REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu gerai žinomas Lietuvos sporto komentatorius savaitgalį būtų stebėjęs „Klaipėda Drift City“, situacija būtų apibūdinta taip: „Siurprizas? Taip. Sensacija? Be abejo!“ Lyderių techninės problemos, klaidos, bei keletas avarijų uostamiesčio žiūrovams atsikvėpti neleido nei minutei.
Šeštadienio rytą prasidėjus išankstinėms treniruotėms, trasą iškilmingai atidaryti nusprendė Gediminas Levickas – kiek pervertinęs atstumą iki saugumą užtikrinančių blokų, vilnietis į pastaruosius įčiuožė tiesiog automobilio nosimi. Apgadinimai? Sulūžės buferis ir kiek palenkta priekio apsauga. Tuo tarpu trasos personalas į atsargą palydėjo du vėlionius pamatinius blokus. Pakalbintas Gediminas sakė, jog automobilis nepatyrė jokių techninių problemų, o apsitvarkius „kosmetiką“, bus grįžtama į trasą. Savo pažadą jis įvykdė, tačiau be kuriozų neapsiėjo ir antrąją dieną – vos tik dalyviai išsirykiavo savo pirmiems sekmadienio treniruočių važiavimams, Gediminas „šovė“ į lygiai tą pačią vietą. Šįkart sustreikavo automobilio stabdžiai ir vilnietis savo „Nissan“ liko tik keleiviu. Rezultatas? 2:0 sporto naudai. Gedimino komandos draugai truko apie 20 minučių ir automobilis jau buvo paruoštas trasai. Deja, techninėje zonoje sklandanti „Tarano“ pravardė Gediminui nepadėjo – jeigu susidūrimų metu atlaikė automobilio priekis, tai koją prieš pat kvalifikaciją pakišo iš techninės zonos išvažiuojant lūžęs pusašis. Šio gedimo komanda laiku sutvarkyti nespėjo ir po tikrai atkaklaus ir įspūdingo savaitgalio, Gediminui teko užimti vietą žiūrovų tribūnose.

Jeigu gerai žinomas Lietuvos sporto komentatorius savaitgalį būtų stebėjęs „Klaipėda Drift City“, situacija būtų apibūdinta taip: „Siurprizas? Taip. Sensacija? Be abejo!“ Lyderių techninės problemos, klaidos, bei keletas avarijų uostamiesčio žiūrovams atsikvėpti neleido nei minutei.
Šeštadienio rytą prasidėjus išankstinėms treniruotėms, trasą iškilmingai atidaryti nusprendė Gediminas Levickas – kiek pervertinęs atstumą iki saugumą užtikrinančių blokų, vilnietis į pastaruosius įčiuožė tiesiog automobilio nosimi. Apgadinimai? Sulūžės buferis ir kiek palenkta priekio apsauga. Tuo tarpu trasos personalas į atsargą palydėjo du vėlionius pamatinius blokus. Pakalbintas Gediminas sakė, jog automobilis nepatyrė jokių techninių problemų, o apsitvarkius „kosmetiką“, bus grįžtama į trasą. Savo pažadą jis įvykdė, tačiau be kuriozų neapsiėjo ir antrąją dieną – vos tik dalyviai išsirykiavo savo pirmiems sekmadienio treniruočių važiavimams, Gediminas „šovė“ į lygiai tą pačią vietą. Šįkart sustreikavo automobilio stabdžiai ir vilnietis savo „Nissan“ liko tik keleiviu. Rezultatas? 2:0 sporto naudai. Gedimino komandos draugai truko apie 20 minučių ir automobilis jau buvo paruoštas trasai. Deja, techninėje zonoje sklandanti „Tarano“ pravardė Gediminui nepadėjo – jeigu susidūrimų metu atlaikė automobilio priekis, tai koją prieš pat kvalifikaciją pakišo iš techninės zonos išvažiuojant lūžęs pusašis. Šio gedimo komanda laiku sutvarkyti nespėjo ir po tikrai atkaklaus ir įspūdingo savaitgalio, Gediminui teko užimti vietą žiūrovų tribūnose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dalyvių paradas. Mažvydo Prokopovic nuotrauka


Pastarosiose jis susitiko su nemaža dalimi kitų dalyvių. Itin kompaktiškoje ir tuo pačiu labai sudėtingoje „Klaipėda Drift City“ trasoje teisėjai nusprendė vengti kompromisų ir negebančių tinkamai įveikti užduoties, į porinius važiavimus nepraleido. Taip kvalifikaciją praėjo tik 15 sportininkų.
Poriniai važiavimai netruko pateikti staigmenų. Paskutinėje TOP16 kovoje susitiko vietinis herojus Kęstutis „Kipšas“ Kelpša ir Ronaldas Ramoška. Antrojo važiavimo metu, „Kipšas“ sekė Ronaldui iš paskos ir lėčiausioje trasos vietoje padaręs klaidą, sustojo ir užgeso. Po trumpo teisėjų pasitarimo pergalė buvo skirta Kęstučiui.  Vyr. teisėjas Mantas Kuzmarskis netruko paaiškinti, jog lėtai ir netiksliai važiavęs Ronaldas išprovokavo klaipėdiečio veiksmus, o savo važiavimu pranašumo neparodė. Toks sprendimas pademonstravo augantį Lietuvos teisėjų lygį – jie ne tik vertina pagal „apsisuko-išsitiesino“ sistemą, tačiau geba įvertinti ir dalyvių techniką, bei galimybes sudėtingoje trasoje.
Tikrosios staigmenos prasidėjo TOP4 poriniuose važiavimuose, tik toli gražu ne visos jos buvo malonios. „Mantinga“ komandos atstovas Mantas Kulvinskas griebėsi už galvos, kai vieno iš važiavimų metu suprato, jog jo visiškai nauja, specialiai automobilių sportui skirta ir apie 1000 arklio galių atlaikanti sekvecinė pavarų dėžė iškrėtė jam „šposą“ ir važiavimo metu išjungė bėgį. Situacija pasikartojo ir poros dalyviams susikeitus, tad švaraus šanso pakovoti dėl šanso patekti į finalą vilnietis taip ir negavo.

REKLAMA

Gedimino Levicko bolidas po komandos tvarkymo darbų. EVPRO.LT nuotrauka


Antroji staigmena – Andriaus Čibirkos ir Igno Daunoravičiaus dvikova. Abiems pilotams padarius klaidų, teisėjai nusprendė, jog šį sezoną nesėkmių kamuojamas drifto karalius keliaus į mažąjį finalą ir ten kovos su Mantu Kulvinsku, o jaunesnysis brolis Daunoravičius išbandys savo jėgas su Andriumi Vasiliausku. Norbertui Daunoravičiui numetus ramentus ir susikoncentravus į trasą, jaunėlis gerokai patampė visų nervus – pirmame važiavime Ignui nepavyko tiksliai pataikyti į lėčiausią trasos vietą, tačiau po sekundės klaidą padarė ir oponentas, tad važiavimas buvo įvertintas nuliu taškų abiems pilotams. Antruoju važiavimu Ignas pademonstravo vieną gražiausių savo dviejų dienų pasirodymų ir to užteko, kad „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato trečiojo etapo „Klaipėda Drift City“ nugalėtoju būtų paskelbtas „Bros for Pros“ komandos atstovas Ignas Daunoravičius, antrą vietą užėmė Andrius Vasiliauskas, trečiąją – Mantas Kulvinskas.
Ketvirtasis čempionato etapas įvyks už dviejų savaičių Kačerginės „Nemuno žiede“, kartu su „Vimota EEDC“ – Rytų Europos drifto čempionato etapu. Itin greita trasa ir stiprūs užsienio oponentai privers visą lietuvių drifto armiją žengtelti žingsnelį į priekį, norint apginti namų sienas.

Nugalėtojai. Raidos foto nuotrauka


Pagrindinės nuotraukos autorius -Mažvydas Prokopovic

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų