REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol visa Lietuva buvo užsiėmusi margučių reikalais, Kauno šonaslydžio ekipos „Ride it Out” pilotas Aurimas Vaškelis pradėjo jau antrąjį sezoną Didžiosios Britanijos drifto čempionate (British drift Championship). „Dūmų mašina” pramintas kaunietis sėkmingai kvalifikavosi ir pateko į TOP24 atkrentamąsias varžybas - čia jį sustabdė techninis gedimas.
Savo klasikiniu „BMW” britus Aurimas džiugina jau antrąjį sezoną. Apie 700 arklio galias išvystanti V formos, aštuonių cilindrų jėgainė praturtinta turbokompresoriumi, kuris leidžia Aurimui padangas versti į debesis.
Dar pernai savo jėgas išbandyti nusprendęs Aurimas netruko tapti žiūrovų ir organizatorių favoritu – itin agresyvus vairavimo stilius sujungtas su tėviškės varžybose surinkta patirtimi leido lietuviui demonstruoti pavydėtinus rezultatus, kuriuos aptemdydavo tik techninės bėdos. Šią žiemą skyręs automobilio atnaujinimui ir technologinių sprendimų paieškai, Aurimas tikėjosi, jog pagaliau pavyks užtikrintai pasiekti varžybų finalą, tačiau nusisukus sėkmei, teko dar kartą susitaikyti su šio techninio sporto ypatybėmis.

Kol visa Lietuva buvo užsiėmusi margučių reikalais, Kauno šonaslydžio ekipos „Ride it Out” pilotas Aurimas Vaškelis pradėjo jau antrąjį sezoną Didžiosios Britanijos drifto čempionate (British drift Championship). „Dūmų mašina” pramintas kaunietis sėkmingai kvalifikavosi ir pateko į TOP24 atkrentamąsias varžybas - čia jį sustabdė techninis gedimas.
Savo klasikiniu „BMW” britus Aurimas džiugina jau antrąjį sezoną. Apie 700 arklio galias išvystanti V formos, aštuonių cilindrų jėgainė praturtinta turbokompresoriumi, kuris leidžia Aurimui padangas versti į debesis.
Dar pernai savo jėgas išbandyti nusprendęs Aurimas netruko tapti žiūrovų ir organizatorių favoritu – itin agresyvus vairavimo stilius sujungtas su tėviškės varžybose surinkta patirtimi leido lietuviui demonstruoti pavydėtinus rezultatus, kuriuos aptemdydavo tik techninės bėdos. Šią žiemą skyręs automobilio atnaujinimui ir technologinių sprendimų paieškai, Aurimas tikėjosi, jog pagaliau pavyks užtikrintai pasiekti varžybų finalą, tačiau nusisukus sėkmei, teko dar kartą susitaikyti su šio techninio sporto ypatybėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aurimas Vaškelis (2)


Tačiau Aurimas nenuleidžia nosies: pakalbintas vakare po varžybų sportininkas teigė, jog jau rado iškilusią problemą ir netgi spėjo kreiptis į meistrus Lietuvoje, bei užsakyti reikiamas dalis. Kaip jis pats įvardino, dažniausia jį ištinkanti bėda yra pusašių gedimai – būtent toks nutiko ir šv.Velykų sekmadienį, tad šįkart detalės užsakytos iš “žvaigždžių metalo” ir jei nelaikys toks, nebelaikys niekas.
Sportininkas taip pat svarstė ir galios sumažinimo galimybę – tai padėtų pakelti automobilio patikimumą, tačiau žvelgiant į per metus gerokai į priekį pažengusį britų autoparką, šį išeitis gali baigtis pražūtingai. Gerokai didesniais biudžetais pasigirti galintys varžovai prie starto linijos stoja tokiais egzotiškais superautomobiliais kaip „Nissan GTR”, tad mažinti savo šansus juos pavyti būtų strategiškai trumparegiška.
Antrasis Didžiosios Britanijos drifto čempionato etapas įvyks „Teeside” autodrome birželio 2-3 dienomis.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų