REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Duobė kelyje vairuotojui gali kainuoti vidutinį atlyginimą. Šalies draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ pernai užregistravo daugiau nei 600 žalų, kurių priežastis buvo kelio duobė, o vidutinė tokios žalos kaina siekė 560 eurų. Bendrovė „Lietuvos draudimas“ klientams pasiūlė draudimą nuo duobių, galiosiantį kartu su Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu (TPVCAPD).
„Matome, kad pavasarį vairuotojus vargina duobės gatvėse, nepaisant kasmetinio lopymo, vis atsirandančios dėl mūsų klimato ypatumų, tad nusprendėme savo klientams pasiūlyti „pagalvę“ – draudimą nuo duobių. Jis padengs duobėje sugadinto automobilio remonto išlaidas, jeigu įvažiuosite į duobę arba atvirą šulinio angą asfaltuotame kelyje Lietuvoje ir dėl to nukentės automobilio važiuoklė bei ratlankiai. Įprastai dėl sugadinto automobilio išsireikalauti žalą iš duobėto kelio savininkų reikia kantrybės ir laiko, neretai tokie ginčai sprendžiami teismuose“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.
Tai – naujiena draudimo rinkoje, nes iki šiol nuostoliai, atsiradę dėl duobių, buvo atlyginami tik kasko draudimu apsidraudusiems klientams. Be to, „Lietuvos draudimas“ apsidraudusiems privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu nuo praėjusių metų teikia ir nemokamas techninės pagalbos kelyje paslaugas.
„Įlėkus į duobę automobilis gali būti apgadintas taip, kad tęsti kelionę būtų nesaugu. Tokiu atveju „Lietuvos draudime“ apsidraudęs automobilio savininkas turėtų iškviesti kelių policiją užfiksuoti eismo įvykiui, o techninės pagalbos tarnyba pagal galimybes arba suremontuos automobilį vietoje, pavyzdžiui, pakeis prakirstą padangą, arba, jeigu sugadinimai rimtesni, nugabens automobilį į servisą“, – paaiškino A. Juodeikis.
„Lietuvos draudimo“ Žalų departamento vadovas pastebi, kad incidentų dėl duobių pradeda daugėti atlėgus šalčiams ir nutirpus sniegui. Nepaisant kasmetinių kelio valdytojų ir savivaldybių pastangų ištaisyti kelio defektus, gamtinės sąlygos lemia, kad duobės gatvėse atsiranda vėl ir vėl.
Būtent baigiantis žiemai ir prasidedant pavasariui, ima ryškėti kelio dangos trūkumai. Daugiausia tokių įvykių užfiksuojama didmiesčiuose, trečdalis incidentų dėl duobių įvyksta važiuojant užmiesčio keliais.
Tai, kad vairuotojai vertina draudikų pastangas suteikti daugiau vertės, parodė „Lietuvos draudimo“ praėjusių metų patirtis. Pernai nemokamomis techninės pagalbos tarnybos paslaugomis pasinaudojo kas dvidešimtas vairuotojas, „Lietuvos draudime“ automobilį apdraudęs privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu.
Techninės pagalbos tarnybą draudėjai nemokamai gali kviesti užgesus arba nepavykus užvesti variklio, užklimpus, pradūrus padangą, pasibaigus degalams arba pametus ar užtrenkus automobilių raktelius. Eismo įvykyje apgadintas automobilis nemokamai transportuojamas iki serviso arba vairuotojo pasirinktos vietos.  Techninės pagalbos paslaugų gali prireikti ir automobiliui įvažiavus į duobę.
„Suvokimas apie privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą Lietuvoje keičiasi. Atsiranda skirtumas, kur draustis, klientai supranta, kad rinkdamasis privalomąjį draudimą gali gauti ir naudingų paslaugų sau. Tai nėra vien „draudimas kitam“. Augantis klientų skaičius rodo, kad šie žingsniai teisingi ir vairuotojai pajuto mūsų siūlomų paslaugų vertę“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento vadovas A. Juodeikis.
Pernai bendrovės „Lietuvos draudimas“ pasirašytų privačių klientų TPVCAPD įmokų augimas siekė 7,5 proc. (kai visos šios rinkos augimas buvo 2,9 proc.) ir tam lemiamos įtakos turėjo klientų poreikių išpildymas bei papildomos vertės siūlymas. Pirmaujanti šalies ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ savo paslaugas teikia pusei milijono privačių ir verslo klientų, o per metus atlygina klientams žalų už beveik 60 mln. eurų. Išskirtinis klientų aptarnavimas yra viena iš strateginių įmonės krypčių.

Duobė kelyje vairuotojui gali kainuoti vidutinį atlyginimą. Šalies draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ pernai užregistravo daugiau nei 600 žalų, kurių priežastis buvo kelio duobė, o vidutinė tokios žalos kaina siekė 560 eurų. Bendrovė „Lietuvos draudimas“ klientams pasiūlė draudimą nuo duobių, galiosiantį kartu su Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu (TPVCAPD).
„Matome, kad pavasarį vairuotojus vargina duobės gatvėse, nepaisant kasmetinio lopymo, vis atsirandančios dėl mūsų klimato ypatumų, tad nusprendėme savo klientams pasiūlyti „pagalvę“ – draudimą nuo duobių. Jis padengs duobėje sugadinto automobilio remonto išlaidas, jeigu įvažiuosite į duobę arba atvirą šulinio angą asfaltuotame kelyje Lietuvoje ir dėl to nukentės automobilio važiuoklė bei ratlankiai. Įprastai dėl sugadinto automobilio išsireikalauti žalą iš duobėto kelio savininkų reikia kantrybės ir laiko, neretai tokie ginčai sprendžiami teismuose“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.
Tai – naujiena draudimo rinkoje, nes iki šiol nuostoliai, atsiradę dėl duobių, buvo atlyginami tik kasko draudimu apsidraudusiems klientams. Be to, „Lietuvos draudimas“ apsidraudusiems privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu nuo praėjusių metų teikia ir nemokamas techninės pagalbos kelyje paslaugas.
„Įlėkus į duobę automobilis gali būti apgadintas taip, kad tęsti kelionę būtų nesaugu. Tokiu atveju „Lietuvos draudime“ apsidraudęs automobilio savininkas turėtų iškviesti kelių policiją užfiksuoti eismo įvykiui, o techninės pagalbos tarnyba pagal galimybes arba suremontuos automobilį vietoje, pavyzdžiui, pakeis prakirstą padangą, arba, jeigu sugadinimai rimtesni, nugabens automobilį į servisą“, – paaiškino A. Juodeikis.
„Lietuvos draudimo“ Žalų departamento vadovas pastebi, kad incidentų dėl duobių pradeda daugėti atlėgus šalčiams ir nutirpus sniegui. Nepaisant kasmetinių kelio valdytojų ir savivaldybių pastangų ištaisyti kelio defektus, gamtinės sąlygos lemia, kad duobės gatvėse atsiranda vėl ir vėl.
Būtent baigiantis žiemai ir prasidedant pavasariui, ima ryškėti kelio dangos trūkumai. Daugiausia tokių įvykių užfiksuojama didmiesčiuose, trečdalis incidentų dėl duobių įvyksta važiuojant užmiesčio keliais.
Tai, kad vairuotojai vertina draudikų pastangas suteikti daugiau vertės, parodė „Lietuvos draudimo“ praėjusių metų patirtis. Pernai nemokamomis techninės pagalbos tarnybos paslaugomis pasinaudojo kas dvidešimtas vairuotojas, „Lietuvos draudime“ automobilį apdraudęs privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu.
Techninės pagalbos tarnybą draudėjai nemokamai gali kviesti užgesus arba nepavykus užvesti variklio, užklimpus, pradūrus padangą, pasibaigus degalams arba pametus ar užtrenkus automobilių raktelius. Eismo įvykyje apgadintas automobilis nemokamai transportuojamas iki serviso arba vairuotojo pasirinktos vietos.  Techninės pagalbos paslaugų gali prireikti ir automobiliui įvažiavus į duobę.
„Suvokimas apie privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą Lietuvoje keičiasi. Atsiranda skirtumas, kur draustis, klientai supranta, kad rinkdamasis privalomąjį draudimą gali gauti ir naudingų paslaugų sau. Tai nėra vien „draudimas kitam“. Augantis klientų skaičius rodo, kad šie žingsniai teisingi ir vairuotojai pajuto mūsų siūlomų paslaugų vertę“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento vadovas A. Juodeikis.
Pernai bendrovės „Lietuvos draudimas“ pasirašytų privačių klientų TPVCAPD įmokų augimas siekė 7,5 proc. (kai visos šios rinkos augimas buvo 2,9 proc.) ir tam lemiamos įtakos turėjo klientų poreikių išpildymas bei papildomos vertės siūlymas. Pirmaujanti šalies ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ savo paslaugas teikia pusei milijono privačių ir verslo klientų, o per metus atlygina klientams žalų už beveik 60 mln. eurų. Išskirtinis klientų aptarnavimas yra viena iš strateginių įmonės krypčių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų