiūrovui to nepastebėjus, sugadinti savo ar organizatorių reputaciją galima labai greitai, todėl labai daug investuoju į pasiruošimą ir grįžtamąjį ryši po renginio.
Kaip ir minėjome anksčiau, esi ne tik renginių vedėjas. Taip pat buvai „Ukmergės ASK“ komandos dalis. Kaip atsidūrei šioje bendraminčių kompanijoje?
Gintautas - „Ukmergės ASK“ komandoje atsidūriau susipažinęs su Benediktu Čirba, kuomet jis dar tik pradėjo savo karjerą autosporte ir vairavo „BMW E30“ su V8 motoru. Buvo labai smagu stebėti kaip jis sparčiai progresuoja ir kaip greitai jis persėdo „Nissan S14“ su legendiniu „2JZ“ varikliu bei kitais žaisliukais. Tai buvo kažkas tooookio.
- Stebėdamas komandos veiklą, pamačiau potencialą ir pradėjau svarstyti apie šios komandos komunikaciją su visuomene ir partneriais. Tai yra sudėtingas procesas, tačiau turint pakankamai daug užsispyrimo – viskas yra įmanoma. Tam reikia tik gero pasiruošimo, teisingu žmonių aplink, ir daug laiko.
Gintautas Šutavičius
Driftas – vienas iš tavo silpnybių?
Gintautas - Tikrai ne. Mano silpnybė – viskas kas turi vidaus degimo variklį: Automobilių sportas, vandens motociklų sportas, buriavimas (taip, jie turi stacionarius vidaus degimo variklius) ir t.t.
Gintautas Šutavičius
(nuotr. RD Photo)
Automobilių sportas nėra ta veikla, kuri kainuoja 5 eurus. Ar ieškodami rėmėjų susiduriate su neigiama reakcija – „Kas tas driftas? Kokia prasmė remti autosportą?“ ir pan?
Gintautas - Kalbant apie šoninį slydimą, visuomenėje yra didžiulis pasipriešinimas. Paramos trūksta tiek organizatoriams, tiek lenktynininkams. Daugeliui atrodo, jog driftas yra „bulių kautynės“ ar „chuliganiškas“ sportas. Bet juk taip nėra! Tai galėtų patvirtinti bet kuris drifto kultūros atstovas. Komandos, organizatoriai ir lenktynininkai stengiasi propaguoti automobilių sportą ir požiūrį, jog vadeles reikia atleisti ne bendro naudojimo keliuose, o lenktynių trasoje. Valdžios atstovai privalo suprasti, jog lenktynių trasa gali būti puiki, saugi žaidimų aikštelė, bet jie to nesupranta.
Pagrindinės nuotraukos autorius - Tomse Photo

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų