REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

7 minutės ir 40,10 s. – tai oficialu, „Renault Megane R.S Trophy-R“ tapo greičiausiu, priekiniais ratais varomu, automobiliu, sugebėjusiu pagerinti trasos įveikimo rekordą. 
Prancūzijos automobilių gamintoja iš pirmosios vietos išstūmė „
Honda Civic Type R
“, kuris tokią pačią distanciją (20,6 km) įveikė per 7 minutes ir 43,8 sekundės.
Reikėtų paminėti, jog „Renault“ taip pat paviešino pilno rato (20,8 km) įveikimo laiką – 7 minutės ir 45,389 sekundės.

7 minutės ir 40,10 s. – tai oficialu, „Renault Megane R.S Trophy-R“ tapo greičiausiu, priekiniais ratais varomu, automobiliu, sugebėjusiu pagerinti trasos įveikimo rekordą. 
Prancūzijos automobilių gamintoja iš pirmosios vietos išstūmė „
Honda Civic Type R
“, kuris tokią pačią distanciją (20,6 km) įveikė per 7 minutes ir 43,8 sekundės.
Reikėtų paminėti, jog „Renault“ taip pat paviešino pilno rato (20,8 km) įveikimo laiką – 7 minutės ir 45,389 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Tad kaip „
Renault Sport
“ padaliniui pavyko tai padaryti? Visų pirma, reikėtų pradėti nuo to, jog šiai užduočiai „Renault Sport“ padalinys sukūrė naują „Megane R.S Trophy-R“ versiją, kuri seka praėjusios kartos „Megane R.S“ pėdomis, kai 2014 metais pasirodė ribotos laidos, išlengvinta, aštriems pojūčiams sukurta „Renault Megane R.S Trophy-R“. Tuomet ji taip pat užfiksavo stulbinamą Niurburgringo trasos įveikimo laiką – 7 minutės ir 54,36 sekundės.
„Trophy-R“ nuo analogiškos „Trophy“ versijos išsiskiria trimis savybėmis. Pirmoji – „Trophy-R“ yra 130 kilogramų lengvesnė. Antroji – pakoreguotos kėbulo detalių formos ir papildomi aerodinaminiai elementai pagerino automobilio aerodinamiką. Trečioji – standesnė pakaba bei aštriau į posūkius leidžianti įvažiuoti keturių vairuojamų ratų sistema.
Kaip ir prieš kelis metus pasirodžiusi „Trophy-R“ versija, taip ir ši neturi galinių sėdynių, o vietoj jų atsirado saugos lankai.
Tuo tarpu pagrindiniai elementai išliko tokie patys. Priekyje tūno 1.8 litro, 300 arklio galių išvystantis benzininis variklis. Pakaboje slypi „Öhlins“ amortizatoriai, stabdžių sistemoje – „Brembo“ komponentai, o išmetimo sistemą sukūrė garsieji „Akrapovič“ meistrai.

Renault Megane R.S Trophy-R


Nauja, pajėgiausia „Renault“ sportiško hečbeko versija prekybos salonuose turėtų pasirodyti iki šių metų pabaigos.
Gamintojos atstovai teigia, jog „Trophy-R“ bus ribotos laidos modelis. Šiuo metu planuojama pagaminti vos kelis šimtus vienetų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų