„Maserati Ghibli“ pirmą kartą buvo pristatytas 1966 metais, Turino automobilių parodos metu. Nors „Maserati“ buvo pasitraukusi iš automobilių sporto scenos, tačiau naujasis „Ghibli“ turėjo modernizuotą „450S“ lenktyninio bolido motorą.
Vos tik pasirodęs prekyboje, naujasis „Maserati“ kūrinys tapo populiariausiu kompanijos modeliu. Automobilio populiarumo augimą įtakojo puikūs žurnalistų atsiliepimai, puikiai skambantis V8 variklis, erdvus ir komfortiškas interjeras. Vis dėlto, didžiausią įtaką padarė automobilio kaina.
Palyginus su „Ferrari Daytona“ ar „Lamborghini Miura“, ne ką prastesnis „Ghibli“ buvo kelis kartus pigesnis. Žmonės pamatę puikią alternatyvą nieko nelaukė ir skubėjo į „Maserati“ markės atstovybes.
2+2 tipo sėdynių išdėstymą turėjęs automobilis buvo aprūpintas 4.7 litro benzininiu varikliu, kuris išvystė 330 arklio galių ir leido „Ghibli“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 6.8 sekundės.
Taigi, kokia istorija slypi už šio „Maserati“? Pasak automobilį įsigijusių „Classic INV“ specialistų, itališkas gražuolis buvo paliktas šalia automobilių dirbtuvių. Tuometiniai šeimininkai atėjo, paprašė pakeisti variklio tepalus, tačiau susigrąžinti automobilio taip jie ir neatvyko.
Nors dirbtuvių savininkas bandė susisiekti su „Maserati“ atvežusiu žmogumi, tačiau jam susidarė įspūdis, jog jis tokiu būdu nusprendė atsikratyti nemažus pinigus kainuojančio kupė.
Laikas bėgo, itališkas automobilis liūdėjo, kol galiausiai 2006 metais atsirado „Classic INV“ darbuotojai, kurie vos už 5000 dolerių įsigijo klasikinį automobilį.
Patekęs į klasikinių automobilių specialistų rankas, automobilis vos per dvejus su puse metų atgavo prekinę išvaizdą ir aukcione buvo parduotas už ... daugiau kaip 200 tūkst. litų!
Neblogas verslas, ar ne?