REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Latvijoje baigėsi pirmoji Europos ralio čempionato diena. Iš trijų čempionate startavusių lietuvių ekipažų, du iškrito vos prasidėjus raliui, sėkmingai visus šešis greičio ruožus įveikė tik Martyno Samuičio ir Ramūno Šaučikovo komanda. Lietuvą Europoje atstovaujantis ekipažas rungtynes baigė 12-je vietoje bendroje čempionato įskaitoje ir 6-oje pozicijoje „Production Cup“ įskaitoje.
Per pirmąją dieną lenktynininkai įveikė 137, 82 km greičio ruožų. Toks kilometražas lenkia vieno didelio čempionato Lietuvoje atstumą. Beveik tokią pačią distanciją pajėgiausi Europos lenktynininkai turės įveikti ir rytoj, antrąją čempionato dieną.

Latvijoje baigėsi pirmoji Europos ralio čempionato diena. Iš trijų čempionate startavusių lietuvių ekipažų, du iškrito vos prasidėjus raliui, sėkmingai visus šešis greičio ruožus įveikė tik Martyno Samuičio ir Ramūno Šaučikovo komanda. Lietuvą Europoje atstovaujantis ekipažas rungtynes baigė 12-je vietoje bendroje čempionato įskaitoje ir 6-oje pozicijoje „Production Cup“ įskaitoje.
Per pirmąją dieną lenktynininkai įveikė 137, 82 km greičio ruožų. Toks kilometražas lenkia vieno didelio čempionato Lietuvoje atstumą. Beveik tokią pačią distanciją pajėgiausi Europos lenktynininkai turės įveikti ir rytoj, antrąją čempionato dieną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_8016


„WELLMAN Rally Team“ startas čempionate buvo įspūdingas, jau po pirmojo važiavimo, lietuviai buvo dešimti bendroje įskaitoje ir treti „Production Cup“. Paskutiniai važiavimai komandai buvo kur kas sudėtingesni – važiavimas nebuvo toks greitas ir stabilus, kaip norėta.
„Tikslą, kurį sau kėlėme rungtynių startui, pasiekėme. Buvome nusiteikę rungtynes pradėti greitai ir mums tai pavyko, tačiau vėliau pritrūkome stabilumo. Nelabai tiko kelių esminių greičio ruožų stenograma, nes daugelyje vietų per lengvai posūkius užsirašėme, tad Martynas pradėjo važiuoti atsargiau, stabdyti prieš posūkius daugiau, nei reikia“, – komentavo šturmanas R. Šaučikovas.

REKLAMA

IMG_7734


Kaip teigė M. Samuitis, įvertinus stenogramos ir stabdžių užkaitimo problemas, pasiekta pozicija ekipažas yra patenkintas.
„Dar nebuvo taip, kad išvažiuotume į gerą dangą, palyginus su tuo, kokiais „nuvalytais“ keliais važiavo prieš mus. Geriausias sukibimas su danga yra važiuojant po pirmų penkių automobilių. Tokios sąlygos išsilaiko dar kokiems penkiems automobiliams, važiuojantiems iš paskos. Na, o mes važiavome labiau gale. Bet kuriuo atveju, technika sveika, mes sveiki – viskas gerai. Nusiteikimas rytojui yra geras“, – pasibaigus pirmosios dienos rungtynėms sakė M. Samuitis.
Pirmoji Europos čempionato diena pasižymėjo itin ilgais greičio ruožais, kurio didžiausias siekė 32,03 km. Lenktynininkai, kuriems pavyksta išnaudoti situacija ir per ilgąjį ruožą išsiveršti į priekį, tampa sunkiai pavejamais lyderiais. Kita čempionato specifika – „tolimosios serviso zonos“. Jose yra itin griežta tvarka, automobiliai į mechanikų rankas užsuka vos penkiolikai minučių, per kurias leidžiama naudotis tik tomis detalėmis, kurios yra automobilyje. Mechanikų komanda negali prieiti prie aptarnaujančiuose autobusiukuose turimos įrangos ir ja pasinaudoti, tad lenktynininkai turi kur kas labiau saugoti savo bolidus.

REKLAMA
REKLAMA

IMG_8000


Pirmojo Europos ralio čempionato penketuko finišas, po pirmosios dienos, nenustebino. Per naktį iškritus gausiam sniegui lyderių penketuką galima buvo nesunkiai nuspėti. Išlošė penktadienio dienos kvalifikacijos laimėtojai, kurie turėjo galimybę rinktis starto pozicijas šeštadienio greičio ruožams. Lenktynininkai, kurie sumaniai pasirinko startuoti po pirmo dešimtuko, tapo šios dienos lyderiais. Jie prieš save turėjo švarų, nuvalytą kelią pirmų automobilių.
Europos čempionato lyderių lentelė po pirmosios rungtynių dienos:























































Pozicija

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Komanda



Šalis



Automobilis



Laikas



1


E. Lappi ir J.Ferm

Suomija


Škoda Fabia S2000

1:17:30.6



2


V.Gryazin irD.Chumak

Latvija


Ford Fiesta

1:17:33.2



3


C.Breen ir A.Scott Martin

Airija


Peugeot 207

1:18:29.8



4


K.Kajetanowicz ir J.Baran

Lenkija


Ford Fiesta

1:19:06.5



5


S.Wiegand ir F.Christian

Vokietija


Škoda Fabia S2000

1:19:49.9



12


M. Samuitis ir R. Šaučikovas

Lietuva


Mitsubishi Lancer Evo X

1:22:04.6




Antrose pagal pajėgumą pasaulio ralio rungtynėse, iš trijų startavusių Lietuvos ekipažų, šalį atstovauti liko Šeštadienio rytą į Europos ralio čempionato startą pajudėjo trys lietuvių ekipažai, pilotuojami – Vytauto Švedo, M. Samuičio ir Jono Pipiro. Sugedus automobiliui, V. Švedas dar pirmame greičio ruože pasitraukė iš lenktynių – neatlaikė priekinis pusašis. Antrajame greičio ruože nesėkmę patyrė dar vieni lietuviai. Problemos dėl radiatoriaus neleido tęsti važiavimo J. Pipirui.
Po pirmojo greičio ruožo „WELLMAN Rally Team“ šovė tiesiai į dešimtuką. 24 pozicijoje startavę lietuviai, bendroje įskaitoje finišavo dešimti, nuo lyderio atsilikdami 16 s, o savo įskaitoje – treti, su 5 s. Lietuviai už nugarų paliko nemažai S2000 klasės automobilių. Antrasis etapas ekipažui susiklostė ne taip sėkmingai, važiavo lėčiau ir ruožą pabaigė dvidešimti bendroje įskaitoje ir aštunti „Production Cup“.

REKLAMA

IMG_8018


Trečiąjį greičio ruožą „WELLMAN Rally Team“ atvažiavo penkiolikti bendroje įskaitoje ir penkti „Production Cup“. Įveiktas ketvirtasis ruožas leido pakilti iki keturioliktos pozicijos bendroje įskaitoje, tačiau kiek nusileista savo kalsėje – „WELLMAN Rally Team“ čia liko šešti. Priešpaskutiniame greičio ruože ekipažas važiavmo kiek lėčiau, tačiau išlaikė turimas pozicijas bendroje įskaitoje, o „Production Cup“ smuktelėjo vieta žemiau. Paskutiniame šios dienos važiavime, M. Samuitis įsitvirtino dvyliktoje pozicijoje, o savo įskaitoje liko šešti.
Viso, čempionate liko varžytis 43 pajėgiausi Europos lenktynininkai iš 56 startavusių. Europos ralio čempionato dalyviai važiuoja 12 greičio ruožų, po šešis šeštadienį ir sekmadienį. „WELLMAN Rally Team“ yra pirmasis lietuvių ekipažas po 18 metų, kuris varžosi oficialiame 
FIA regioniniame ralio čempionate, siekdamas ilgalaikių tikslų, o ne pavieniuose startuose.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų