REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Remiantis naujais pasaulinių prekės ženklų specialistų Interbrand paskelbtais rezultatais, Hyundai Motor pasaulyje tapo 39-tu didžiausiu prekės ženklu.

Pastaraisiais metais pasiekusi 8,5 % prekės ženklo vertės augimą iki 11,3 milijardo JAV dolerių, Korėjos įmonė yra septintas prekės ženklas pagal dydį automobilių pramonėje. Per pastarąjį dešimtmetį Hyundai Motor padidino savo vertę daugiau nei 7 milijardais JAV dolerių, pakildama per 36 vietas iki pačių didžiausių įmonių pasaulyje.

Remiantis naujais pasaulinių prekės ženklų specialistų Interbrand paskelbtais rezultatais, Hyundai Motor pasaulyje tapo 39-tu didžiausiu prekės ženklu.

Pastaraisiais metais pasiekusi 8,5 % prekės ženklo vertės augimą iki 11,3 milijardo JAV dolerių, Korėjos įmonė yra septintas prekės ženklas pagal dydį automobilių pramonėje. Per pastarąjį dešimtmetį Hyundai Motor padidino savo vertę daugiau nei 7 milijardais JAV dolerių, pakildama per 36 vietas iki pačių didžiausių įmonių pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Hyundai Motor įmonė, pradėjusi intensyvų kaitos laikotarpį bei varoma išradingos bei emocionalios prekės ženklo rinkodaros, žymiai pagerino savo prekės ženklo žinomumą tarp klientų. Gerindama vardo įvaizdį kultūros, sporto, socialinės atsakomybės srityje bei naujais, aukštos kokybės gaminiais, Hyundai Motor sustiprino rūpestingą požiūrį į viso pasaulio klientus.

REKLAMA

Pripažindamas šį pasiekimą, Interbrand Pasaulinio prekių ženklų vertinimo direktorius Mike Rocha sakė: “Nepaisant itin konkurencingos aplinkos, Hyundai pavyko padidinti savo matomumą pasaulyje, ženkliai patobulinus savo produktus ir prekės ženklą. Nuolatinis Hyundai Motor įsipareigojimas suteikti klientui neeilinės patirties padeda vertinti pasaulinį automobilių gamintoją kaip tikrai išskirtinį prekės ženklą daugelyje pasaulio rinkų.”

REKLAMA
REKLAMA

Won Hong Cho, Hyundai Motor Rinkodaros vadovas sakė: “2015 m. mūsų Modern Premium prekės ženklo kryptis tapo labiau matoma. Greitu metu tikimės dar daugiau įdomių iniciatyvų. Žvelgdami į ateitį, mes įsivaizduojame save atliekančius pagrindinį vaidmenį mobilumo srityje ir formuojant jį kartu su žmonija. Norėdami tai įvykdyti, mes pasižadame tapti rūpestinga įmone ne tik dėl gaminamų automobilių, bet ir dėl jos vertybių.”


Susitelkdama ties rūpestinga veikla pasiekiamo kliento pasitenkinimo, Hyundai Motor neseniai suskaitmenino savo pardavimų procesą ir ieško naujų bendravimo su klientais būdų, taip tapdama vertingu jų gyvenimo partneriu. Jos į dizainą orientuoti, aukštos kokybės automobiliai atspindi Modern Premium prekės ženklo kryptį, o nauja Pasaulinio pardavėjo erdvės tapatybė užtikrina maksimalią kliento patirtį kiekviename jo kelionės etape.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pastarojo dešimtmečio Hyundai Motor reitingas (Interbrand):





























































Metai



Bendras reitingas



Prekės ženklo vertė (milijardais JAV dolerių)



2015



39



11,3



2014



40



10,4



2013



43



9,0



2012



53



7,5



2011



61



6,0



2010



65



5,0



2009



69



4,6



2008



72



4,8



2007



72



4,5



2006



75



4,1



2015 m. automobilių Top 10





























































Metai



Įmonė



Prekės ženklo vertė (milijardais JAV dolerių)



1



Toyota



49,0



2



BMW



37,2



3



Mercedes-Benz



36,7



4



Honda



22,9



5



VW



12,5



6



Ford



11,5



7



Hyundai



11,3



8



Audi



10,3



9



Nissan



9,0



10



Porsche



8,0



Interbrand reitingas yra apskaičiuojamas, naudojant įmonių balansus kartu su rinkodaros veikla, kuri taip pat atspindi potencialų kiekvieno prekės ženklo pelną.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų