REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienio rytą į darbus ir mokslo institucijas skubantys ratuoti ir pėsti miestiečiai buvo maloniai nustebinti - Gedimino prospektas kvepėjo šviežiais kepiniais. Pyragų dienos proga dvi prancūzų kompanijos - „Renault“ ir „Thierry kepykla“ - susivienijo tam, kad miestiečiams ir miesto svečiams padovanotų džiugų lapkričio rytą.
Praeinantiems ar pravažiuojantiems Gedimino prospektu, šalia Novotel viešbučio ir V. Kudirkos aikštės, buvo įteikiamos saldžios dovanėlės - su prancūzišku kruopštumu ir meile kepėjo Thierry pagamintos šviežios bandelės. Sušalę ar savo rytinio arbatos puodelio nespėję išgerti miestiečiai buvo kviečiami nepasididžiuoti ir pasivaišinti šilta arbata.
Prancūzų automobilių gamintojas „Renault“, norėdamas judriems Vilniaus šiokiadieniams suteikti šiek tiek la joie de vivre (liet. gyvenimo džiaugsmo), nusprendė įgyvendinti gurmanišką iniciatyvą. Prie šio projekto prisidėjo ir Vilniuje įsikūrusi bei prancūziškai kultūrai neabejinga „Thierry kepykla“, kuri ne tik sutiko bendradarbiauti, bet ir entuziastingai palaikė šią idėją. Kaip ir dera tikriems prancūzams, jie pasistengė, kad rytas būtų ypatingai kvapnus ir skanus.
Šių metų rugsėjį Lietuvoje pristatytas naujasis komercinis furgonas „Renault Trafic“ tą rytą virto maža kepyklėle ant ratų, kurią supo nosiai malonūs kvapai. Šis automobilis yra praktiškas pasirinkimas, norint užtikrinti greitą ir saugų krovinių pervežimą. Išvaizdus, tvirtas ir dinamiškas „Renault Trafic“ atitinka pačius aukščiausius saugumo standartus, o pažangios technologijos bei ekonomiški naujos kartos varikliai palengvina verslo klientų kasdienybę. Dėl savo dizaino ir minėtų techninių savybių jis idealiai tiko tiek logistinių užduočių atlikimui, tiek sėkmingam akcijos įgyvendinimui judriausioje sostinės gatvėje.
Šia akcija buvo siekiama ne tik sustiprinti prancūziškų įmonių bendradarbiavimą, bet ir paraginti miestiečius trumpam sustoti, atsikvėpti nuo įtempto gyvenimo ritmo bei nusišypsoti kolegoms, draugams ar nepažįstamiems praeiviams. Kaip teigė akcijoje dalyvavęs „Thierry kepyklos“ savininkas Thierry Lauvray, - “net mažiausios smulkmenos suartina žmones, o saldūs gardėsiai - lengviausias būdas priversti nusišypsoti nepažįstamąjį ir dovanoti trupinėlį laimės”.
00

Ketvirtadienio rytą į darbus ir mokslo institucijas skubantys ratuoti ir pėsti miestiečiai buvo maloniai nustebinti - Gedimino prospektas kvepėjo šviežiais kepiniais. Pyragų dienos proga dvi prancūzų kompanijos - „Renault“ ir „Thierry kepykla“ - susivienijo tam, kad miestiečiams ir miesto svečiams padovanotų džiugų lapkričio rytą.
Praeinantiems ar pravažiuojantiems Gedimino prospektu, šalia Novotel viešbučio ir V. Kudirkos aikštės, buvo įteikiamos saldžios dovanėlės - su prancūzišku kruopštumu ir meile kepėjo Thierry pagamintos šviežios bandelės. Sušalę ar savo rytinio arbatos puodelio nespėję išgerti miestiečiai buvo kviečiami nepasididžiuoti ir pasivaišinti šilta arbata.
Prancūzų automobilių gamintojas „Renault“, norėdamas judriems Vilniaus šiokiadieniams suteikti šiek tiek la joie de vivre (liet. gyvenimo džiaugsmo), nusprendė įgyvendinti gurmanišką iniciatyvą. Prie šio projekto prisidėjo ir Vilniuje įsikūrusi bei prancūziškai kultūrai neabejinga „Thierry kepykla“, kuri ne tik sutiko bendradarbiauti, bet ir entuziastingai palaikė šią idėją. Kaip ir dera tikriems prancūzams, jie pasistengė, kad rytas būtų ypatingai kvapnus ir skanus.
Šių metų rugsėjį Lietuvoje pristatytas naujasis komercinis furgonas „Renault Trafic“ tą rytą virto maža kepyklėle ant ratų, kurią supo nosiai malonūs kvapai. Šis automobilis yra praktiškas pasirinkimas, norint užtikrinti greitą ir saugų krovinių pervežimą. Išvaizdus, tvirtas ir dinamiškas „Renault Trafic“ atitinka pačius aukščiausius saugumo standartus, o pažangios technologijos bei ekonomiški naujos kartos varikliai palengvina verslo klientų kasdienybę. Dėl savo dizaino ir minėtų techninių savybių jis idealiai tiko tiek logistinių užduočių atlikimui, tiek sėkmingam akcijos įgyvendinimui judriausioje sostinės gatvėje.
Šia akcija buvo siekiama ne tik sustiprinti prancūziškų įmonių bendradarbiavimą, bet ir paraginti miestiečius trumpam sustoti, atsikvėpti nuo įtempto gyvenimo ritmo bei nusišypsoti kolegoms, draugams ar nepažįstamiems praeiviams. Kaip teigė akcijoje dalyvavęs „Thierry kepyklos“ savininkas Thierry Lauvray, - “net mažiausios smulkmenos suartina žmones, o saldūs gardėsiai - lengviausias būdas priversti nusišypsoti nepažįstamąjį ir dovanoti trupinėlį laimės”.
00

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų