REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mercedes-Benz“ stiprina pozicijas lengvųjų komercinių elektromobilių rinkoje – prieš kelerius metus pristatytą „eVito“ papildo didysis mikroautobusas „eSprinter“. Didele keliamąja galia bei nuvažiuojamu atstumu išsiskiriantis elektromobilis buvo pirmasis segmente ir išlieka jo lyderiu – kitų elektra varomų tokio dydžio ir tokiais parametrais išsiskiriančių mikroautobusų nėra.
„Patikimumas, universalumas ir maži eksploatavimo kaštai – trys dalykai, apie kuriuos svajoja kiekvienos transporto įmonės automobilių parko vadovas. Tai įmanoma pasirinkus elektra varomą komercinį automobilį – dėl mažiau nusidėvinčių detalių jis yra itin patikimas, dėl ekologiškumo gali įvažiuoti į visas miestų vietas, o jį eksploatuoti kasnakt įkraunant baterijas yra daug pigiau nei pilant degalus į mikroautobusą su vidaus degimo varikliu“, – teigia oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ komercinio transporto pardavimo vadovas Narimantas Katarskis.

„Mercedes-Benz“ stiprina pozicijas lengvųjų komercinių elektromobilių rinkoje – prieš kelerius metus pristatytą „eVito“ papildo didysis mikroautobusas „eSprinter“. Didele keliamąja galia bei nuvažiuojamu atstumu išsiskiriantis elektromobilis buvo pirmasis segmente ir išlieka jo lyderiu – kitų elektra varomų tokio dydžio ir tokiais parametrais išsiskiriančių mikroautobusų nėra.
„Patikimumas, universalumas ir maži eksploatavimo kaštai – trys dalykai, apie kuriuos svajoja kiekvienos transporto įmonės automobilių parko vadovas. Tai įmanoma pasirinkus elektra varomą komercinį automobilį – dėl mažiau nusidėvinčių detalių jis yra itin patikimas, dėl ekologiškumo gali įvažiuoti į visas miestų vietas, o jį eksploatuoti kasnakt įkraunant baterijas yra daug pigiau nei pilant degalus į mikroautobusą su vidaus degimo varikliu“, – teigia oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ komercinio transporto pardavimo vadovas Narimantas Katarskis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Elektrinis Mercedes-Benz eSprinter furgonas


Apkrova ir talpa – kaip modelio su tradiciniu varikliu
„Mercedes-Benz eSprinter“ pristatytas kaip komercinis krovininis mikroautobusas, kurio leistina didžiausia masė – 3 500 kg. Jo krovinių skyriaus tūris yra kaip ir versijos su vidaus degimo varikliu – 10,5 m³.
„eSprinter“ yra varomas priekiniais ratais, elektrinio variklio galia yra tokia pati, kaip ir bazinio „Sprinter“ montuojamo dyzelinio (85 kW), o sukimo momentas – 295 Nm. Visas jis pasiekiamas vos pradėjus važiuoti, maksimali trauka yra bene didžiausias elektromobilių privalumas.

REKLAMA

Elektrinis Mercedes-Benz eSprinter furgonas


Elektriniame mikroautobuse montuojama 55 kWh talpos baterija, o didžiausias viena įkrova nuvažiuojamas atstumas – 168 km. Toks rezultatas fiksuojamas su maksimaliai pakrautu „eSprinter“ (leistina apkrova su 55 kWh baterija – 891 kg).
Mikroautobuse gali būti montuojama ir mažesnė (41 kWh talpos) baterija, su kuria „eSprinter“ įveikia 115 km, tačiau maksimali apkrova padidėja iki 1 045 kg.
Elektromobilyje standartiškai montuojama sistema, leidžianti greitojo įkrovimo stotelėse bateriją iki 80 proc. įkrauti per 30 minučių. Didžiausias greitis gali būti nustatomas pagal užduotį, jį galima keisti į 80, 100 ar 120 km/val., o vidutinės jo elektros sąnaudos – nuo 32,5 iki 37,1 kWh/100 km.

REKLAMA
REKLAMA

Elektrinis Mercedes-Benz eSprinter furgonas


Universalios programos didina efektyvumą
Elektra varomo mikroautobuso efektyvumą itin didina išmani energijos rekuperacijos sistema, kurios nustatymus vairuotojas gali koreguoti pagal savo poreikius ir kelionės tipą. „eSprinter“ lėtėjimo bei stabdymo metu generuojama kinetinė energija yra „surenkama“ į mikroautobuso bateriją – nusileidus net ir nedidele nuokalne, pavyzdžiui, Ukmergės g. Vilniuje, galima įveikiamą kilometražą neįkraunant baterijos padidinti keliais kilometrais.
„Mercedes-Benz eSprinter“ yra keturi energijos rekuperacijos lygiai: D-, D, D+ ir D++, kiekvienas pasirenkamas už vairo esančiomis svirtelėmis. Pasirinkus D- režimą, nustatoma maksimali rekuperacija – mikroautobusą valdyti galima vienu akceleratoriaus pedalu, o jį atleidus transporto priemonė lėtėja tarsi būtų įjungiami tradiciniai stabdžiai. Pasirinkus D++ režimą, „eSprinter“ atleidus akceleratorių rieda tarsi įjungus laisvą pavarą bei išlaiko tolygų greitį, o nuokalnėje gali netgi pagreitėti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Elektrinis Mercedes-Benz eSprinter furgonas


Dėl efektyviai veikiančios rekuperacijos didėja ne tik nuvažiuojamas atstumas, lėčiau dėvisi stabdžių trinkelės. Nuolat naudojant D++ režimą stabdžių trinkelių eksploatavimo laikotarpis gali padidėti kelis kartus, nes didžiąją stabdymo jėgos dalį generuos elektros variklis.
Centrinės konsolės programoje galima pasirinkti vieną iš trijų važiavimo režimų: E+, E arba C. Pagal pasirinkimą „eSprinter“ optimizuoja variklio ir kitų elementų darbą, pavyzdžiui, E+ režimas padidina viena įkrova nuvažiuojamą atstumą, o C daugiau energijos naudoja komfortui (klimato kontrolei) ir kitoms funkcijoms užtikrinti.

REKLAMA

Elektrinis Mercedes-Benz eSprinter furgonas


„Mercedes-Benz“ gamina elektrinius lengvuosius automobilius, mikroautobusus ir siūlo jų baterijų įkrovimo sprendimus. Nenorint naudotis viešomis greitojo įkrovimo stotelėmis, prie namų ar biuro galima įrengti specialią „Wallbox“ vidutinio greičio įkrovimo stotelę – prijungus prie jos „eSprinter“, baterija visiškai užpildyta būtų per 6 valandas.
Lengvieji komerciniai elektromobiliai „eVito“ bei „eSprinter“ Lietuvoje esančiuose oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Silberauto“ salonuose planuojami pristatyti 2021 m.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų