REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienintelis pasaulyje superautomobilio prototipas. Taip būtų galima apibūdinti šį superautomobilį, kuris taip ir nepateko į serijinę gamybą.
Isdera Commendatore“ yra vienas paslaptingiausių automobilių iš dešimto dešimtmečio. Tik vienas pagamintas egzempliorius šiuo metu priklauso „Isdera“ kompanijos įkūrėjui ir nebuvo parduotas automobilių kolekcionieriui iš Jungtinių Amerikos Valstijų ar Jungtinių Arabų Emyratų.

isdera_commendatore_112i_10
Automobilis pirmą kartą buvo pristatytas 1993 metais, Frankfurto automobilių parodoje. Niekam negirdėtas ir nematytas automobilis sulaukė netikėtino spaudos ir potencialių pirkėjų dėmesio. Tačiau tam yra kelios priežastys, kodėl šis projektas sulaukė tiek daug dėmesio. Viena iš jų yra ta, jog „Isdera Commendatore“ buvo buvusio „Porsche“ inžinieriaus, Eberhardo Schulzo ir jo dviejų sūnų projektas.

isdera_commendatore_112i_prototype_1
Parodoje pristatytas modelis buvo prototipo stadijoje ir buvo beveik paruoštas serijinei gamybai.Eberhardas Schulzas parodoje teigė, jog automobilis bus gaminamas tik ribotomis serijomis ir tik pagal užsakymą. „Isdera“ atstovai teigė, jog vieneto kaina siekė maždaug 450,000 tuometinių Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Vis dėlto besiruošiant „Commendatore“ gamybai, kompanija pritrūko pinigų ir paskelbė bankrotą. Per bankų paskelbtą konkursą, kompanija buvo parduota keliems investuotojams iš Šveicarijos.

isdera_commendatore_112i_8
Tačiau vistiek iškyla klausimas, kodėl „Commendatore“ buvo toks ypatingas? Už tai reikėtų dėkoti šio automobilio inžinieriui, Eberhardui Schulzui. Jis nuo seno garsėjo išradingumu ir neįprastais sprendimais. Papildomai uždarbiaudamas „Mercedes Benz“ ir „Porsche“ kompanijose jis įrodė savo vertę, nes be jo idėjų ir užsispyrimo, šiandien negalėtume dievinti „Porsche 959“. Pastarasis modelis savo laiku buvo pažangiausias automobilis pasaulyje.

isdera_commendatore_112i_6
Eberhardas Schulzas kartu su savo sūnumis, kurdami naująjį superautomobilį išleido keturis milijonus eurų. Palyginus su dabartiniais superautomobilių projektais, tai yra maždaug du ar net tris kartus mažiau. Didžioji dalis pinigų buvo skirti pažangių technologių kūrimui. Pavyzdžiui : prie greičio prisitaikančiam spoileriui ar prie greičio prisiderinanti važiuoklė. Važiuojant didesniu greičiu automobilio prošvaisa sumažėdavo ir „Commendatore“ šiek tiek arčiau priglusdavo prie žemės. Taip pat nemažai pinigų reikėjo įsigyti dvylikos cilindrų, „Mercedes Benz“ benzininį variklį. Šis  motoras išvystydavo 611 arklio galių, kuris leisdavo automobiliui pasiekti maksimalų 370 km/h greitį.
„Isdera“ kompanijai bankrutavus ir atsidūrus Šveicarijoje gyvenančių investuotojų rankose, jie pristatė pilnai funkcionuojantį ir truputėlį atnaujintą „Commendatore“, kuris 2006 metais aukcione buvo parduotas už tris milijonus Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių.

Vienintelis pasaulyje superautomobilio prototipas. Taip būtų galima apibūdinti šį superautomobilį, kuris taip ir nepateko į serijinę gamybą.
Isdera Commendatore“ yra vienas paslaptingiausių automobilių iš dešimto dešimtmečio. Tik vienas pagamintas egzempliorius šiuo metu priklauso „Isdera“ kompanijos įkūrėjui ir nebuvo parduotas automobilių kolekcionieriui iš Jungtinių Amerikos Valstijų ar Jungtinių Arabų Emyratų.

isdera_commendatore_112i_10
Automobilis pirmą kartą buvo pristatytas 1993 metais, Frankfurto automobilių parodoje. Niekam negirdėtas ir nematytas automobilis sulaukė netikėtino spaudos ir potencialių pirkėjų dėmesio. Tačiau tam yra kelios priežastys, kodėl šis projektas sulaukė tiek daug dėmesio. Viena iš jų yra ta, jog „Isdera Commendatore“ buvo buvusio „Porsche“ inžinieriaus, Eberhardo Schulzo ir jo dviejų sūnų projektas.

isdera_commendatore_112i_prototype_1
Parodoje pristatytas modelis buvo prototipo stadijoje ir buvo beveik paruoštas serijinei gamybai.Eberhardas Schulzas parodoje teigė, jog automobilis bus gaminamas tik ribotomis serijomis ir tik pagal užsakymą. „Isdera“ atstovai teigė, jog vieneto kaina siekė maždaug 450,000 tuometinių Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Vis dėlto besiruošiant „Commendatore“ gamybai, kompanija pritrūko pinigų ir paskelbė bankrotą. Per bankų paskelbtą konkursą, kompanija buvo parduota keliems investuotojams iš Šveicarijos.

isdera_commendatore_112i_8
Tačiau vistiek iškyla klausimas, kodėl „Commendatore“ buvo toks ypatingas? Už tai reikėtų dėkoti šio automobilio inžinieriui, Eberhardui Schulzui. Jis nuo seno garsėjo išradingumu ir neįprastais sprendimais. Papildomai uždarbiaudamas „Mercedes Benz“ ir „Porsche“ kompanijose jis įrodė savo vertę, nes be jo idėjų ir užsispyrimo, šiandien negalėtume dievinti „Porsche 959“. Pastarasis modelis savo laiku buvo pažangiausias automobilis pasaulyje.

isdera_commendatore_112i_6
Eberhardas Schulzas kartu su savo sūnumis, kurdami naująjį superautomobilį išleido keturis milijonus eurų. Palyginus su dabartiniais superautomobilių projektais, tai yra maždaug du ar net tris kartus mažiau. Didžioji dalis pinigų buvo skirti pažangių technologių kūrimui. Pavyzdžiui : prie greičio prisitaikančiam spoileriui ar prie greičio prisiderinanti važiuoklė. Važiuojant didesniu greičiu automobilio prošvaisa sumažėdavo ir „Commendatore“ šiek tiek arčiau priglusdavo prie žemės. Taip pat nemažai pinigų reikėjo įsigyti dvylikos cilindrų, „Mercedes Benz“ benzininį variklį. Šis  motoras išvystydavo 611 arklio galių, kuris leisdavo automobiliui pasiekti maksimalų 370 km/h greitį.
„Isdera“ kompanijai bankrutavus ir atsidūrus Šveicarijoje gyvenančių investuotojų rankose, jie pristatė pilnai funkcionuojantį ir truputėlį atnaujintą „Commendatore“, kuris 2006 metais aukcione buvo parduotas už tris milijonus Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų