REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lancia“ – vienas žavingiausių automobilių gamintojų, kuris per 112 metų gyvavimo laikotarpį sukūrė ne vieną nuostabų modelį ar automobilių pramonę nustebinusį išradimą.
„Lancia“ buvo pirmoji automobilių kompanija pasaulyje, kuri 1913 metais į masinei gamybai skirtą modelį įdiegė pilnavertę elektros instaliaciją. 1948 metais „Lancia“ pirmoji pradėjo į lengvuosius automobilius pradėjo diegti 5 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. „Lancia“ pirmoji į lengvuosius automobilius pradėjo montuoti V4 ir V6 variklius. Ir tai tik maža dalis šios kompanijos vadovų ir inžinierių nuopelnų, kurie labai dažnai lieka nuošalyje.
Kaip ir bet kuris kitas automobilių konstruktorius iš Italijos, „Lancia“ taip pat tapo savo ambicijų ir nenoro greitai prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos įkaite. Iki 1969 metų, kai „Fiat“ nusprendė įsigyti milžiniškus nuostolius patiriančią „Lancia“, tuometiniai vadovai didžiausią prioritetą skyrė aukščiausiai automobilių kokybei ir netradiciniams, nišiniams modeliams, kurie nuolatos būdavo nuostolingi.  Vienu iš jų buvo daugiau nei 10 metų gamintas „Lancia Flaminia“ sedanas.

„Lancia“ – vienas žavingiausių automobilių gamintojų, kuris per 112 metų gyvavimo laikotarpį sukūrė ne vieną nuostabų modelį ar automobilių pramonę nustebinusį išradimą.
„Lancia“ buvo pirmoji automobilių kompanija pasaulyje, kuri 1913 metais į masinei gamybai skirtą modelį įdiegė pilnavertę elektros instaliaciją. 1948 metais „Lancia“ pirmoji pradėjo į lengvuosius automobilius pradėjo diegti 5 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. „Lancia“ pirmoji į lengvuosius automobilius pradėjo montuoti V4 ir V6 variklius. Ir tai tik maža dalis šios kompanijos vadovų ir inžinierių nuopelnų, kurie labai dažnai lieka nuošalyje.
Kaip ir bet kuris kitas automobilių konstruktorius iš Italijos, „Lancia“ taip pat tapo savo ambicijų ir nenoro greitai prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos įkaite. Iki 1969 metų, kai „Fiat“ nusprendė įsigyti milžiniškus nuostolius patiriančią „Lancia“, tuometiniai vadovai didžiausią prioritetą skyrė aukščiausiai automobilių kokybei ir netradiciniams, nišiniams modeliams, kurie nuolatos būdavo nuostolingi.  Vienu iš jų buvo daugiau nei 10 metų gamintas „Lancia Flaminia“ sedanas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lancia Flaminia Berlina


Flagmanas
Daugeliui „Lancia“ markės automobiliai asocijuojasi su dviejų rūšių modeliais: ralio trasose užaugusiais „Stratos“, „037“ ar „Delta“, ir kasdieniškais „Thema“, „Kappa“ sedanais ar „Ypsilon“ bei „Delta“ hečbekais.
Šeštame ir septintame dešimtmetyje „Lancia“ buvo asocijuojama su aukštesnės klasės ratuočiais, kvapą gniaužiančiais meno kūriniais. Tai buvo prestižinių automobilių gamintoja, kuri didžiulį dėmesį skyrė išliekamajai vertei.

REKLAMA

Lancia Flaminia GT 3C


„Lancia Flaminia“ buvo sukurta vadovaujantis tuometiniais kompanijos vadovo reikalavimais. Tai turėjo būti elegantiškų formų sedanas, kuriam kompaniją palaikytų išskirtinių formų kupė ir kabrioletai. Bet tai dar ne viskas. Standartines sedano ir kupė modelių versijas kūrė „Pininfarina“ dizaino studijos specialistai, tuo tarpu dar kelias skirtingas versijas su kupė kėbulo tipu konstravo „Carrozzeria Touring“ bei „Zagato“. Ir visa tai jie darė rankomis. 

REKLAMA
REKLAMA

Lancia Flaminia Super Sport


Turėjo vieną išskirtinumą
Net jeigu esate vienas didžiausių „Lancia“ entuziastų, vargu ar nuo 1957 iki 1970 metų gaminta „Flaminia“ po tam tikro laiko įstrigtų jūsų galvoje. Techniškai – tai nebuvo itin pažangus ar kažkuo gebantis išskirti automobilis. Atvirkščiai – „Lancia“ kurdama šį modelį panaudojo jiems puikiai pažįstamus komponentus ir formules, kurios leistų sukurti visiems įtiksiantį „Lancia“ šeimos narį.
Vis dėlto, „Lancia“ inžinieriai nebūtų „Lancia“ inžinieriais, jeigu už sveiką protą atsakingas saugiklis netikėtai perdegtų. Konvencionalus eksterjero dizainas bei visuotinai priimtini techniniai sprendimai niekam nerūpėjo, nes visų dėmesį pritraukė kita įmantri savybė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lancia Flaminia galiniai valytuvai


„Lancia“ su „Flaminia“ sedanu dar kartą pateko į istorijos vadovėlius, kaip gamintojas, kuris pirmasis pristatė automobilį su dviem galinio lango valytuvais. Viena valytuvų pora buvo sumontuota išorėje, kita pora – viduje.

Lancia Flaminia galiniai valytuvai


Gamintojos inžinieriai šį sprendimą priėmė vadovaudamiesi pakankamai logiška priežastimi. Galiniai valytuvai turėjo užtikrinti maksimaliai įmanomą matomumą, net ir pliaupiant stipriam lietui, važiuojant 100 km/val. greičiu. Sumanu? Be abejo, bet ar reikalinga? Geras klausimas.

Lancia Flaminia galiniai valytuvai

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų