REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Honda“ jau daugelį metų yra tarp pačių įtakingiausių automobilių kompanijų pasaulyje. Nors šios markės parduodamų automobilių skaičius negali prilygti „General Motors“, „Toyota“ ar net „Volkswagen“, tačiau technologinis lopšys ir išmanumas yra kartais didesnis negu sudėjus visas anksčiau minėtas kompanijas.
Ne kartą esame girdėję kalbų, kuriose pasigirsta nusivylimas ir dvejonės. Daugelis teigia, jog „Honda“ turėtų koncerntruotis į galingų ir sportiškų automobilių gamybą, grįžti į automobilių sportą bei dar kartą parodyti, jog „Honda“ myli ne didesnį pelną, bet markės entuziastus ir tikruosius pirkėjus, ir gerbėjus.
Reikia sutikti, jog ne viena kompanija nebus tokia, kokia buvo prieš dešimt ar net dvidešimt metų. Taip pat bus ir su „Honda“, kuri kadaise garsėjo kaip atmosferinių variklių ekspertė. Griežtėjant transporto priemonių reikalavimams ir keičiantis pirkėjų skoniui, kiekviena automobilių kompanija privalo prisitaikyti. Juolab, jog seno sukirpimo automobilių entuziastai tampa tikri dinozaurai tarp liečiamų ekranų ir „DJ'ų“ mados.
Vis dėlto atsiranda drąsuolių, kurie nusprendžia savo klasikinį mąstymą pritaikyti moderniam automobiliui. Šis automobilio ir žmogaus pavyzdys yra kaip tik toks.

130-1
„Honda Civic“ jau daugelį metų yra populiariausias šios markės modelis. Ne išimtis ir nuotraukose matomas „Civic“ sedanas, kurio kėbulo tipas buvo populiaresnis Amerikoje. Juk senasis žemynas yra hečbekų kraštas.
Taigi kas šitame „Civice“ yra tokio ypatingo? Akį iškart traukia „Mugen“ specialistų sukurtas kėbulo apipavidalinimo komplektas, „BBS RS“ lengvo lydinio ratlankiai ir nuostabusis atmosferinis „Civic Type R“ motoras.  Reikėtų pridurti, jog šis keturių cilindrų stebuklas buvo šiek tiek patobulintas. Dabar šis ekologijos sergėtų siaubas išvysto beveik 280 arklio galių ir leidžia automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per maždaug penkias sekundes.

134-1
Kitas svarbus ir pakankamai brangus patobulinimas slypi važiuoklėje. Jeigu automobilį paskerstume kaip gyvą kiaulę, pamatytume, jog viskas čia buvo sudėta iš „Mugen“ sandėlio. Jeigu esate bent kartą matę „Mugen“ kainininką, žinosite, jog tai nėra pigus malonumas.

132-1
 

131-1
133-1
136-1

„Honda“ jau daugelį metų yra tarp pačių įtakingiausių automobilių kompanijų pasaulyje. Nors šios markės parduodamų automobilių skaičius negali prilygti „General Motors“, „Toyota“ ar net „Volkswagen“, tačiau technologinis lopšys ir išmanumas yra kartais didesnis negu sudėjus visas anksčiau minėtas kompanijas.
Ne kartą esame girdėję kalbų, kuriose pasigirsta nusivylimas ir dvejonės. Daugelis teigia, jog „Honda“ turėtų koncerntruotis į galingų ir sportiškų automobilių gamybą, grįžti į automobilių sportą bei dar kartą parodyti, jog „Honda“ myli ne didesnį pelną, bet markės entuziastus ir tikruosius pirkėjus, ir gerbėjus.
Reikia sutikti, jog ne viena kompanija nebus tokia, kokia buvo prieš dešimt ar net dvidešimt metų. Taip pat bus ir su „Honda“, kuri kadaise garsėjo kaip atmosferinių variklių ekspertė. Griežtėjant transporto priemonių reikalavimams ir keičiantis pirkėjų skoniui, kiekviena automobilių kompanija privalo prisitaikyti. Juolab, jog seno sukirpimo automobilių entuziastai tampa tikri dinozaurai tarp liečiamų ekranų ir „DJ'ų“ mados.
Vis dėlto atsiranda drąsuolių, kurie nusprendžia savo klasikinį mąstymą pritaikyti moderniam automobiliui. Šis automobilio ir žmogaus pavyzdys yra kaip tik toks.

130-1
„Honda Civic“ jau daugelį metų yra populiariausias šios markės modelis. Ne išimtis ir nuotraukose matomas „Civic“ sedanas, kurio kėbulo tipas buvo populiaresnis Amerikoje. Juk senasis žemynas yra hečbekų kraštas.
Taigi kas šitame „Civice“ yra tokio ypatingo? Akį iškart traukia „Mugen“ specialistų sukurtas kėbulo apipavidalinimo komplektas, „BBS RS“ lengvo lydinio ratlankiai ir nuostabusis atmosferinis „Civic Type R“ motoras.  Reikėtų pridurti, jog šis keturių cilindrų stebuklas buvo šiek tiek patobulintas. Dabar šis ekologijos sergėtų siaubas išvysto beveik 280 arklio galių ir leidžia automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per maždaug penkias sekundes.

134-1
Kitas svarbus ir pakankamai brangus patobulinimas slypi važiuoklėje. Jeigu automobilį paskerstume kaip gyvą kiaulę, pamatytume, jog viskas čia buvo sudėta iš „Mugen“ sandėlio. Jeigu esate bent kartą matę „Mugen“ kainininką, žinosite, jog tai nėra pigus malonumas.

132-1
 

131-1
133-1
136-1

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų