REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tik ką pristatyta 4 serija sulaukė dviprasmiškų vertinimų, bet tai nėra pirmasis kartas, kuomet BMW pasaulyje buvo imtasi radikalių pokyčių.
Naujos kartos 4 serijos kupė nėra pirmasis BMW modelis, kuris turėjo pernelyg dideles radiatoriaus groteles, kurios labiau primena išsiplėtusias šnerves. „Hartge“ dirbtuvių specialistai buvo vieni pirmųjų, kurie pabandė BMW automobiliams įdiegti masyvias radiatoriaus groteles, kurios kaip reikiant pakeisdavo vokiško kupė estetinę pusę.
Daugelis labai greitai suprasite, jog šio eksperimento dalyviu tapo „E63“ kartos 6 serijos BMW, kuris po apsilankymo „Hartge“ dirbtuvėse praeivius stebino radikaliai atrodančia priekine dalimi.

Tik ką pristatyta 4 serija sulaukė dviprasmiškų vertinimų, bet tai nėra pirmasis kartas, kuomet BMW pasaulyje buvo imtasi radikalių pokyčių.
Naujos kartos 4 serijos kupė nėra pirmasis BMW modelis, kuris turėjo pernelyg dideles radiatoriaus groteles, kurios labiau primena išsiplėtusias šnerves. „Hartge“ dirbtuvių specialistai buvo vieni pirmųjų, kurie pabandė BMW automobiliams įdiegti masyvias radiatoriaus groteles, kurios kaip reikiant pakeisdavo vokiško kupė estetinę pusę.
Daugelis labai greitai suprasite, jog šio eksperimento dalyviu tapo „E63“ kartos 6 serijos BMW, kuris po apsilankymo „Hartge“ dirbtuvėse praeivius stebino radikaliai atrodančia priekine dalimi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW 6 serijos kupė


Tuomet „Hartge“ atstovai teigė, jog milžiniškos šnervės priekiniame buferyje atsirado dėl racionalių priežasčių. Padidinę variklio išvystomą galią, „Hartge“ specialistai siekė užtikrinti, jog variklis gautų užtektinai gaivinančio oro ir tokiu būdu sugebėtų įvairiomis sąlygomis dirbti sklandžiau ir užtikrinčiau. Masyvios radiatoriaus grotelės taip pat puikiai pasitarnavo aušinant didesnius stabdžių diskus.
Kadangi jau prasitarėme apie galingesnį variklį, iškart eikime prie reikalo. Nuotraukose matote „BMW 645 Ci“, turintį 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 333 arklio galias ir 450 Nm sukimo momentą. Ūgtelėjęs variklio pajėgumas leido įsibėgėjimo laiką iki 100 km/val. sumažinti nuo 5,5 iki 4,9 sekundės.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų