REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių sporto gerbėjams šio japono vardas bus puikiai pažįstamas. Seiji Ara, 2004 metais su Audi R8, sugebėjo išplėšti pergalę Le Mano 24 valandų lenktynėse.
Vis dėlto, dar prieš atsisėdamas už Audi R8 bolido vairo, japonas lenktynininko karjerą pradėjo nuo kartingų, vėliau iškovojo čempiono titulą Volkswagen Golf taurėje. Tačiau jo karjeros lūžis įvyko, kai Keiichi Tsuchiya pakvietė šį gabų pilotą lenktyniauti Super GT čempionate, o vėliau ir prisijungti prie „Best Motoring“ laidos kolektyvo.
Seiji turbūt niekada to nesitikėjo, tačiau vienos laidos metu jis gavo specialią užduoti. Laidos kūrybinė komanda lenktynininkui liepė išmokti driftinti su Nissan Skyline R32.
Nors pirmieji vyro bandymai driftinti nebuvo sėkmingi, tačiau smagu pažiūrėti kaip gabus lenktynininkas sugeba greitai prisitaikyti ir perprasti ne tik automobilį, bet ir driftą.

Automobilių sporto gerbėjams šio japono vardas bus puikiai pažįstamas. Seiji Ara, 2004 metais su Audi R8, sugebėjo išplėšti pergalę Le Mano 24 valandų lenktynėse.
Vis dėlto, dar prieš atsisėdamas už Audi R8 bolido vairo, japonas lenktynininko karjerą pradėjo nuo kartingų, vėliau iškovojo čempiono titulą Volkswagen Golf taurėje. Tačiau jo karjeros lūžis įvyko, kai Keiichi Tsuchiya pakvietė šį gabų pilotą lenktyniauti Super GT čempionate, o vėliau ir prisijungti prie „Best Motoring“ laidos kolektyvo.
Seiji turbūt niekada to nesitikėjo, tačiau vienos laidos metu jis gavo specialią užduoti. Laidos kūrybinė komanda lenktynininkui liepė išmokti driftinti su Nissan Skyline R32.
Nors pirmieji vyro bandymai driftinti nebuvo sėkmingi, tačiau smagu pažiūrėti kaip gabus lenktynininkas sugeba greitai prisitaikyti ir perprasti ne tik automobilį, bet ir driftą.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų