O viskas prasidėjo nekaltai. Į „Audi“ atstovybę įžengęs automanas norėjo įsigyti „RS6“, tačiau kai jo akys užkliuvo už seksualiosios „R8“, jo pasaulis apsivertė aukštyn. „Aš jo noriu“, - tarė Vokietijoje gyvenantis greičio mėgėjas.
Po maždaug 30 minučių derybų, kairėje vyro rankose atsidūrė automobilio rakteliai, o dešinėje rankoje buvo laikomas mobilus telefonas. Vokietis iškart paskambino savo kolegoms „mcchip-dkr“ dirbtuvėse ir liepė ruoštis, nes į jų garažą atvyksta naujas projektas.
Automobilio savininkas norėjo ne tik pakeisti ratlankius, jis užsimanė 10 cilindrų širdį turintį super-automobilį pakeisti kardinaliai.
Būtų sunku išvardinti visas detales, kurios buvo pakeistos. Nes visos kėbulo detalės, didžioji dauguma interjero detalių ir variklio bei pakabos komponentų buvo pakeisti arba modifikuoti.
Kalbant apie variklį, dirbtuvėse dirbantys specialistai sugebėjo sumontuoti ne tik naują alkūninį veleną, stūmoklius, švaistiklius. 10 cilindrų motorui buvo užmauta „sraigė“ ir 5.2 litro darbinio tūrio variklio galia pakelta iki maždaug 850 - 900 arklio galių į ratus.
Milžiniškų investicijų pareikalavęs projektas atsipirko su kaupu, kai „R8“ šeimininkas galėjo pirmąjį kartą su juo išvažiuoti į bendro naudojimo kelius. Taip, brangieji automanai, į bendro naudojimo kelius.
Kadangi visos modifikacijos atitinka griežtus Vokietijos techninės apžiūros reikalavimus, automobilis be didelių problemų gali važinėti kur tik nori.