Automobilio tvarkymo darbai užtruko net 8 mėnesius. Kodėl? Šeštame dešimtmetyje tokių automobilių kėbulo detalės buvo vienetinės, o tai reiškė, jog jas turėjo pagaminti savo srities specialistas. Anuomet beveik visos kėbulo dalys buvo gaminamos žmonių rankomis.
Enzo Ferrari sprendimu, gamyklos dažais kvepiantis automobilis buvo parduotas kaip visiškai naujas už pakankamai didelę sumą pinigų. Į privataus žmogaus rankas patekęs automobilis buvo tarsi aksesuaras. Per maždaug 40 metų jis pakeitė kelis savininkus, kurie keitė ne tik kėbulo spalvą, bet ir benzininį variklį, tačiau, kai vienas rečiausių „Ferrari“ pasaulyje pateko į „DK Engineering“ rankas - viskas apsivertė aukštyn kojom.
D.Britanijoje įsikūrę specialistai nusprendė „Ferrari 857S“ sugrąžinti į pradinę stadiją. Dvylikos cilindrų variklis buvo išluptas, o jį pakeitė standartinis - 3.5 litro, 4 cilindrų agregatas. Net ir išdarkytos kėbulo detalės buvo nuimtos, o jas pakeitė autentiškos „Ferrari 857S“ detalės.