REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elonui Muskui galima užklijuoti keletą skirtingų etikečių: inovatorius, sumanus verslininkas, socialinių tinklų žvaigždė ir be abejonės – „Tesla“ markės vadovas. Vis dėlto, mums atrodo, jog Elonui Muskui galima ant kaktos uždėti dar vieną klišę – automobilių entuziastas.
Iš Pietų Afrikos respublikos kilęs Elonas Muskas šiai dienai aktyviai propaguoja elektra varomus automobilius, aršiai diskutuoja su jam nepritariančiais individais. Retkarčiais netgi gali susidaryti įspūdis, jog jis nekenčia automobilių su vidaus degimo varikliais, tačiau tai nėra tiesa.

Elonui Muskui galima užklijuoti keletą skirtingų etikečių: inovatorius, sumanus verslininkas, socialinių tinklų žvaigždė ir be abejonės – „Tesla“ markės vadovas. Vis dėlto, mums atrodo, jog Elonui Muskui galima ant kaktos uždėti dar vieną klišę – automobilių entuziastas.
Iš Pietų Afrikos respublikos kilęs Elonas Muskas šiai dienai aktyviai propaguoja elektra varomus automobilius, aršiai diskutuoja su jam nepritariančiais individais. Retkarčiais netgi gali susidaryti įspūdis, jog jis nekenčia automobilių su vidaus degimo varikliais, tačiau tai nėra tiesa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tesla modelių gama


1994 metais Elonas Muskas įsigijo ne „Honda“ ar „Toyota“, o naudotą automobilį, kilusį iš Europos. Tai buvo 1978 metų gamybos „BMW 320i“ – klasikinės komponuotės kupė.
Dvidurį kupė kėbulą turėjęs 3-čiukas buvo varomas 125 arklio galias išvystančiu varikliu ir Elonui tarnavo kaip elementari transporto priemonė. Jis netgi automobilį remontavo savomis jėgomis.
Draugystė su BMW truko vos porą metų. Elonas su BMW pateko į avariją, kuri paskatino atsikratyti vos ant kojų pastovinčiu 3-iuku.

REKLAMA

BMW 320i


Prieš keletą metų Elonas Muskas pasinaudojęs savo „Twitter“ paskyra paskelbė, jog pas jį namuose rastume ne tik elektrinę „Teslą“, bet ir 1967 metais pagamintą „Jaguar E-Type“ – ikona tapusį kabrioletą, kurio grožiui negalėjo atsispirti net ir Elonas Muskas.
Vis dėlto, verslininkas taip pat pridūrė, jog „Jaguar E-Type“ kelia daugiau nemalonių negu įsimintinų prisiminimų. Pasirodo, automobilis nuolatos gedo ir gedo, kol galiausiai Elonas Muskas nusprendė į „Jaguar E-Type“ tvarkymą investuoti 35 tūkst. dolerių.

REKLAMA
REKLAMA

Jaguar E-Type


1999-ieji. Būtent tada Elono Musko garažą papildė vienas greičiausių pasaulio automobilių – „McLaren F1“.
Jis keliems žiniasklaidos kanalams teigė, jog „McLaren F1“ jam paliko neišdildomą įspūdį ir tai jį skatino automobiliu naudotis kasdieną.
Vis dėlto, šio automobilio likimas yra kone geriausia demonstracija, jog savo mylimo automobilio neverta duoti pavairuoti geriems bičiuliams. 2000-aisiais Elonas Muskas davė saviškį „McLaren“ pavairuoti tuometiniam kolegai ir „Paypal“ bendraautoriui, kuris norėdamas pademonstruoti savo vairavimo įgūdžius britišką superautomobilį sudaužė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Elonas Muskas, akivaizdu, yra pamišęs dėl greitų ir galingų automobilių. Ši silpnybė paskatino jį įsigyti „E60“ kartos „BMW M5“. Ir ne bet kokį, o su „Hamann“ bendrovės žaisliukais.
10 cilindrų variklis išvystė 60 arklio galių ir 54 Nm daugiau už standartinį variklį. Šis vokiškas sedanas taip pat galėjo pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį.

BMW M5


Tuo pačiu metu Elonas Muskas naudojosi ir „Porsche“ markės paslaugomis. 2007 metais jis įsigijo „Porsche 911 Turbo“, kuris anuomet buvo laikomas idealiausiu sportišku automobiliui pasaulyje.
Elonas Muskas ne vieną kartą yra pripažinęs, jog elektra varomo sportiško kupė idėja gimė vairuojant būtent „Porsche 911 Turbo“, kuris jam teikė didžiulį vairavimo malonumą.

Porsche 911


Vienu metu Elonas Muskas vairavo didelį, neekonomišką, bet patogų SUV'ą. Kokį? O gi pirmosios kartos „Audi Q7“, kuris galbūt tapo būsimo „Tesla Model X“ įkvėpimo šaltiniu.

Audi Q7

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų