REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį, rugpjūčio 6 dieną virš Vilniaus plaukė lietaus debesys, sujaukę Lietuvos kartingo čempionato ketvirtojo etapo varžybas. Permainingos sąlygos, saulę keitęs lietus, ir lietaus vandenį greit džiovinusi saulė šalies kartingo meistrams sukūrė nemenkų iššūkių prisitaikyti prie oro sąlygų. Geriausiai su gamtos išdaigomis susidorojo „Paske Racing“ komanda.
Galvosūkiai komandų inžinieriams
Gamta pokštavo visą dieną. Tai lijo lietus, tai, skaisčiai švietė saulė. Trasos danga keitėsi kiekvieno važiavimo metu. Treniruotės vyko pliaupiant lietui, per kvalifikaciją Plytinės kartodromo asfaltas pradžiuvo. Prieš pusfinalį trasos dangą vėl palaistė lietus, o finalinius važiavimus sportininkai važiavo jau visiškai išdžiuvusiomis trajektorijomis.
Lenktynininkams tokie pokyčiai kelia iššūkį teisingai lenktynėms pritaikyti techniką. Kiekvieno važiavimo metu skiriasi oro temperatūra, skiriasi trasos danga, kiekvienam važiavimui reikia vis kitokių padangų, joms – skirtingo slėgio. Galingiausios KZ2 klasės gokartai – tikri monstrai, 100 km/h pasiekiantys greičiau nei per 3 sekundes. Posūkiuose jie pasiekia iki 3G dydžio perkrovas, ir tokie rezultatai pasiekiami dėliojant smulkmenas. Padangų slėgis – viena svarbiausių „smulkmenų“. Greit perkaistančios padangos neužtikrina reikiamo sukibimo, ir atsilaikyti prieš milimetro atstumu už nugaros važiuojančius sportininkus tampa neįmanoma.

Sekmadienį, rugpjūčio 6 dieną virš Vilniaus plaukė lietaus debesys, sujaukę Lietuvos kartingo čempionato ketvirtojo etapo varžybas. Permainingos sąlygos, saulę keitęs lietus, ir lietaus vandenį greit džiovinusi saulė šalies kartingo meistrams sukūrė nemenkų iššūkių prisitaikyti prie oro sąlygų. Geriausiai su gamtos išdaigomis susidorojo „Paske Racing“ komanda.
Galvosūkiai komandų inžinieriams
Gamta pokštavo visą dieną. Tai lijo lietus, tai, skaisčiai švietė saulė. Trasos danga keitėsi kiekvieno važiavimo metu. Treniruotės vyko pliaupiant lietui, per kvalifikaciją Plytinės kartodromo asfaltas pradžiuvo. Prieš pusfinalį trasos dangą vėl palaistė lietus, o finalinius važiavimus sportininkai važiavo jau visiškai išdžiuvusiomis trajektorijomis.
Lenktynininkams tokie pokyčiai kelia iššūkį teisingai lenktynėms pritaikyti techniką. Kiekvieno važiavimo metu skiriasi oro temperatūra, skiriasi trasos danga, kiekvienam važiavimui reikia vis kitokių padangų, joms – skirtingo slėgio. Galingiausios KZ2 klasės gokartai – tikri monstrai, 100 km/h pasiekiantys greičiau nei per 3 sekundes. Posūkiuose jie pasiekia iki 3G dydžio perkrovas, ir tokie rezultatai pasiekiami dėliojant smulkmenas. Padangų slėgis – viena svarbiausių „smulkmenų“. Greit perkaistančios padangos neužtikrina reikiamo sukibimo, ir atsilaikyti prieš milimetro atstumu už nugaros važiuojančius sportininkus tampa neįmanoma.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_2301


Varžovams nepaliko vilčių
Geriausiai prisitaikyti sekėsi „Paske Racing“ komandos nariams. Paulius Paškevičius ir Evaldas Dzialtuvas su kvalifikacijoje buvo nepavejami. Jos metu vaikinai važiavo „slick“ tipo padangomis.
Pusfinalio metu dangui palaisčius trasą vandeniu teko dėtis lietaus padangas, dėl pirmos startinės pozicijos iki pat finišo kovojo tie patys du lyderiai: Paulius ir Evaldas. Pastarasis paskutiniuose ratuose iškovojo pirmą startinę poziciją finaliniam važiavimui.
Startas nepavyko puikius rezultatus pirmajame savo čempionate su galingiausios klasės KZ2 gokartu rodančiam penkiolikmečiui Justui Jonušiui. Po formavimo rato stojus į startinės vietas užgeso jo gokarto variklis. Justas mojuodamas rankomis apie tai bandė pranešti teisėjams prašydamas dar vieno pasiruošimo rato. Pamatę, kad stovintis gokartas gali kelti pavojų startuojant už Justo buvusiems dalyviams, šie taip pat pradėjo mojuoti rankomis. Tačiau teisėjas į tai neatkreipė dėmesio ir davė startą. Antroje rikiuotės pusėje startavęs sportininkai turėjo išvengti kliūties, už Justo startavęs Džiugas Tovilavičius vos išsisuko, o J. Jonušis bolidą iš starto finišo tiesiosios išsistūmė paskutinis. Lenktynių metu jis sugebėjo pakilti iki 7 pozicijos.
Finaliniame važiavime pirmieji startavo „Paške Racing“ atstovai ir iš karto kibo vienas kitam į atlapus. Dar pirmajame rate tuo pasinaudojo ir į pirmąją vietą pralindo puikiai startavęs Laurynas Razas, tačiau jam greit perkaito padangos ir tempas nukrito. Pirmąsias pozicijas susigražino naujais, geltonai mėlynais gokartais važiavę „Paške Racing“ vaikinai.

REKLAMA

IMG_2332


Čempionai
Šie ir laimėjo galingiausios klasės lenktynes. Paulius Paškevičius – 1 vietą. Evaldas Dzialtuvas – 2. Justas Jonušis, startavęs iš 7 pozicijos užlipo ant trečiojo apdovanojimų pakylos laiptelio. Beje, finalo metu Justas vėl turėjo kentėti teisėjų klaidas. Jaunuoliui, kovojančiam dėl lyderių pozicijų šie mojavo mėlynomis vėliavomis, kurios įpareigoja praleisti iš galo atvažiuojantį sportininką.
„Paske Racing“ komandos nariai priešpaskutiniame Lietuvos kartingų čempionato etape buvo nepavejami. Sėkmės paslaptimi jie įvardina padangų slėgį. Kol varžovai galėjo spurtuoti vos kelis ratus prieš perkaistant padangoms, teisingai parinkti parametrai besikeičiant sąlygoms leido „Paske Racing“ lenktynininkams išlikti greitiems visų važiavimų metu.
Šio etapo metu ant antrojo „KZ2 Masters“ klasės laiptelio lipęs „Paške Racing“ komandos narys Gytis Melzbakas susikrovė pakankamą taškų kraitį ir dar nepasibaigus čempionatui tapo savo klasės čempionu.
To paties tikslo link juda jauniausias „Paske Racing“ komandos narys Aleksanderis Sliteris. Jis „Mini“ klasėje Plytinės kartodrome užėmė pirmąją vietą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų