REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Formulė 1 laikoma pačia pažangiausia automobilių sporto šaka. Būtent šioje autosporto disciplinoje taikomi patys įdomiausi, netradiciškiausi ir žinoma – patys brangiausi sprendimai.
Formulės 1 komandos apie savo sugalvotus sprendimus ar kitus bolidų parametrus kalba abstrakčiai ir niekada nenori kalbėti apie įdomesnes, smulkesnes detales.
„Mercedes Benz“ komanda šį kartą pasielgė drąsiau ir interneto platybėse paviešino Formulės 1 bolido vairo nuotrauką su smulkiais aprašymais, kurie leidžia susidaryti įspūdį ir suprasti ką kiekvienas mygtukas daro.

Formulė 1 laikoma pačia pažangiausia automobilių sporto šaka. Būtent šioje autosporto disciplinoje taikomi patys įdomiausi, netradiciškiausi ir žinoma – patys brangiausi sprendimai.
Formulės 1 komandos apie savo sugalvotus sprendimus ar kitus bolidų parametrus kalba abstrakčiai ir niekada nenori kalbėti apie įdomesnes, smulkesnes detales.
„Mercedes Benz“ komanda šį kartą pasielgė drąsiau ir interneto platybėse paviešino Formulės 1 bolido vairo nuotrauką su smulkiais aprašymais, kurie leidžia susidaryti įspūdį ir suprasti ką kiekvienas mygtukas daro.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

F1 vairas


Aukštesnės rezoliucijos nuotrauką galite atsiųsti
ČIA.

1 ) Drag Reduction System (DRS)
Pati akivaizdžiausia funkcija apie kurią žino kiekvienas Formulės 1 gerbėjas. Šio mygtuko dėka, vairuotojas atidaro galiniame sparne esančią angą, kuri sumažina bolido oro pasipriešinimą. Tai padidina automobilio greitį ir leidžia lengviau aplenkti varžovą.
2 ) Skip 1/10 Preset
Pasak „Mercedes Benz“ komandos, šis mygtukas leidžia keisti tam tikrų daviklių darbo parametrus, kurie įtakoja bendrą bolido ir variklio darbą.
3 ) Gearbox Neutral
Šiuolaikiniai Formulės 1 bolidai yra pakankamai jautrūs ir trapūs kūriniai. Šis mygtukas leidžia įjungti neutralią pavarą, kurios dėka F-1 bolidas gali riedėti.
4 ) Pit Lane Speed
Paspaudus šį mygtuką, įsijungia greičio ribotuvas, kuris neleidžia viršyti taisyklės nustatyto greičio, kuomet bolidas įvažiuoja į aptarnavimo zoną.
5 ) Pit Confirm
Jeigu vairuotojas nori pranešti savo komandos nariams, jog jis ruošiasi užsukti į aptarnavimo zoną, jam užtenka paspausti šį mygtuką.
6 ) Differential
Šio mygtuko pagalba vairuotojas gali keisti diferencialo parametrus. Ši funkcija leidžia diferencialo darbą keisti kiekvieną akimirką. Pavyzdžiui, kokį sukimo momentą turi gauti kairys arba dešinys ratas.
7 ) Engine Braking
Šis parametras leidžia vairuotojui nuspręsti kaip stipriai bolidą stabdys hibridinė pavara.
8 ) Brake Balance
Šiuolaikinių bolidų vairuotojai ruošdamiesi lenktynėms visuomet turi atsižvelgti į stabdžių sistemos balansą. Ar priekiniai stabdžiai turi atlikti didesnį vaidmenį? O galbūt – galiniai? Visuomet galima pasirinkti optimalų variantą – 50/50
9 ) Mark
Komandos nariai visuomet stebi ir analizuoja bolido telemetrijos duomenis. Vairuotojas norėdamas konkrečiu momentu užfiksuoti ar pabrėžti bolido elgseną, gali tiesiog paspausti šį mygtuką.
10 ) Accept
Šis mygtukas leidžia patvirtinti vairuotojo pasirinktą programą.
11 ) Race Start
Vairuotojas paspaudęs šį mygtuką, bolido sistemoms praneša, jog ruošiasi panaudoti visą hibridinės jėgainės galią.
12 ) Radio
Paspaudus šį mygtuką, vairuotojas gali susisiekti su komandos nariais.
13 ) Strat Mode Rotary
Šio mygtuko dėka vairuotojas gali keisti variklio parametrus. Esant reikalui vairuotojas gali įjungti maksimalaus pajėgumo režimą arba „Eco“ režimą, kuriuo variklis taupytų degalus.
14 ) Menu Rotary
Šis mygtukas leidžia keisti ekrano ryškumą, padidinti arba sumažinti ausinių garsą ir pan.
15 ) Shift Paddles
Lentelės, kurios leidžia perjungti į aukštesnę arba į žemesnę pavarą.
 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų