REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Toliau vaikštome po didžiausią pasaulyje tiuningo parodą SEMA. Čia tikrai yra ką pažiūrėti. Tačiau šį kartą pažiūrėsime ką didieji gamintojai pristatė savo stenduose, kurie užima didžiausius plotus parodoje.
Vienas didžiausių yra Ford stendas. Tiesa stebuklų ten nepamatysime. Ford jaunimui bando įsiūlyti Focus. Tačiau žaidžia tik su spalvomis. Panašus variantas ir su Mustang. Tiesa, tokiai kompanijai, kaip Ford bepigu surinkti didelį stendą. Vien automobilių iš šlovingos praeities neužteks rankų pirštų visus suskaičiuoti. Na dar pabaigai keli padidinto pravažumo aparatai.


















Panašus tik mažesnis yra Mazdos stendas. Visos Mazdos ekspozicijos vinis, seniai reklamuotas MX-5 Miata Spyder Concept. Be jo dar yra vienas patiuninguotas MX-5. Taip pat keli Mazda mažyliai ir nemažai senienų. Gerąja to žodžio prasme. Seni bolidai ir restauruota klasika.
















Amerikoje garsi tiuningo kompanija Spectre Performance pristatė kelis tikrai raumeningus projektus. Žinoma visi jie panašūs, nors modeliai ir skiriasi. Ko gero kompanija eina gerai pramintu keliu.










Padangų ir ratlankių salėje kaip visada su pačiais brangiausiais automobiliais prisistato firma Giovanna. Jie orientuoti į tuos, kurie pirkdami automobilius neskaičiuoja pinigų. Jų stende bene daugiausiai milijonų dolerių.












Paskutinis mados klyksmą pristatė kompanija Wackiest Wheels. Jie atsitempė Audi R8  V10, tam, kad pasauliui parodytų kaip visur galima sukišti spalvą keičiančias LED lemputes. Kalba eina apie visas skylutes: oro paėmimo angas, ratlankius, sėdynes.






Tarp visų blizgučių kampe pamačiau tikrai retą daiktą. Mazda RX-4 tikra atgaiva akims. Gera, kad ir tokie paprasti projektai suranda vietą SEMA parodoje.






Pabaigai, mano nuomone pats geriausias ir pats blogiausias SEMA parodoje pristatytas projektas. Geriausias šis Buick limuzinas. Limuzinu jį galima vadinti vien dėl, kad jo viduriai iš Mercedes. Todėl ir visas interjeras bei kiti elementai yra pačios aukščiausios kokybes. Nereikia net pasakoti, galima pamatyti kaip pasakiškai atrodo šios 1954 metų kėbulo linijos.










Pats blogiausias šis šiek tiek į Spyker panašus daiktas. Nepatikėsite, bet jis pastatytas Honda S2000 bazėje. Gerai tik tai, kad jis pristatytas ne kaip projektas, o kaip ratlankų stendas kompanijos HD Wheels ekspozicijoje. Tačiau ar jis tikrai padeda parduoti ratlankius, labai abejoju.






Štai ir baigėsi pasakojimas apie 2011 metų SEMA parodą. Kitas dvi dalis galite rasti čia:
1 dalis,
2 dalis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų