REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Net 5-ioms tarptautinėms dykumų ralio reido komandoms per savo karjerą vadovavęs Antanas Juknevičius šią savaitę sulaukė netikėto skambučio. Kitame laido gale lietuvis išgirdo 2015-ųjų pasaulio „Cross Country Rally“ čempiono Vladimiro Vasiljevo balsą ir pasiūlymą tapti pirmame Dakaro dešimtuke įsitvirtinusios komandos vadovu, kurio po ilgų apmąstymų vis tik nusprendė atsisakyti.
Dykumų ralio pasaulyje dėl savo vadybinių sugebėjimų ir ilgametės patirties žinomas A. Juknevičius skirtingoms Baltarusijos, Kazachstano ir kitų šalių ralio komandoms vadovauja nuo 2005-ųjų. Nepaisant to, lietuvis nesusiviliojo „G-Energy Team“ pasiūlymu vadovauti komandos administraciniams, logistiniams ir techniniams procesams 9-iuose likusiose FIA „Cross Country Rally“ čempionato etapuose, „Šilko kelio“ dykumų maratone ir visose kitose 2016-2017 sezono varžybose.
Grįžęs iš šių metų Dakaro, sportininkas kalbėjo apie tai, kaip kardinaliai vos per vieną sezoną pasikeitė jo paties atstovaujama komanda ir teigė, jog jau žino, kurias vietas reikia taisyti norint absoliučioje įskaitoje kilti dar aukščiau. Praėjusiais metais naują lapą Dakaro raliuose su pajėgiu automobiliu atvertęs Antanas Juknevičius dabar pasakojo dėl ankščiau minėto pasiūlymo nenorėjęs aukoti komandos tikslų, kuriuos užsibrėžė įsigiję gamyklinį „Overdrive“ ir sieks skirti maksimalų dėmesį pasiruošimui ateinančiam Dakaro raliui.
„Su Vladimiru nuo esame geri pažystami, todėl džiaugiuosi, jog jo komanda taip sparčiai auga. 2015-aisias ši komanda tapo pasaulio čempione ir jau tris metus Dakare yra tarp 10-ies geriausių. Komandoje jie turi ir „MINI“ bolidą, ir naujausios kartos „Overdrive“, todėl drąsiai galima teigti, jog tai elitinė komanda, iš kurios tiek pasaulio čempionate, tiek kitose varžybose laukiama tik maksimalaus rezultato,“ apie pasiūlymą pateikusią „G-Energy Team“ pasakojo A. Juknevičius. „Panašiai kaip ir mūsų komanda, „G-Energy Team“ išaugo labai staigiai ir greitai pajautė, kad darosi sunku suvaldyti visus komandos procesus, o tam reikalingas patyręs komandos vadovas. Tačiau mes, kaip komanda, patys turime įdėti nemažai darbo ruošdamiesi 2017-ųjų metų Dakarui tam, kad nekartotume šiais metais padarytų klaidų. Dar vis turiu didelį norą važiuoti pats ir manau, kad Dakare dar turime nebaigtų reikalų, todėl skaudančia širdimi teko Vladimirui pasakyti ne.“
2016-ųjų metų Dakare Antano Juknevičiaus ir Mindaugo Slapšio ekipažas absoliučioje automobilių klasės įskaitoje užėmė 27-ąją vietą. Iš viso A. Juknevičius Dakaro raliuose jau dalyvavo 7 kartus, o aukščiausią, 25-ą vietą, jis pasiekė 2009-iaisiais.

Net 5-ioms tarptautinėms dykumų ralio reido komandoms per savo karjerą vadovavęs Antanas Juknevičius šią savaitę sulaukė netikėto skambučio. Kitame laido gale lietuvis išgirdo 2015-ųjų pasaulio „Cross Country Rally“ čempiono Vladimiro Vasiljevo balsą ir pasiūlymą tapti pirmame Dakaro dešimtuke įsitvirtinusios komandos vadovu, kurio po ilgų apmąstymų vis tik nusprendė atsisakyti.
Dykumų ralio pasaulyje dėl savo vadybinių sugebėjimų ir ilgametės patirties žinomas A. Juknevičius skirtingoms Baltarusijos, Kazachstano ir kitų šalių ralio komandoms vadovauja nuo 2005-ųjų. Nepaisant to, lietuvis nesusiviliojo „G-Energy Team“ pasiūlymu vadovauti komandos administraciniams, logistiniams ir techniniams procesams 9-iuose likusiose FIA „Cross Country Rally“ čempionato etapuose, „Šilko kelio“ dykumų maratone ir visose kitose 2016-2017 sezono varžybose.
Grįžęs iš šių metų Dakaro, sportininkas kalbėjo apie tai, kaip kardinaliai vos per vieną sezoną pasikeitė jo paties atstovaujama komanda ir teigė, jog jau žino, kurias vietas reikia taisyti norint absoliučioje įskaitoje kilti dar aukščiau. Praėjusiais metais naują lapą Dakaro raliuose su pajėgiu automobiliu atvertęs Antanas Juknevičius dabar pasakojo dėl ankščiau minėto pasiūlymo nenorėjęs aukoti komandos tikslų, kuriuos užsibrėžė įsigiję gamyklinį „Overdrive“ ir sieks skirti maksimalų dėmesį pasiruošimui ateinančiam Dakaro raliui.
„Su Vladimiru nuo esame geri pažystami, todėl džiaugiuosi, jog jo komanda taip sparčiai auga. 2015-aisias ši komanda tapo pasaulio čempione ir jau tris metus Dakare yra tarp 10-ies geriausių. Komandoje jie turi ir „MINI“ bolidą, ir naujausios kartos „Overdrive“, todėl drąsiai galima teigti, jog tai elitinė komanda, iš kurios tiek pasaulio čempionate, tiek kitose varžybose laukiama tik maksimalaus rezultato,“ apie pasiūlymą pateikusią „G-Energy Team“ pasakojo A. Juknevičius. „Panašiai kaip ir mūsų komanda, „G-Energy Team“ išaugo labai staigiai ir greitai pajautė, kad darosi sunku suvaldyti visus komandos procesus, o tam reikalingas patyręs komandos vadovas. Tačiau mes, kaip komanda, patys turime įdėti nemažai darbo ruošdamiesi 2017-ųjų metų Dakarui tam, kad nekartotume šiais metais padarytų klaidų. Dar vis turiu didelį norą važiuoti pats ir manau, kad Dakare dar turime nebaigtų reikalų, todėl skaudančia širdimi teko Vladimirui pasakyti ne.“
2016-ųjų metų Dakare Antano Juknevičiaus ir Mindaugo Slapšio ekipažas absoliučioje automobilių klasės įskaitoje užėmė 27-ąją vietą. Iš viso A. Juknevičius Dakaro raliuose jau dalyvavo 7 kartus, o aukščiausią, 25-ą vietą, jis pasiekė 2009-iaisiais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų