REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis žmonių rinkdamiesi naują automobilį daugybę dėmesio skiria konkrečios mašinos ridai. Kuo mažesnė rida, tuo geriau, ar ne? Iš dalies.
Nesvarbu ar automobilis tik ką atšventė dviejų ar dvidešimt penkerių metų gimtadienį. Jeigu automobilis buvo tinkamai prižiūrėtas, prietaisų skydelyje matoma rida bus visiškai nesvarbi. Juk ne vieną kartą esame jums parodę automobilius, kurių rida siekia 500 000 ar 700 000 kilometrų, tačiau jie atrodo taip, lyg būtų tik ką išvažiavę iš gamyklos.
Šiandien jums parodysime ne puikiai išlaikytą ir šiuo metu parduodamą mašiną. Šį kartą jums parodysime „Acura TSX“ savininko testą, kurį jis nusprendė atlikti po to, kai automobilio prietaisų skydelyje jis išvydo 505 248 mylių ridą ( 813 117 kilometrų ).
Savininko teigimu, 2005 metais pagaminta mašina iki šiol neiškrėtė jokių šunybių. Visi variklio ir pavarų dėžės komponentai yra originalūs ir niekada nebuvo išardyti. Skamba neįtikėtinai, tačiau daugiau nei 800 tūkst. kilometrų nuvažiavęs automobilis išvengė rimtesnių gedimų dėl kruopščios savininko priežiūros.
„Acura TSX“ savininkas nusprendė atlikti du testus. Pirmasis - išmatuoti variklio kompresiją, o antrasis - išbandyti automobilį ant „DYNO“ stendo ir pasižiūrėti kiek arklio galių pabėgo per 11 metų eksploatacijos.
Pirmojo testo rezultatai - stebinantys. Skirtumas tarp visų keturių cilindrų yra minimalus. Ar tai būdinga 11 metų automobiliui, kuris yra nuvažiavęs daugiau nei 800 tūkst. kilometrų?

Daugelis žmonių rinkdamiesi naują automobilį daugybę dėmesio skiria konkrečios mašinos ridai. Kuo mažesnė rida, tuo geriau, ar ne? Iš dalies.
Nesvarbu ar automobilis tik ką atšventė dviejų ar dvidešimt penkerių metų gimtadienį. Jeigu automobilis buvo tinkamai prižiūrėtas, prietaisų skydelyje matoma rida bus visiškai nesvarbi. Juk ne vieną kartą esame jums parodę automobilius, kurių rida siekia 500 000 ar 700 000 kilometrų, tačiau jie atrodo taip, lyg būtų tik ką išvažiavę iš gamyklos.
Šiandien jums parodysime ne puikiai išlaikytą ir šiuo metu parduodamą mašiną. Šį kartą jums parodysime „Acura TSX“ savininko testą, kurį jis nusprendė atlikti po to, kai automobilio prietaisų skydelyje jis išvydo 505 248 mylių ridą ( 813 117 kilometrų ).
Savininko teigimu, 2005 metais pagaminta mašina iki šiol neiškrėtė jokių šunybių. Visi variklio ir pavarų dėžės komponentai yra originalūs ir niekada nebuvo išardyti. Skamba neįtikėtinai, tačiau daugiau nei 800 tūkst. kilometrų nuvažiavęs automobilis išvengė rimtesnių gedimų dėl kruopščios savininko priežiūros.
„Acura TSX“ savininkas nusprendė atlikti du testus. Pirmasis - išmatuoti variklio kompresiją, o antrasis - išbandyti automobilį ant „DYNO“ stendo ir pasižiūrėti kiek arklio galių pabėgo per 11 metų eksploatacijos.
Pirmojo testo rezultatai - stebinantys. Skirtumas tarp visų keturių cilindrų yra minimalus. Ar tai būdinga 11 metų automobiliui, kuris yra nuvažiavęs daugiau nei 800 tūkst. kilometrų?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Cilindrų testas


 
Antrojo testo rezultatai taip pat nustebino. Priekyje sumontuotas 2,4 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų variklis tik išriedėjęs iš gamyklos išvystė 205 arklio galias ir 231 Nm sukimo momentą. Išmatavus variklio galią, automobilio savininkas sužinojo, kad šiuo metu „Acura TSX“ motoras į ratus išvysto 164 arklio galias ir 170 Nm sukimo momentą. Reikėtų paminėti, jog matuojant variklio galią į ratus, skirtumas tarp gamintojo pateiktų duomenų ir „DYNO“ stende pasiektų rezultatų skirsis  maždaug 20%.

VIDEO





REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų