REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių industrijoje bene patys svarbiausi žmonės yra inžinieriai ir dizaineriai. Šios profesijos žmonės vienas be kito, tiesiog neišgyventų, nes be inžinierių kompanija nesukurtų techninių komponentų ir niekas nepriverstų automobilių veikti, o be dizainerių turėtume, tiesiog ratus ir sėdynes.
Esame ne kartą girdėję, jog „Nissan" vyriausias dizaineris - Shiro Nakamura yra vienas įdomiausių žmonių automobilių industrijoje. Iškalbus, žodžio neieškantis dizaineris viso mūsų pokalbio metu šypsojosi ir nuotaikingai atsakinėjo į klausimus.
Shiro Nakamura gimė 1951 metais ir savo meilę automobiliams pradėjo rodyti dar 1974 metais, kai įstojo į Tokijo meno mokyklą, kurioje laisvu laiku piešdavo automobilių eskizus. Shiro Nakamura dizainerio karjerą pradėjo „Isuzu" kompanijoje, tačiau ilgai joje neužtruko, nes išvyko į Jungtines Amerikos Valstijas ieškoti laimės ir tobulinti įgūdžių.
Baigės „Art Center College of Design" mokyklą, Shiro Nakamura įsidarbino „General Motors" dizaino departamente 1985 metais. Praėjus vos keturiems metams, 1989 metais jis sugrįžo į „Isuzu" ir sukūrė „Vechicross" ir „Gemini" automobilių dizainą. Po dešimties metų, Shiro Nakamura buvo pakviestas į „Nissan". Pradėjęs dirbti „Nissan" kompanijoje, jis pradėjo labai greitai kilti karjeros laiptais, kol galiausiai tapo vyriausiuoju kompanijos dizaineriu.
Bėgant metams, Shiro Nakamura sukūrė „Infiniti FX45", „Nissan 350Z", „Infiniti Coupe Concept", „Nissan Murano" ir „GT-R" automobilių eksterjerą.
„Automanas.lt" - Dirbote prie kelių, labai įdomių projektų. Kuris buvo jūsų favoritas?
Shiro Nakamura - Sunku pasakyti, tačiau greičiausiai tai būtų „Juke". Galiu iškart pasakyti kodėl. Sukurti automobilį, kuris būtų išskirtinis yra sunkiau, nes jis neįtiks visoms pirkėjų grupėms. Todėl sukurti „Juke" eksterjerą buvo tikras iššūkis. Supraskite, jog tai yra automobilis, kuris parduodamas visame pasaulyje, todėl matyt koks populiarus šis modelis yra be galo malonu.
„Automanas.lt" - Kai kuriate automobilio dizainą kartu su komanda, kokios kliūtys atsiranda kuriant automobilio eksterjerą? Kodėl sukūrėte tokį ekstravagantiškai atrodantį „Juke", kai tuo tarpu „Qashqai" yra pakankamai konservatyvus.
Shiro Nakamura - Kurdami automobilį, išsikeliame sau užduotį, kaip turėtume sugundyti pirkėją. „Qashqai" yra ne konservatyvus, o konvencionalus, o žmonės tokius automobilius mėgsta. „Qashqai" atspindi funkciją, kai tuo tarpu „Juke" labiau akcentuoja forma. Visgi nesupraskite taip, jog tiek vienas tiek kitas automobilis neturi pačių svarbiausių savybių.
„Automanas.lt" - Kadangi esate dizaineris. Privalome paklausti šio klausimo. Koks automobilis jums asmeniškai yra pats gražiausias?
Shiro Nakamura - O... beprotiškai sunkus klausimas ( besidairydamas į sienas pirštais rodo į įvairius „Nissan" modelius).

5
„Automanas.lt" - Kurdami automobilių dizainą, turite atsižvelgti į konkretaus žemyno norus. Kaip turėtų atrodyti Europos rinkai skirtas automobilis ir Amerikos?
Shiro Nakamura - Europos rinka yra be galo įdomi. Čia vyrauja modernus, agresyvus, ekstravagantiškas ir tuo pačiu konservatyvus stilius. Čia yra visko, kitose rinkose tokios įvairovės nėra. Puikus to pavyzdys yra „Juke" ir „Qashqai". Šie du automobiliai yra parduodami abiejuose žemynuose ir puikiai tinka tiek vieniems, tiek kitiems pirkėjams.
„Automanas.lt" - Iš dizainerio perspektyvos, ką manote apie bendrą „Toyota" ir „Subaru" darbą? Galbūt ateityje išvysime kažką panašaus iš „Nissan" stovyklos?
Shiro Nakamura - Na mes šiuo metu galime pasiūlyti „370Z". Tad reikalo sukurti dar vieną sportišką automobilį nėra reikalo.
P.S Shiro Nakamura pokalbio pabaigoje prisipažino, jog pats gražiausias automobilis yra „Nissan GT-R".

Automobilių industrijoje bene patys svarbiausi žmonės yra inžinieriai ir dizaineriai. Šios profesijos žmonės vienas be kito, tiesiog neišgyventų, nes be inžinierių kompanija nesukurtų techninių komponentų ir niekas nepriverstų automobilių veikti, o be dizainerių turėtume, tiesiog ratus ir sėdynes.
Esame ne kartą girdėję, jog „Nissan" vyriausias dizaineris - Shiro Nakamura yra vienas įdomiausių žmonių automobilių industrijoje. Iškalbus, žodžio neieškantis dizaineris viso mūsų pokalbio metu šypsojosi ir nuotaikingai atsakinėjo į klausimus.
Shiro Nakamura gimė 1951 metais ir savo meilę automobiliams pradėjo rodyti dar 1974 metais, kai įstojo į Tokijo meno mokyklą, kurioje laisvu laiku piešdavo automobilių eskizus. Shiro Nakamura dizainerio karjerą pradėjo „Isuzu" kompanijoje, tačiau ilgai joje neužtruko, nes išvyko į Jungtines Amerikos Valstijas ieškoti laimės ir tobulinti įgūdžių.
Baigės „Art Center College of Design" mokyklą, Shiro Nakamura įsidarbino „General Motors" dizaino departamente 1985 metais. Praėjus vos keturiems metams, 1989 metais jis sugrįžo į „Isuzu" ir sukūrė „Vechicross" ir „Gemini" automobilių dizainą. Po dešimties metų, Shiro Nakamura buvo pakviestas į „Nissan". Pradėjęs dirbti „Nissan" kompanijoje, jis pradėjo labai greitai kilti karjeros laiptais, kol galiausiai tapo vyriausiuoju kompanijos dizaineriu.
Bėgant metams, Shiro Nakamura sukūrė „Infiniti FX45", „Nissan 350Z", „Infiniti Coupe Concept", „Nissan Murano" ir „GT-R" automobilių eksterjerą.
„Automanas.lt" - Dirbote prie kelių, labai įdomių projektų. Kuris buvo jūsų favoritas?
Shiro Nakamura - Sunku pasakyti, tačiau greičiausiai tai būtų „Juke". Galiu iškart pasakyti kodėl. Sukurti automobilį, kuris būtų išskirtinis yra sunkiau, nes jis neįtiks visoms pirkėjų grupėms. Todėl sukurti „Juke" eksterjerą buvo tikras iššūkis. Supraskite, jog tai yra automobilis, kuris parduodamas visame pasaulyje, todėl matyt koks populiarus šis modelis yra be galo malonu.
„Automanas.lt" - Kai kuriate automobilio dizainą kartu su komanda, kokios kliūtys atsiranda kuriant automobilio eksterjerą? Kodėl sukūrėte tokį ekstravagantiškai atrodantį „Juke", kai tuo tarpu „Qashqai" yra pakankamai konservatyvus.
Shiro Nakamura - Kurdami automobilį, išsikeliame sau užduotį, kaip turėtume sugundyti pirkėją. „Qashqai" yra ne konservatyvus, o konvencionalus, o žmonės tokius automobilius mėgsta. „Qashqai" atspindi funkciją, kai tuo tarpu „Juke" labiau akcentuoja forma. Visgi nesupraskite taip, jog tiek vienas tiek kitas automobilis neturi pačių svarbiausių savybių.
„Automanas.lt" - Kadangi esate dizaineris. Privalome paklausti šio klausimo. Koks automobilis jums asmeniškai yra pats gražiausias?
Shiro Nakamura - O... beprotiškai sunkus klausimas ( besidairydamas į sienas pirštais rodo į įvairius „Nissan" modelius).

5
„Automanas.lt" - Kurdami automobilių dizainą, turite atsižvelgti į konkretaus žemyno norus. Kaip turėtų atrodyti Europos rinkai skirtas automobilis ir Amerikos?
Shiro Nakamura - Europos rinka yra be galo įdomi. Čia vyrauja modernus, agresyvus, ekstravagantiškas ir tuo pačiu konservatyvus stilius. Čia yra visko, kitose rinkose tokios įvairovės nėra. Puikus to pavyzdys yra „Juke" ir „Qashqai". Šie du automobiliai yra parduodami abiejuose žemynuose ir puikiai tinka tiek vieniems, tiek kitiems pirkėjams.
„Automanas.lt" - Iš dizainerio perspektyvos, ką manote apie bendrą „Toyota" ir „Subaru" darbą? Galbūt ateityje išvysime kažką panašaus iš „Nissan" stovyklos?
Shiro Nakamura - Na mes šiuo metu galime pasiūlyti „370Z". Tad reikalo sukurti dar vieną sportišką automobilį nėra reikalo.
P.S Shiro Nakamura pokalbio pabaigoje prisipažino, jog pats gražiausias automobilis yra „Nissan GT-R".

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų