REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Japonai mėgsta tobulinti automobilius. Tam įrodymų tikrai nereikia. Todėl nenuostabu, jog japonai, būdami priklausomi nuo automobilių tobulinimo, sumąsto padailinti „Porsche“ markės automobilius.
Per paskutinius kelis metus, „Porsche“ markių populiarumas augo kaip ant mielių. Už tai reikėtų kaltinti „Rauh-Welt Begriff“ kompaniją, kurios įkūrėju laikomas Nakira Akai. Šis vyrutis ant savojo „911“ suderino japoniškas ir europietiškas automobilių tobulinimo sroves, taip sukurdamas unikalų, dabar jau ikona tapusį, dizainą. Šio genijaus darbai džiugina dešimtis, šimtus, o gal net tūkstančius klientų, o pats Nakira neišsižada „Porsche“ markės ir visai nesenai persėdo į naujus ratus.
„RWB“ tėvas ir dizaineris lieka ištikimas „993“ modeliui, tačiau šis jo žaisliukas, atleidus akceleratoriaus pedalą, skleis ne tik urzgimo garsus. Nakira pirmą kartą savo garaže turės „Porsche“ markės automobilį, kuris yra aprūpintas turbina.
Pirmieji žodžiai šaunantys į galvą - iššaukiantis ir provokuojantis. Automobilis išsiskirtų net ir didžiausiame tokių „Porsche“ suvažiavime! Ne veltui už jo vairo sėdi japonas.
Kiekviena kėbulo detalė traukia net ir visko mačiusius žvilgsnius. Na, tikriausiai aikčioti priverčia kelių aukštų pastatui prilygstantis spoileris.

RWB-Rotana-05-Hi
Ši vištidės perykla tikrai gali prajuokinti, supykdyti ar dar kitaip paveikti, tačiau abejingų tikrai neliks. Spoileris primena tai, ką vaikai piešia darželyje, tačiau Nakira stengėsi išsiskirti tarp išskirtinių. Taigi, prie standartinio „911 Turbo“ spoilerio buvo sumontuotas šis didžiulis antgalis. Nesvarbu, jog jis mažai funkcionuoja, svarbu atrodo kietai.
Sukoncentravus dėmesį ties nesveikai išpūstomis arkomis, pamatysime, jog po jomis slepiasi aštuoniolikos colių „Work Meister“ ratlankiai. Nakira senai bendradarbiauja su šiuo gamintoju ir savo trasos žaisliukui užsakė kažką unikalaus. Neįtikėtinai platūs volai yra pagaminti išvirkščiai – vidinė dalis tapo išorine palange. Originalu, paprasta ir dar niekur nematyta. Ant šių ratų užmautos padangos vertos poros sakinių. Projekto autorius, matyt, nori niekada neprarasti sukibimo, nes priekyje stovinčių „Kumho“ slikų plotis siekia 315 milimetrų, o gale net 345! Greičiau pasileis asfaltas, nei šios gumos.

RWB-Rotana-24-Hi
Na ir eilė atėjo tam, kas paminė Nakiros principus. Tai opozicinis šešių cilindrų variklis, kurio pašonėje alsuoja didžiulė „Greddy“ turbina. Japonas visada buvo atmosferinių motorų gerbėjas, tačiau laikai keičiasi ir net „RWB“ tėvas turi tam paklusti. Na, tik iš dalies, nes agregatą surinkę ir sureguliavę specialistai iš „Front Row“ pasistengė jį suderinti taip, jog vidutiniame sūkių diapazone variklis būtų toks pat jautrus, kaip ir atmosferinis. Tai pavyko padaryti dėka lengvai programuojamo „HKS“ kompiuterio, kuris be vargo diriguoja beveik 600 ristūnų.

RWB-Rotana-22-Hi
Drąsiai japonas pasielgė tobulindamas ir važiuoklę. „Porsche“ širdis generuoja gerokai virš pusės tūkstančio arklio galių, o jas pristabdys paprastučiai „911 Turbo“ stabdžiai. Tikriausiai, tai tik laikinas sprendimas. Tačiau toliau Nakira viską atliko nepriekaištingai – sumontuotas pilnas, reguliuojamas „Quantum“ važiuoklės patobulinimo paketas. Jo užteks, kad naujasis japono žaislas viduryje posūkio nepradėtų suktis it vilkelis.
Jau prasitarėme, jog su nauju automobiliu atkeliauja nauji planai. Nakira su savo naujuoju žaislu ketina keliauti po pasaulį, dalyvauti įvairiuose renginiuose ir taip reklamuoti jau legendiniu tapusį „RWB“ stilių. Verslas lieka verslu, tačiau šis neeilinis „Porsche“ projektas užpildo neeilinę asmenybę.

RWB-Rotana-03-Hi
Šaltinis: speedhunters.com

Japonai mėgsta tobulinti automobilius. Tam įrodymų tikrai nereikia. Todėl nenuostabu, jog japonai, būdami priklausomi nuo automobilių tobulinimo, sumąsto padailinti „Porsche“ markės automobilius.
Per paskutinius kelis metus, „Porsche“ markių populiarumas augo kaip ant mielių. Už tai reikėtų kaltinti „Rauh-Welt Begriff“ kompaniją, kurios įkūrėju laikomas Nakira Akai. Šis vyrutis ant savojo „911“ suderino japoniškas ir europietiškas automobilių tobulinimo sroves, taip sukurdamas unikalų, dabar jau ikona tapusį, dizainą. Šio genijaus darbai džiugina dešimtis, šimtus, o gal net tūkstančius klientų, o pats Nakira neišsižada „Porsche“ markės ir visai nesenai persėdo į naujus ratus.
„RWB“ tėvas ir dizaineris lieka ištikimas „993“ modeliui, tačiau šis jo žaisliukas, atleidus akceleratoriaus pedalą, skleis ne tik urzgimo garsus. Nakira pirmą kartą savo garaže turės „Porsche“ markės automobilį, kuris yra aprūpintas turbina.
Pirmieji žodžiai šaunantys į galvą - iššaukiantis ir provokuojantis. Automobilis išsiskirtų net ir didžiausiame tokių „Porsche“ suvažiavime! Ne veltui už jo vairo sėdi japonas.
Kiekviena kėbulo detalė traukia net ir visko mačiusius žvilgsnius. Na, tikriausiai aikčioti priverčia kelių aukštų pastatui prilygstantis spoileris.

RWB-Rotana-05-Hi
Ši vištidės perykla tikrai gali prajuokinti, supykdyti ar dar kitaip paveikti, tačiau abejingų tikrai neliks. Spoileris primena tai, ką vaikai piešia darželyje, tačiau Nakira stengėsi išsiskirti tarp išskirtinių. Taigi, prie standartinio „911 Turbo“ spoilerio buvo sumontuotas šis didžiulis antgalis. Nesvarbu, jog jis mažai funkcionuoja, svarbu atrodo kietai.
Sukoncentravus dėmesį ties nesveikai išpūstomis arkomis, pamatysime, jog po jomis slepiasi aštuoniolikos colių „Work Meister“ ratlankiai. Nakira senai bendradarbiauja su šiuo gamintoju ir savo trasos žaisliukui užsakė kažką unikalaus. Neįtikėtinai platūs volai yra pagaminti išvirkščiai – vidinė dalis tapo išorine palange. Originalu, paprasta ir dar niekur nematyta. Ant šių ratų užmautos padangos vertos poros sakinių. Projekto autorius, matyt, nori niekada neprarasti sukibimo, nes priekyje stovinčių „Kumho“ slikų plotis siekia 315 milimetrų, o gale net 345! Greičiau pasileis asfaltas, nei šios gumos.

RWB-Rotana-24-Hi
Na ir eilė atėjo tam, kas paminė Nakiros principus. Tai opozicinis šešių cilindrų variklis, kurio pašonėje alsuoja didžiulė „Greddy“ turbina. Japonas visada buvo atmosferinių motorų gerbėjas, tačiau laikai keičiasi ir net „RWB“ tėvas turi tam paklusti. Na, tik iš dalies, nes agregatą surinkę ir sureguliavę specialistai iš „Front Row“ pasistengė jį suderinti taip, jog vidutiniame sūkių diapazone variklis būtų toks pat jautrus, kaip ir atmosferinis. Tai pavyko padaryti dėka lengvai programuojamo „HKS“ kompiuterio, kuris be vargo diriguoja beveik 600 ristūnų.

RWB-Rotana-22-Hi
Drąsiai japonas pasielgė tobulindamas ir važiuoklę. „Porsche“ širdis generuoja gerokai virš pusės tūkstančio arklio galių, o jas pristabdys paprastučiai „911 Turbo“ stabdžiai. Tikriausiai, tai tik laikinas sprendimas. Tačiau toliau Nakira viską atliko nepriekaištingai – sumontuotas pilnas, reguliuojamas „Quantum“ važiuoklės patobulinimo paketas. Jo užteks, kad naujasis japono žaislas viduryje posūkio nepradėtų suktis it vilkelis.
Jau prasitarėme, jog su nauju automobiliu atkeliauja nauji planai. Nakira su savo naujuoju žaislu ketina keliauti po pasaulį, dalyvauti įvairiuose renginiuose ir taip reklamuoti jau legendiniu tapusį „RWB“ stilių. Verslas lieka verslu, tačiau šis neeilinis „Porsche“ projektas užpildo neeilinę asmenybę.

RWB-Rotana-03-Hi
Šaltinis: speedhunters.com

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų