REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors „Jaguar Land Rover“ šiuo metu yra vienas sparčiausiai augančių automobilių gamintojų pasaulyje, PPSAV (praktiškas pilkos spalvos automobilis visiems) ideologija jam nepriimtina iš principo. Laimei, „Apple“ įrenginių ir „craft“ alaus laikais būti originaliu tapo madinga, todėl gurmaniški automobiliai, kaip ir gurmaniški patiekalai, sulaukia vis daugiau vartotojų dėmesio. Į „Inchcape Motors“ saloną Vilniuje ką tik atriedėjęs naujasis „Jaguar XF“ yra vienas geriausių tokios tendencijos pavyzdžių.
Mažai kas šiemet elgėsi taip gerai, kad „Jaguar XF“ rastų po kalėdine eglute, tačiau jei jau taip nutiktų, tai būtų gražiausiai supakuota dovana vienodų raudonų dėžučių draugijoje. Meistro Iano Callumo nupieštas XF siluetas išsiskiria natūralia elegancija ir sunkiai tramdoma energija. Kurdama antrosios kartos XF, „Jaguar“ beveik nelietė puikiai atpažįstamo kūno, tačiau net ir nelyginant detalių matyti, kad naujasis XF sporto salėje praleidžia kur kas daugiau laiko nei jo pirmtakas. Agresyvesnio dizaino priekinis buferis, veržlios linijos kėbulo šonuose, sudėtingos formos priekiniai LED žibintai,  F-Type stiliaus galinė žibintų linija – tarsi dinamiško muzikos kūrinio natos. O beveik nekintančios 1968-ųjų „Jaguar XJ“ stiliaus radiatoriaus grotelės yra  antspaudas, patvirtinantis: „šitas „Jaguar“ yra tikras“.

Nors „Jaguar Land Rover“ šiuo metu yra vienas sparčiausiai augančių automobilių gamintojų pasaulyje, PPSAV (praktiškas pilkos spalvos automobilis visiems) ideologija jam nepriimtina iš principo. Laimei, „Apple“ įrenginių ir „craft“ alaus laikais būti originaliu tapo madinga, todėl gurmaniški automobiliai, kaip ir gurmaniški patiekalai, sulaukia vis daugiau vartotojų dėmesio. Į „Inchcape Motors“ saloną Vilniuje ką tik atriedėjęs naujasis „Jaguar XF“ yra vienas geriausių tokios tendencijos pavyzdžių.
Mažai kas šiemet elgėsi taip gerai, kad „Jaguar XF“ rastų po kalėdine eglute, tačiau jei jau taip nutiktų, tai būtų gražiausiai supakuota dovana vienodų raudonų dėžučių draugijoje. Meistro Iano Callumo nupieštas XF siluetas išsiskiria natūralia elegancija ir sunkiai tramdoma energija. Kurdama antrosios kartos XF, „Jaguar“ beveik nelietė puikiai atpažįstamo kūno, tačiau net ir nelyginant detalių matyti, kad naujasis XF sporto salėje praleidžia kur kas daugiau laiko nei jo pirmtakas. Agresyvesnio dizaino priekinis buferis, veržlios linijos kėbulo šonuose, sudėtingos formos priekiniai LED žibintai,  F-Type stiliaus galinė žibintų linija – tarsi dinamiško muzikos kūrinio natos. O beveik nekintančios 1968-ųjų „Jaguar XJ“ stiliaus radiatoriaus grotelės yra  antspaudas, patvirtinantis: „šitas „Jaguar“ yra tikras“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

gallery05_jaguarxf_s_dynamic_03_device_desktop_1336x769_tcm76-153130_desktop_1366x769


Tikrų „Jaguar“ gerbėjų XF sulaukė vakar surengtame uždarame automobilio pristatyme Vilniuje.
„Pažįstame daugumą „Jaguar“ gerbėjų, žinome, kad jų santykis su automobiliu yra ypatingas, todėl rengdami naujos kartos XF pristatymą norėjome išlaikyti klubinę, bendraminčiams skirto renginio atmosferą.  „Jaguar“ dizaino direktorius Ianas Callumas sako, kad „Jaguar“ yra šaunūs automobiliai, o šaunūs automobiliai traukia šaunius, originalius žmones, kurie nepaiso minios nuomonės, tačiau puikiai jaučiasi panašių į save draugijoje. Smagu, kad tokių žmonių vis daugiau“, - sakė „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Donatas Stanionis.

REKLAMA

gallery03_jaguarxf_s_dynamic_01_device_desktop_1336x769_tcm76-153124_desktop_1366x769


Pasak jo, „Jaguar“ pasirūpino ir tuo, kad išskirtinius patiekalus vertinantys žmonės neturėtų jokių praktinių rūpesčių – visiems XF taikoma originali „Jaguar CARE“ programa. Ši programa suteikia nemokamą 3 metų garantiją be ridos apribojimo, nemokamą periodinį techninį aptarnavimą pagal gamintojo priežiūros programą visam CARE laikotarpiui ir nemokamą „Jaguar Assistance“ pagalbą kelyje.
„Jaguar“ kol kas neatskleidė visų naujojo XF modifikacijų, tačiau rinkos analitikai neabejoja, kad visais ratais varomų versijų bus. Kaip ir ekstremalusis XF SVR.

REKLAMA
REKLAMA

gallery_jaguarxf_s_interior_01_device_desktop_1336x769_tcm76-153119_desktop_1366x769


O kol kas naujojo XF variklių gama prasideda nuo itin taupių 2 litrų darbinio tūrio dyzelinių variklių generuojančių 163 AG  ir 180 AG. „E-performance“ modifikacijos XF su tokiu varikliu ir mechanine pavarų dėže 100 km kelio sunaudoja vos 4 litrus dyzelino, o jo anglies dvideginio emisija siekia vos 104 g/km.  Galingiausias dyzelis – 3 litrų darbinio tūrio – generuoja 300 AG. Dar galima užsakyti modifikaciją su turbininiu 2 litrų darbinio tūrio 240 AG benzininiu varikliu, o gamos viršūnėje – dvi šešių cilindrų V formos 3 litrų darbinio tūrio variklio versijos, generuojančios atitinkamai 340 ir 380 AG.
Tai, kas nematoma akimi, bet itin svarbu – sprendimai vairuotojui: Jaguar Drive Control sistema, kai vairuotojas gali pasirinkti važiavimo režimus iš dinaminio, žiemos, eko ar įprasto režimo; All Surface progress Control sistema nuolat stebi ir vertina sąlygas, taip vairuotojui padėdama lengvai ir sklandžiai pajudėti ant bet kokios dangos. Taip pat automobilis kaip standartinę įrangą turi nepriklausomą avarinio stabdymo sistemą bei juostos laikymosi sistemą. Beje, tiems, kam nepakanka 8“ multimedijos ekrano, siūloma rinktis 10,2“ ekraną, o dar didesniems technologijų entuziastams siūlomas net 12,3“ virtualus prietaisų skydelis.
„Inchcape Motors“ taupiausią „E-performance“ modifikaciją su 2 l darbinio tūrio dyzeliniu varikliu siūlo už 42 829 eurus. Brangiausių – „R-Sport“ ir S versijų – kaina prasideda nuo 66,1 ir 69,9 tūkst. eurų atitinkamai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų