Kadangi, tai yra vienas pigiausių superautomobilių planetoje, jis buvo populiarus ne tik Vakarų Europoje ar Jungtinėse Amerikos Valstijose, bet ir likusiame pasaulyje. Jeigu reikėtų išrinkti populiariausią superautomobilį Lietuvoje, šis titulas greičiausiai atitektų „Audi R8“. Bet ne apie tai bus kalba.
Ši istorija bus apie vaikiną vardu Shawnas ir jo silpnybę vokiškiems automobiliams. Pastaruosius 14 metų Shawnas su keliais bendradarbiais užsiima tik „Audi“ ir „Volkswagen“ automobilių tobulinimu, tad kai į jo rankas pateko visiškai naujas „Audi R8“, vyras net nesudvejojo ir pradėjo galvoti kaip padidinti V8 variklio galią.
Šis automobilis yra išskirtinis ne tik dėl puikios kėbulo spalvos ar V8 variklio, bet ir dėl to, jog jis priklauso Shawn'ui. Pasak „Audi“ ir „Volkswagen“ automobilių specialisto, šią mašiną jis nusipirko vien dėl išskirtinės spalvos.
Pasak Shawn'o, norint „Audi R8“ įsigyti su būtent šia spalva, savo automobilio reikėtų laukti net šešis mėnesius. Tačiau šis „R8“ turi dar vieną išskirtinumą - mechaninę pavarų dėžę. Bent jau Jungtinėse Amerikos Valstijose, didžioji dalis šioje šalyje parduotų modelių turėjo „DSG“ automatinę pavarų dėžę.
Taigi, turime puikios komplektacijos „Audi R8“, kuris priklauso šios markės entuziastui. Tačiau kaip ir daugelis automobilių entuziastų, taip ir Shawn'as mėgsta su savo mašina labai daug laiko praleisti garaže.
Nors V8 motorui netrūksta galios, tačiau Shawn'ui pasirodė kitaip. Jis įsigijo „VF“ firmos variklio kompiuterį ir tos pačios firmos gamybos kompresorių. Po ilgų bandymų ir konfigūravimų iš 4,2 litro agregato pavyko išspausti net 550 arklio galių.
Tačiau ar standartinė modelio pakaba gali susitvarkyti su galingesne jėgaine? Iš dalies taip, tačiau kaip ir daugelis „Audi“ automobilių, taip ir „R8“ pasižymi pakankamai dideliu nepasukamumu. Shawn'as norėdamas tai ištaisyti, vaikinas nusprendė sumontuoti storesnį stabilizatorių, H&R Sport spyruokles ir žymiai lengvesnius 20 colių skersmens ratlankius.