REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ilgametė patirtis automobilių lenktynių trasose, iškovotos krūvos prizų varžybose dar anaiptol nereiškia, kad esi geriausias vairuotojas. Šią aksiomą dar kartą įrodė sekmadienį Alytuje vykęs antrasis konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas“ atrankinis etapas.
Tarp užsiregistravusių dalyvių nesunkiai buvo galima atpažinti ne vienus metus ralio, žiedo „Fast Lap“ ar „Baja“ varžybose dalyvaujančius lenktynininkus Ąžuolą Žadeiką, Vytautą Bilinską ir kitus. Be jų Alytuje varžėsi ir 2011 metų šio konkurso nugalėtojas, vairavimo mokyklos darbuotojas Mindaugas Bielikas.
Kaip ir pirmajame konkurso etape, šeštadienį įvykusiame Druskininkuose, visiems užsiregistravusiems dalyviams reikėjo pademonstruoti teorijos žinias, paskui du kartus įveikti trasą figūrinio vairavimo varžybose.
Po teorinių žinių patikrinimo, kuriame daugiau lėmė ne tik Kelių eismo taisyklių (KET) žinojimas, bet ir elementarių logikos dėsnių supratimas, konkurso dalyviai stojo prie starto linijos ir bandė jėgas slalomo trasoje.
Kai kurie čia pernelyg karščiavosi, kai kurie aiškino tiesiog nespėję susipažinti su visiškai naujais automobiliais, todėl netikėtumų nestigo. Štai V. Bilinskas gana lėtoje ir ankštoje slalomo trasoje nusprendė važiuoti naudodamas rankinį stabdį (tai leidžia efektyviau „nurauti“ nuo asfalto galinę mašinos dalį ir kuo arčiau apvažiuoti kūgelį).
Sprendimas pasiteisino, ir jis pasiekė absoliučiai geriausią trasos įveikimo laiką, artimiausią varžovą aplenkęs bent 4 sekundėmis. Tačiau nuvertęs 2 kūgelius gavo 20 sekundžių baudą ir, rodos, visos pastangos nuėjo perniek. Tačiau, susumavus galutinius rezultatus, paaiškėjo, kad ne visai perniek. V. Bilinskas liko ketvirtas ir pateko į laimingųjų finalininkų penketuką.
Tuo tarpu Ą. Žadeikai pasisekė mažiau. Šaunus ralio meistras, pastaruoju metu kartu su Arūnu Lekavičiumi daugiau lenktyniaujantis Amerikoje, Meksikoje vykstančiose visureigių „Baja“ varžybose, važiavo ramiau ir spręsdamas teorinius uždavinius padarė šiek tiek daugiau klaidų.
Jis užėmė 6 vietą ir liko pirmas už finalininkų borto.
Alytuje geriausiai sekėsi kauniečiui Andriui Sinkevičiui (visų rungčių suma - 1min. 41,69 sek.).
Antras liko šį konkursą anksčiau laimėjęs Mindaugas Bielikas (1min. 43,06 sek.), o trečias – Edvinas Bieliauskas (1min. 48,29sek.).
Į finalą dar pateko V. Bilinskas (1min.55,93 sek.) ir Modestas Sarneckas (2 min 6,53 sek).
Beje, tikėtina, jog šis į geriausiųjų penketuką patekęs alytiškis labai padėjo savo komandai ir iškart po konkurso vykusiose „Protų mūšio“ kovose.
Geriausiai Alytuje pasirodę konkurso dalyviai susijungė į vieną „Gera komanda“ būrį ir gana lengvai įveikė konkurentus. Nors klausimai toli gražu nebuvo tik iš automobilizmo srities.
Jie tiksliausiai nurodė, kad Alytaus vardas pirmą kartą rašytiniuose šaltiniuose paminėtas 1377 metais, kad „Lietuvos geležinkeliai“ per šių metų aštuonis mėnesius pervežė 3,3 milijono keleivių arba kad pirmąjį hibridinį automobilį dar 1901 metais sukūrė „Porsche“.

Ilgametė patirtis automobilių lenktynių trasose, iškovotos krūvos prizų varžybose dar anaiptol nereiškia, kad esi geriausias vairuotojas. Šią aksiomą dar kartą įrodė sekmadienį Alytuje vykęs antrasis konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas“ atrankinis etapas.
Tarp užsiregistravusių dalyvių nesunkiai buvo galima atpažinti ne vienus metus ralio, žiedo „Fast Lap“ ar „Baja“ varžybose dalyvaujančius lenktynininkus Ąžuolą Žadeiką, Vytautą Bilinską ir kitus. Be jų Alytuje varžėsi ir 2011 metų šio konkurso nugalėtojas, vairavimo mokyklos darbuotojas Mindaugas Bielikas.
Kaip ir pirmajame konkurso etape, šeštadienį įvykusiame Druskininkuose, visiems užsiregistravusiems dalyviams reikėjo pademonstruoti teorijos žinias, paskui du kartus įveikti trasą figūrinio vairavimo varžybose.
Po teorinių žinių patikrinimo, kuriame daugiau lėmė ne tik Kelių eismo taisyklių (KET) žinojimas, bet ir elementarių logikos dėsnių supratimas, konkurso dalyviai stojo prie starto linijos ir bandė jėgas slalomo trasoje.
Kai kurie čia pernelyg karščiavosi, kai kurie aiškino tiesiog nespėję susipažinti su visiškai naujais automobiliais, todėl netikėtumų nestigo. Štai V. Bilinskas gana lėtoje ir ankštoje slalomo trasoje nusprendė važiuoti naudodamas rankinį stabdį (tai leidžia efektyviau „nurauti“ nuo asfalto galinę mašinos dalį ir kuo arčiau apvažiuoti kūgelį).
Sprendimas pasiteisino, ir jis pasiekė absoliučiai geriausią trasos įveikimo laiką, artimiausią varžovą aplenkęs bent 4 sekundėmis. Tačiau nuvertęs 2 kūgelius gavo 20 sekundžių baudą ir, rodos, visos pastangos nuėjo perniek. Tačiau, susumavus galutinius rezultatus, paaiškėjo, kad ne visai perniek. V. Bilinskas liko ketvirtas ir pateko į laimingųjų finalininkų penketuką.
Tuo tarpu Ą. Žadeikai pasisekė mažiau. Šaunus ralio meistras, pastaruoju metu kartu su Arūnu Lekavičiumi daugiau lenktyniaujantis Amerikoje, Meksikoje vykstančiose visureigių „Baja“ varžybose, važiavo ramiau ir spręsdamas teorinius uždavinius padarė šiek tiek daugiau klaidų.
Jis užėmė 6 vietą ir liko pirmas už finalininkų borto.
Alytuje geriausiai sekėsi kauniečiui Andriui Sinkevičiui (visų rungčių suma - 1min. 41,69 sek.).
Antras liko šį konkursą anksčiau laimėjęs Mindaugas Bielikas (1min. 43,06 sek.), o trečias – Edvinas Bieliauskas (1min. 48,29sek.).
Į finalą dar pateko V. Bilinskas (1min.55,93 sek.) ir Modestas Sarneckas (2 min 6,53 sek).
Beje, tikėtina, jog šis į geriausiųjų penketuką patekęs alytiškis labai padėjo savo komandai ir iškart po konkurso vykusiose „Protų mūšio“ kovose.
Geriausiai Alytuje pasirodę konkurso dalyviai susijungė į vieną „Gera komanda“ būrį ir gana lengvai įveikė konkurentus. Nors klausimai toli gražu nebuvo tik iš automobilizmo srities.
Jie tiksliausiai nurodė, kad Alytaus vardas pirmą kartą rašytiniuose šaltiniuose paminėtas 1377 metais, kad „Lietuvos geležinkeliai“ per šių metų aštuonis mėnesius pervežė 3,3 milijono keleivių arba kad pirmąjį hibridinį automobilį dar 1901 metais sukūrė „Porsche“.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų