REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Kol šeštadienį vykusio „Halls Winter Rally 2012“ renginio metu, žiūrovai mėgavosi nutrūktgalviškais lenktynininkų triukais, gražiais šuoliais, ko gero niekas nesusimąstė, kiek reikia pastangų, kad surengti tokią žiemos šventę.
Organizatoriams reikėjo šimtų pagalbininkų, kad galėtų ne tik paruošti tinkamas trasas ir kitas sąlygas lenktynininkams, bet ir užtikrinti trasų dangos kokybę ir saugumą.
Bene labiausiai nedėkingas buvo apsaugos darbuotojų darbas. Jau gerokai prieš pirmus startus, kai Utenoje spaudė 17 laipsnių šaltukas, renginio apsaugos darbuotojai laukė trasos pakraščiuose besirenkančių žiūrovų. Niekas nenori nuolatos konfliktuoti su dažnai gerokai įkaušusiais žiūrovais. Tačiau viskas jų pačių saugumui. Ne vienam apsaugos darbuotojui teko tvardytis ir kantriai įtikėti žiūrovus pasitraukti iš pavojingų trasos vietų. Tereikia žavėtis jų profesionalumu. Dauguma matytų apsaugos darbuotojų sąžiningai vykdė jiems priskirtas pareigas. Dažnai teko girdėti nemalonius komentarus ir užgauliojimus, bet viskas Jūsų saugumui.


Nepavydėtinas buvo ir gerokai virš 100 akreditavusių žurnalistų darbas. Dalis jų pirmieji pasiekė trasas. Žurnalistams iš Latvijos, Rusijos ir kitų kaimyninių šalių į renginį teko išvykti dar besibaigiant penktadieniui.
Suvogdami savo riziką, apsiginklavę foto aparatais ir kameromis žurnalistai ieškojo geriausių vietų, kad užfiksuotų vaizdus, kurie perteiktų renginio dvasią. Jiems nepakako visą dieną stovėti vienoje vietoje, teko greitai keisti savo dislokacijas. Ir visą tai daryti spaudžiant šalčiui. Žinant, kad jų technika ne visada tokiomis oro sąlygomis dirba maksimaliu pajėgumu. Nepaisant to skaitytojai džiaugęsi šimtais kvapą gniaužiančiais vaizdais, "sklindančiais" internete.






Nors lenktynių spaudos centre buvo šilta, tačiau darbas virė ne mažiau nei trasose. Nuolat kintanti ir "ateinanti" nauja informacija buvo apdorota ir laiku pateikta žiniasklaidos priemonėm.


Kas buvo 1-2 greičio ruožo B žiūrovų sektoriuje nuolat girdėjo užvedančią muziką. Tačiau ar daug kas susimastė, kaip jaučiasi tas žmogus, kuris ją groja? Būti "didžėjum" smagu. Tačiau spaudžiant 15 laipsnių šalčiui pusę dienos stovėti prie pulto nėra jau toks smagus užsiėmimas. nepaisant to Red Bull džipe įsitaisęs žmogus nesiskundė šąlančiais pirštais.


Komandų mechanikams tai buvo vienas šalčiausių darbų. Negana to, kad visą dieną šaltyje reikėjo laukti atvykstančių lenktynininkų, dar per ribotą laiko tarpą teko lauke suremontuoti patirtus pažeidimus.
Pirmas jų darbas, atvykus bolidui, iš visų plyšių iškrapštyti prilindusį sniegą ir purvą. O tai sudarydavo 3-4 kilogramus, kurie tikrai nepadeda automobiliui greitėti.
Tik po to, reikėjo imtis taisymo darbų. Mažesnių ar didesnių gedimų ar pažeidimų turėjo beveik kiekvienas ekipažas. Todėl šaltyje teko atsukinėti varžtus, keisti dalis, dirbti su plaktukais ir lipnią juosta. Ir visa tai padaryti maksimaliai greitai.






Šturmanams be to, kad greičio ruožuose teko skaityti stenogramas, buvo priskirta daug techninių užduočių. Užtikrinti, kad lenktynininkas laiku atvažiuotų į greičio ruožą, laiku grįžtų į techninę zoną. O tai nėra labai lengva, nes reikia važiuoti bendro naudojimo keliais. Ir tikrai ne kiekvienas ralio mėgėjas lengvai leidžia būti lenkiamas. Teko prisipilti kuro bei vadovauti sklandžiam ekipažo dalyvavimui ralyje.


Žiemos lenktynės yra tikras išbandymas lenktynininkas. Nėra lengva, be didelių treniruočių, teisingai įvertini kiekvieną posūkį. Pasirodžiusi saulutė džiugino žiūrovus, tačiau akino lenktynininkus pačiose pavojingiausiuose vietose. Pavyzdžiui, šuolių per tramplinus metu. Kiekviename greičio ruože tekdavo matyti šalikelėse sustojusius, incidentus patyrusius, kitus lenktynininkus. Tai taip pat nepriduodavo drąsos bandant maksimaliai greitai įveikti trasą.
Žiemos raliai yra laikomi greitesniais nei vasaros. Specialios padangos su spygliais leidžia pasiekti didesnius greičius. Tačiau greitis turi savo kainą. Nebe reikalo lenktynes baigė, vos daugiau nei pusė startavusių ekipažų.
































Ir visos tų šimtų žmonių pastangos dėl to, kad žiūrovai su gera nuotaika praleistų šeštadienio dieną gamtoje. Kaina didelė, tačiau kai matai šypsenas žiūrovų veiduose, supranti, kad viskas ne veltui.




Automanas dar kartą dėkoja visiems „Halls Winter Rally 2012“ organizatoriams už jų didelį atliktą darbą. Žemai lenkiame galvas.
Foto:
Dainius Spukas



Kol šeštadienį vykusio „Halls Winter Rally 2012“ renginio metu, žiūrovai mėgavosi nutrūktgalviškais lenktynininkų triukais, gražiais šuoliais, ko gero niekas nesusimąstė, kiek reikia pastangų, kad surengti tokią žiemos šventę.
Organizatoriams reikėjo šimtų pagalbininkų, kad galėtų ne tik paruošti tinkamas trasas ir kitas sąlygas lenktynininkams, bet ir užtikrinti trasų dangos kokybę ir saugumą.
Bene labiausiai nedėkingas buvo apsaugos darbuotojų darbas. Jau gerokai prieš pirmus startus, kai Utenoje spaudė 17 laipsnių šaltukas, renginio apsaugos darbuotojai laukė trasos pakraščiuose besirenkančių žiūrovų. Niekas nenori nuolatos konfliktuoti su dažnai gerokai įkaušusiais žiūrovais. Tačiau viskas jų pačių saugumui. Ne vienam apsaugos darbuotojui teko tvardytis ir kantriai įtikėti žiūrovus pasitraukti iš pavojingų trasos vietų. Tereikia žavėtis jų profesionalumu. Dauguma matytų apsaugos darbuotojų sąžiningai vykdė jiems priskirtas pareigas. Dažnai teko girdėti nemalonius komentarus ir užgauliojimus, bet viskas Jūsų saugumui.


Nepavydėtinas buvo ir gerokai virš 100 akreditavusių žurnalistų darbas. Dalis jų pirmieji pasiekė trasas. Žurnalistams iš Latvijos, Rusijos ir kitų kaimyninių šalių į renginį teko išvykti dar besibaigiant penktadieniui.
Suvogdami savo riziką, apsiginklavę foto aparatais ir kameromis žurnalistai ieškojo geriausių vietų, kad užfiksuotų vaizdus, kurie perteiktų renginio dvasią. Jiems nepakako visą dieną stovėti vienoje vietoje, teko greitai keisti savo dislokacijas. Ir visą tai daryti spaudžiant šalčiui. Žinant, kad jų technika ne visada tokiomis oro sąlygomis dirba maksimaliu pajėgumu. Nepaisant to skaitytojai džiaugęsi šimtais kvapą gniaužiančiais vaizdais, "sklindančiais" internete.






Nors lenktynių spaudos centre buvo šilta, tačiau darbas virė ne mažiau nei trasose. Nuolat kintanti ir "ateinanti" nauja informacija buvo apdorota ir laiku pateikta žiniasklaidos priemonėm.


Kas buvo 1-2 greičio ruožo B žiūrovų sektoriuje nuolat girdėjo užvedančią muziką. Tačiau ar daug kas susimastė, kaip jaučiasi tas žmogus, kuris ją groja? Būti "didžėjum" smagu. Tačiau spaudžiant 15 laipsnių šalčiui pusę dienos stovėti prie pulto nėra jau toks smagus užsiėmimas. nepaisant to Red Bull džipe įsitaisęs žmogus nesiskundė šąlančiais pirštais.


Komandų mechanikams tai buvo vienas šalčiausių darbų. Negana to, kad visą dieną šaltyje reikėjo laukti atvykstančių lenktynininkų, dar per ribotą laiko tarpą teko lauke suremontuoti patirtus pažeidimus.
Pirmas jų darbas, atvykus bolidui, iš visų plyšių iškrapštyti prilindusį sniegą ir purvą. O tai sudarydavo 3-4 kilogramus, kurie tikrai nepadeda automobiliui greitėti.
Tik po to, reikėjo imtis taisymo darbų. Mažesnių ar didesnių gedimų ar pažeidimų turėjo beveik kiekvienas ekipažas. Todėl šaltyje teko atsukinėti varžtus, keisti dalis, dirbti su plaktukais ir lipnią juosta. Ir visa tai padaryti maksimaliai greitai.






Šturmanams be to, kad greičio ruožuose teko skaityti stenogramas, buvo priskirta daug techninių užduočių. Užtikrinti, kad lenktynininkas laiku atvažiuotų į greičio ruožą, laiku grįžtų į techninę zoną. O tai nėra labai lengva, nes reikia važiuoti bendro naudojimo keliais. Ir tikrai ne kiekvienas ralio mėgėjas lengvai leidžia būti lenkiamas. Teko prisipilti kuro bei vadovauti sklandžiam ekipažo dalyvavimui ralyje.


Žiemos lenktynės yra tikras išbandymas lenktynininkas. Nėra lengva, be didelių treniruočių, teisingai įvertini kiekvieną posūkį. Pasirodžiusi saulutė džiugino žiūrovus, tačiau akino lenktynininkus pačiose pavojingiausiuose vietose. Pavyzdžiui, šuolių per tramplinus metu. Kiekviename greičio ruože tekdavo matyti šalikelėse sustojusius, incidentus patyrusius, kitus lenktynininkus. Tai taip pat nepriduodavo drąsos bandant maksimaliai greitai įveikti trasą.
Žiemos raliai yra laikomi greitesniais nei vasaros. Specialios padangos su spygliais leidžia pasiekti didesnius greičius. Tačiau greitis turi savo kainą. Nebe reikalo lenktynes baigė, vos daugiau nei pusė startavusių ekipažų.
































Ir visos tų šimtų žmonių pastangos dėl to, kad žiūrovai su gera nuotaika praleistų šeštadienio dieną gamtoje. Kaina didelė, tačiau kai matai šypsenas žiūrovų veiduose, supranti, kad viskas ne veltui.




Automanas dar kartą dėkoja visiems „Halls Winter Rally 2012“ organizatoriams už jų didelį atliktą darbą. Žemai lenkiame galvas.
Foto:
Dainius Spukas

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų