REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu tik galėtų, kiekvienas senas automobilis papasakotų daugybę įspūdingų istorijų. Kadangi automobiliai negali kalbėti kaip žmonės, pribloškiančias istorijas pasakoja įvairūs faktai, nuotraukos ir iki šių dienų išlikę dokumentai.
Kaip ir kiekvienas senas itališkas lenktyninis automobilis, taip ir šis „Ferrari 857 Sport Spider Scaglietti“ galėtų papasakoti apie savo įspūdingą karjerą, labai greitą nuopolį ir labai ilgą laikotarpį tamsiame garaže. Įdomu yra tai, jog šis „Ferrari“ nebuvo pastatytas į tamsų garažą, tačiau turėjo iškentėti ne vieną plastinę operaciją.
1955 metais „Ferrari“ gamyklinės komandos lenktynininkas Oliveris Gendebeinas nesuvaldė „Ferrari 857S“ ir pateko į avariją. Automobilis buvo smarkiai aptalžytas ir daugelis tuo metu manė, jog „Ferrari“ šį automobilį išmes į metalo laužą, tačiau Enzo Ferrari pasielgė kitaip. Jis įsakė savo darbuotojams nuvežti sudaužytą „Ferrari 875S“ į kompanijos dirbtuves ir kuo greičiau jį sutvarkyti.

Jeigu tik galėtų, kiekvienas senas automobilis papasakotų daugybę įspūdingų istorijų. Kadangi automobiliai negali kalbėti kaip žmonės, pribloškiančias istorijas pasakoja įvairūs faktai, nuotraukos ir iki šių dienų išlikę dokumentai.
Kaip ir kiekvienas senas itališkas lenktyninis automobilis, taip ir šis „Ferrari 857 Sport Spider Scaglietti“ galėtų papasakoti apie savo įspūdingą karjerą, labai greitą nuopolį ir labai ilgą laikotarpį tamsiame garaže. Įdomu yra tai, jog šis „Ferrari“ nebuvo pastatytas į tamsų garažą, tačiau turėjo iškentėti ne vieną plastinę operaciją.
1955 metais „Ferrari“ gamyklinės komandos lenktynininkas Oliveris Gendebeinas nesuvaldė „Ferrari 857S“ ir pateko į avariją. Automobilis buvo smarkiai aptalžytas ir daugelis tuo metu manė, jog „Ferrari“ šį automobilį išmes į metalo laužą, tačiau Enzo Ferrari pasielgė kitaip. Jis įsakė savo darbuotojams nuvežti sudaužytą „Ferrari 875S“ į kompanijos dirbtuves ir kuo greičiau jį sutvarkyti.

REKLAMA


Automobilio tvarkymo darbai užtruko net 8 mėnesius. Kodėl? Šeštame dešimtmetyje tokių automobilių kėbulo detalės buvo vienetinės, o tai reiškė, jog jas turėjo pagaminti savo srities specialistas. Anuomet beveik visos kėbulo dalys buvo gaminamos žmonių rankomis.
Enzo Ferrari sprendimu, gamyklos dažais kvepiantis automobilis buvo parduotas kaip visiškai naujas už pakankamai didelę sumą pinigų. Į privataus žmogaus rankas patekęs automobilis buvo tarsi aksesuaras. Per maždaug 40 metų jis pakeitė kelis savininkus, kurie keitė ne tik kėbulo spalvą, bet ir benzininį variklį, tačiau, kai vienas rečiausių „Ferrari“ pasaulyje pateko į „DK Engineering“ rankas - viskas apsivertė aukštyn kojom.
D.Britanijoje įsikūrę specialistai nusprendė „Ferrari 857S“ sugrąžinti į pradinę stadiją. Dvylikos cilindrų variklis buvo išluptas, o jį pakeitė standartinis - 3.5 litro, 4 cilindrų agregatas. Net ir išdarkytos kėbulo detalės buvo nuimtos, o jas pakeitė autentiškos „Ferrari 857S“ detalės.
Galerija

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų