REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu esate nuolatinis „automanas.lt" skaitytojas,
prisiminsite trečios serijos „BMW", kuris priklauso užsienyje gyvenančiam lietuviui. 

Šį kartą mūsų akiratyje atsidūrė Marius ir jo pakankamai senutis, tačiau tikrai dėmesio vertas „Volkswagen Scirocco". Pribloškęs D.Britanijos automobilių entuziastus, dabar atėjo laikas ir mūsų šalies automanams. Nieko nelaukime ir susipažinkime su  Mariumi ir jo numylėtiniu - „Volkswagen Scirocco".
„Automanas.lt" - Kaip jau tapo įprasta, prisistatyk.
Marius - Esu Marius Biniševičius ir šuo metu gyvenu D.Britanijoje, Readingo mieste. Paskutinius tris metus esu „Trakwerks" kompanijos savininkas.
„Automanas.lt" - Gyveni ir turi savo verslą D.Britanijoje, kuris yra susiję su automobiliais. Tai buvo tavo svajonė nuo pat mažens?
Marius - Automobiliai ir motociklai buvo mano aistra nuo pat mažų dienų. Viskas prasidėjo dar vaikystėje, kai atsisėdau į kartingą. Vėliau viskas peraugo į automobilių lenktynes. Vos tik pradėjęs studijuoti, pradėjau aktyviai dalyvauti automobilių slalomuose, mėgėjiškuose raliuose, o išsiplėtus pažinčių ratui, pradėjau glaudžiai bendradarbiauti su Lietuvoje esančiomis automobilių sporto komandomis. Teko daugybę laiko praleisti varžybose su garsiais Lietuvos lenktynininkais padedant aptarnauti jų automobilius varžybų metu.

2013-01-08 08.39.44
„Automanas.lt" - kokia veikla užsiima tavo „garažėlis"?
Marius - „Trakwerks" specializuojasi variklių konversijomis, chip tuning bei įvairiomis automobilių modifikacijomis. Neatsisakom ir elementariausių remonto darbų.
„Automanas.lt" - Ten pat gimė ir greitasis „Scirocco"?
Marius - manasis „Scirocco" pas mane atsirado daugiau nei prieš aštuoneris metus. Dar gerokai prieš gimstant „Trakwerks". Pirmieji perdirbimo darbai buvo daromi gatvėje. Buvo išbandyta keletas skirtingų variklių bei jų konfigūracijų. Visgi paskutiniai patobulinimai buvo daromi mūsų dirbtuvėse.

338497_10150314403069609_87377_o
„Automanas.lt" - Kodėl būtent „Scirocco"? Sena meilė nerūdija?
Marius - Visuomet mylėjau „Scirocco". Vienas iš pirmųjų mano automobilių buvo „Scirocco", tad galima sakyti, kad taip. Sena meilė nerūdija.
„Automanas.lt" - Atėjo metas visus nustebinti taviškio „Scirocco“ charakteristikomis. Papasakok apie modifikacijas ir ką sugeba tavo žvėris.
Marius - Šiuo metu po „Scirocco" kapotu slypi 1,8 litro, 20 vožtuvų turintis variklis. Jis atkeliavo iš ganėtinai naujesnio „Volkswagen" modelio. Modifikavau beveik viską. Pradedant variklio vidumi ir baigiant išoriniu agregatu.

GTI International 2011
Trumpas sąrašelis :
1,8 litro blokas, didelių vožtuvų galva, didelio pakėlimo velenėliai, „GT3670" turbina, „Trakwerks" gamybos išmetimo ir įsiurbimo kolektoriai, 650 cc RC purkštukai, 76 mm „boosto" vamzdynas, tarpinis suslėgto oro aušintuvas, 100 mm „Trakwerks" gamybos oro srauto matuoklė. „Golf Rallye" greičio dėžės korpusas, „KAAZ" blokuotas reduktorius ir mūsų gamybos smagratis ir keramikinė sankaba.
Kėbulas lengvintas/tvirtintas, apginkluotas didesniais stabdžiais, reguliuojamo aukščio važiuoklė bei poliriutano gumos.
Šiuo metu automobilis sveria 870 kilogramų, variklis išvysto 531 arklio galią ir 520 NM sukimo momentą. Maksimalus greitis 320 km/h pagal GPS parodymus. Iki 100 km/h jis gali įsibėgėti per 3,89 sekundės.
Tikimės, jog šiais metais peršoksime 10 sekundžių ribą 1/4 mylios trasoje.
„Automanas.lt" - Žadi palikti automobilį tokioje stadijoje ar turi planų jį tobulinti toliau? Jeigu taip, ką žadi tobulinti?
Marius - Per daug pakeitimų nebus daroma. Išskyrus tai, jog labai greitu metu bus montuojami lankai bei dar galingesni stabdžiai.
„Automanas.lt" - Esi minėjęs, jog su šiuo automobiliu dalyvauji mėgėjiškose varžybose. Ką esi laimėjęs? Kur dalyvavai?
Marius - Su šiuo automobiliu teko dalyvauti „GTI International" festivalio sprinto varžybose, kuriose užėmėme pirmą vietą. Taip pat dalyvavome ESC drago čempionate, kuriame su daug silpnesniu agregatu pavyko užkopti net iki 4 vietos.

rocco vs evo
„Automanas.lt" - Taip pat esi ir „Ultimate Dubs“ dalyvis. Gali papasakoti aplinkinių reakciją, kai pamato tavąjį „Scirocco“?
Marius - Reakcija buvo gan įdomi... Žmonės pamatę automobilį net nesitikėdavo ką jis gali. Vos tik išgirdę automobilio technines charakteristikas visi likdavo šokiruoti.
„Automanas.lt" - Tau kaip dirbtuvių savininkui, turime suktą klausimą. Jeigu tau atvežtume tokį patį „Scirroco“ ar net „Corrado“ ir paduotume 10,000 litų. Ką galėtum išspausti iš automobilio už tokią sumą?
Marius - Turbūt protingiausia būtų šią sumą išleisti pastatant daug modernesnį motorą. 1,8T arba „TFSI". Taip pat patobulintume stabdžius ir važiuoklę.
„Automanas.lt" - Kokie tavo manymu skirtumai tarp UK ir Lietuvos automobilių kultūros?
Marius - Manau didžiausias skirtumas tarp UK ir Lietuvos automobilių kultūros yra, jog Lietuvoje yra daugiau automobilių entuziastų, kurie savo tikslą pasieks bet kokiu atveju. Pinigai dažniausiai nėra rodiklis.
„Automanas.lt" - Padėkos, linkėjimai?
Marius - Norėčiau labai padėkoti Automano komandai už tokį susidomėjimą ir palaikymą. Taip pat didelis ačiū mano kolegai Jonui už pagalbą konstruojant šį žvėrį.

Jeigu esate nuolatinis „automanas.lt" skaitytojas,
prisiminsite trečios serijos „BMW", kuris priklauso užsienyje gyvenančiam lietuviui. 

Šį kartą mūsų akiratyje atsidūrė Marius ir jo pakankamai senutis, tačiau tikrai dėmesio vertas „Volkswagen Scirocco". Pribloškęs D.Britanijos automobilių entuziastus, dabar atėjo laikas ir mūsų šalies automanams. Nieko nelaukime ir susipažinkime su  Mariumi ir jo numylėtiniu - „Volkswagen Scirocco".
„Automanas.lt" - Kaip jau tapo įprasta, prisistatyk.
Marius - Esu Marius Biniševičius ir šuo metu gyvenu D.Britanijoje, Readingo mieste. Paskutinius tris metus esu „Trakwerks" kompanijos savininkas.
„Automanas.lt" - Gyveni ir turi savo verslą D.Britanijoje, kuris yra susiję su automobiliais. Tai buvo tavo svajonė nuo pat mažens?
Marius - Automobiliai ir motociklai buvo mano aistra nuo pat mažų dienų. Viskas prasidėjo dar vaikystėje, kai atsisėdau į kartingą. Vėliau viskas peraugo į automobilių lenktynes. Vos tik pradėjęs studijuoti, pradėjau aktyviai dalyvauti automobilių slalomuose, mėgėjiškuose raliuose, o išsiplėtus pažinčių ratui, pradėjau glaudžiai bendradarbiauti su Lietuvoje esančiomis automobilių sporto komandomis. Teko daugybę laiko praleisti varžybose su garsiais Lietuvos lenktynininkais padedant aptarnauti jų automobilius varžybų metu.

2013-01-08 08.39.44
„Automanas.lt" - kokia veikla užsiima tavo „garažėlis"?
Marius - „Trakwerks" specializuojasi variklių konversijomis, chip tuning bei įvairiomis automobilių modifikacijomis. Neatsisakom ir elementariausių remonto darbų.
„Automanas.lt" - Ten pat gimė ir greitasis „Scirocco"?
Marius - manasis „Scirocco" pas mane atsirado daugiau nei prieš aštuoneris metus. Dar gerokai prieš gimstant „Trakwerks". Pirmieji perdirbimo darbai buvo daromi gatvėje. Buvo išbandyta keletas skirtingų variklių bei jų konfigūracijų. Visgi paskutiniai patobulinimai buvo daromi mūsų dirbtuvėse.

338497_10150314403069609_87377_o
„Automanas.lt" - Kodėl būtent „Scirocco"? Sena meilė nerūdija?
Marius - Visuomet mylėjau „Scirocco". Vienas iš pirmųjų mano automobilių buvo „Scirocco", tad galima sakyti, kad taip. Sena meilė nerūdija.
„Automanas.lt" - Atėjo metas visus nustebinti taviškio „Scirocco“ charakteristikomis. Papasakok apie modifikacijas ir ką sugeba tavo žvėris.
Marius - Šiuo metu po „Scirocco" kapotu slypi 1,8 litro, 20 vožtuvų turintis variklis. Jis atkeliavo iš ganėtinai naujesnio „Volkswagen" modelio. Modifikavau beveik viską. Pradedant variklio vidumi ir baigiant išoriniu agregatu.

GTI International 2011
Trumpas sąrašelis :
1,8 litro blokas, didelių vožtuvų galva, didelio pakėlimo velenėliai, „GT3670" turbina, „Trakwerks" gamybos išmetimo ir įsiurbimo kolektoriai, 650 cc RC purkštukai, 76 mm „boosto" vamzdynas, tarpinis suslėgto oro aušintuvas, 100 mm „Trakwerks" gamybos oro srauto matuoklė. „Golf Rallye" greičio dėžės korpusas, „KAAZ" blokuotas reduktorius ir mūsų gamybos smagratis ir keramikinė sankaba.
Kėbulas lengvintas/tvirtintas, apginkluotas didesniais stabdžiais, reguliuojamo aukščio važiuoklė bei poliriutano gumos.
Šiuo metu automobilis sveria 870 kilogramų, variklis išvysto 531 arklio galią ir 520 NM sukimo momentą. Maksimalus greitis 320 km/h pagal GPS parodymus. Iki 100 km/h jis gali įsibėgėti per 3,89 sekundės.
Tikimės, jog šiais metais peršoksime 10 sekundžių ribą 1/4 mylios trasoje.
„Automanas.lt" - Žadi palikti automobilį tokioje stadijoje ar turi planų jį tobulinti toliau? Jeigu taip, ką žadi tobulinti?
Marius - Per daug pakeitimų nebus daroma. Išskyrus tai, jog labai greitu metu bus montuojami lankai bei dar galingesni stabdžiai.
„Automanas.lt" - Esi minėjęs, jog su šiuo automobiliu dalyvauji mėgėjiškose varžybose. Ką esi laimėjęs? Kur dalyvavai?
Marius - Su šiuo automobiliu teko dalyvauti „GTI International" festivalio sprinto varžybose, kuriose užėmėme pirmą vietą. Taip pat dalyvavome ESC drago čempionate, kuriame su daug silpnesniu agregatu pavyko užkopti net iki 4 vietos.

rocco vs evo
„Automanas.lt" - Taip pat esi ir „Ultimate Dubs“ dalyvis. Gali papasakoti aplinkinių reakciją, kai pamato tavąjį „Scirocco“?
Marius - Reakcija buvo gan įdomi... Žmonės pamatę automobilį net nesitikėdavo ką jis gali. Vos tik išgirdę automobilio technines charakteristikas visi likdavo šokiruoti.
„Automanas.lt" - Tau kaip dirbtuvių savininkui, turime suktą klausimą. Jeigu tau atvežtume tokį patį „Scirroco“ ar net „Corrado“ ir paduotume 10,000 litų. Ką galėtum išspausti iš automobilio už tokią sumą?
Marius - Turbūt protingiausia būtų šią sumą išleisti pastatant daug modernesnį motorą. 1,8T arba „TFSI". Taip pat patobulintume stabdžius ir važiuoklę.
„Automanas.lt" - Kokie tavo manymu skirtumai tarp UK ir Lietuvos automobilių kultūros?
Marius - Manau didžiausias skirtumas tarp UK ir Lietuvos automobilių kultūros yra, jog Lietuvoje yra daugiau automobilių entuziastų, kurie savo tikslą pasieks bet kokiu atveju. Pinigai dažniausiai nėra rodiklis.
„Automanas.lt" - Padėkos, linkėjimai?
Marius - Norėčiau labai padėkoti Automano komandai už tokį susidomėjimą ir palaikymą. Taip pat didelis ačiū mano kolegai Jonui už pagalbą konstruojant šį žvėrį.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų