REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1992 metais, Zdenekas Mrkvica nuvyko į „Tatra“ kompanijos būstinę. Sėkmingas verslininkas į susitikimą su „Tatra“ vadovais atvyko ne veltui. Jis norėjo finansuoti pakankamai brangią „Tatra MTX V8“ super-automobilio masinę gamybą. Zdenekas turėjo tik vieną sąlygą - automobilis turėjo būti gaminamas ne „Tatra“, bet jo gamykloje. Tačiau būtent ši sąlyga nepatiko tuometiniams „ Tatra“ kompanijos vadovams, kurie net negalvoję atmetė Zdeneko pasiūlymą. Inžinieriaus specialybę įgijęs Zdenekas sugrįžo namo, paskambino savo pažįstamui ir nusprendė tą pačią dieną įkurti savo kompaniją - „Innotech“.
Zdenekas visą savo gyvenimą svajojo sukurti tokį automobilį, kuris niekuo nenusileistų „Ferrari“ markės modeliams. Kartu su savo kolega, Vaclavu Kralu, du automobilių entuziastai pradėjo darbuotis ties visiškai nauju modeliu, kuris turėjo atitikti Jungtinių Valstijų ir Jungtinių Arabų Emyratų pirkėjų norus.
Kadangi prie automobilio kūrimo dirbo labai mažytė, vos 7 žmonių komanda, naujo modelio kūrimo darbai užtruko trejus metus. Galutinis produktas buvo pristatytas 1995 metais, Brno automobilių parodoje.

1992 metais, Zdenekas Mrkvica nuvyko į „Tatra“ kompanijos būstinę. Sėkmingas verslininkas į susitikimą su „Tatra“ vadovais atvyko ne veltui. Jis norėjo finansuoti pakankamai brangią „Tatra MTX V8“ super-automobilio masinę gamybą. Zdenekas turėjo tik vieną sąlygą - automobilis turėjo būti gaminamas ne „Tatra“, bet jo gamykloje. Tačiau būtent ši sąlyga nepatiko tuometiniams „ Tatra“ kompanijos vadovams, kurie net negalvoję atmetė Zdeneko pasiūlymą. Inžinieriaus specialybę įgijęs Zdenekas sugrįžo namo, paskambino savo pažįstamui ir nusprendė tą pačią dieną įkurti savo kompaniją - „Innotech“.
Zdenekas visą savo gyvenimą svajojo sukurti tokį automobilį, kuris niekuo nenusileistų „Ferrari“ markės modeliams. Kartu su savo kolega, Vaclavu Kralu, du automobilių entuziastai pradėjo darbuotis ties visiškai nauju modeliu, kuris turėjo atitikti Jungtinių Valstijų ir Jungtinių Arabų Emyratų pirkėjų norus.
Kadangi prie automobilio kūrimo dirbo labai mažytė, vos 7 žmonių komanda, naujo modelio kūrimo darbai užtruko trejus metus. Galutinis produktas buvo pristatytas 1995 metais, Brno automobilių parodoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Innotech (4)


Vizualiai, pirmasis „Innotech“ darbas niekuo nenusileido tuometiniams super-automobiliams. Aptakos kėbulo formos, didžiulės oro paėmimo angos, didžiulis galinis spoileris ir „Ferrari F50“ primenantis siluetas sulaukė nemažo susidomėjimo. Net ir tokiose šalyse kaip Italija, Vokietija ir D.Britanija.
Didžiausias „Innotech Mysterro“ išskirtinumas - variklių gama. Priklausomai nuo pirkėjo poreikių, automobilis galėjo būti komplektuojamas su vienu iš trijų variklių. Pačios pigiausios versijos turėjo 5.7 litro benzininį agregatą išvystantį 400 arklio galių ir 520 Nm. Vienu laipteliu aukščiau - 7.7 litro agregatas išvystantis 500 arklio galių. Tuo tarpu variklių gamos pažiba buvo 9.6 litro, 12 cilindrų benzininis variklis išvystantis 750 - 1000 arklio galių.
Pristatymo metu, automobilį kūrę inžinieriai neslėpė, jog čekiškas super-automobilis gali be didelio vargo pasiekti 340 km/val. greitį. Tačiau pasibaigus Brno automobilių parodai, pasibaigė ir tolimesnis „Mysterro“ tobulinimas.

REKLAMA

Innotech (6)


„Innotech“ iš pradžių planavo „Mysterro“ pardavinėti už 150 tūkst. dolerių ir per metus pagaminti 25 vienetus. Tačiau pradėti masinę automobilio gamybą sutrukdė ištuštėjusi banko sąskaita ir tam tikri Jungtinių Valstijų išmetamųjų dujų ir saugumo reikalavimai.
Du kompanijos vėdliai turėjo labai greitai apsispręsti. Ar investuoti likusius pinigus į miglotą ateitį turintį projektą ar sustoti ir ieškoti potencialių užsakovų, kurie norėtų pasinaudoti „Innotech“ teikiamomis paslaugomis. Kad ir kaip būtų gaila, tačiau „Innotech“ pasirinko antrąjį kelią.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų