REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Atrodo gražiai tiesa? Bet, kai išgirsite, kas slepiasi po variklio dangčiu, jums tikriausiai "atsidarys stalčius". Kaip jau žinote tai 1969 metų "Chevy Camaro". Tai išties gana retas automobilis ir tai tikroji "American Muscle"!
Daugiau apie šį žverį. Šiuo projektu užsiėmė "Nelson racing engines", "Egarage" ir "Roadster shop" tiuningo komandos. Vyreliai padirbėjo iš peties, nes, skaitykite įdėmiai, šis "Camaro" turi 2000 arklio galių! Kyla klausimas iš kur, o atsakymas gana paprastas tai 9,4 litro twin turbo variklis su šešių pavarų greičių dėže. Iš esmės visa mašina buvo perdaryta: vėsinimo sistema, išmetimas, kuro padavimas, važiuoklė. Vėsinimas šitam žvėriui (kitaip jo negalima pavadinti) turėtų būti ypatingas todėl vyrukai pakabino didžiulį aliuminį radiatorių su dviem elektriniais ventiliatoriais. Išmetimas, kadangi 9,4 litro variklis tikrai nesaugo gamtos, padarytas x formos. Kuro padavimas, kurio "Camaro" išties reikia daug, sukurtas kiekvienam cilindrui skaičiuojant kad kiekvienas oktanas būtų panaudotas. Beje, verta paminėti, kad šis kelių karalius varomas tik lenktyniniu kuru. Važiuoklė, kaip jau yra priimta tai Koni coil-over spiruoklės ir reguliuojami amortizatoriai. Na ir dar daug gerų dalykėliu: 1 kw garso sistema, odinis salonas, nauja,graži "midnight-black" spalva. Galima pasakyti tik viena - kas nedirba mielas vaike, tam ir Camaro vairuoti nereikia!















Atrodo gražiai tiesa? Bet, kai išgirsite, kas slepiasi po variklio dangčiu, jums tikriausiai "atsidarys stalčius". Kaip jau žinote tai 1969 metų "Chevy Camaro". Tai išties gana retas automobilis ir tai tikroji "American Muscle"!
Daugiau apie šį žverį. Šiuo projektu užsiėmė "Nelson racing engines", "Egarage" ir "Roadster shop" tiuningo komandos. Vyreliai padirbėjo iš peties, nes, skaitykite įdėmiai, šis "Camaro" turi 2000 arklio galių! Kyla klausimas iš kur, o atsakymas gana paprastas tai 9,4 litro twin turbo variklis su šešių pavarų greičių dėže. Iš esmės visa mašina buvo perdaryta: vėsinimo sistema, išmetimas, kuro padavimas, važiuoklė. Vėsinimas šitam žvėriui (kitaip jo negalima pavadinti) turėtų būti ypatingas todėl vyrukai pakabino didžiulį aliuminį radiatorių su dviem elektriniais ventiliatoriais. Išmetimas, kadangi 9,4 litro variklis tikrai nesaugo gamtos, padarytas x formos. Kuro padavimas, kurio "Camaro" išties reikia daug, sukurtas kiekvienam cilindrui skaičiuojant kad kiekvienas oktanas būtų panaudotas. Beje, verta paminėti, kad šis kelių karalius varomas tik lenktyniniu kuru. Važiuoklė, kaip jau yra priimta tai Koni coil-over spiruoklės ir reguliuojami amortizatoriai. Na ir dar daug gerų dalykėliu: 1 kw garso sistema, odinis salonas, nauja,graži "midnight-black" spalva. Galima pasakyti tik viena - kas nedirba mielas vaike, tam ir Camaro vairuoti nereikia!













REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų