REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lotus“ kompanijos darbuotojai šiandienos dieną pradėjo kitaip negu įprastai. Šiandien pro „Lotus“ gamyklos duris išriedėjo jubiliejinis - 40-asis „Elise“ modelis, o tiksliau - „Lotus Elise“ pagrindu sukurtas automobilis. 
Iš aliuminio ir kitų kompozicinių medžiagų sukurta platforma buvo naudojama gaminant ne tik „Elise“, bet ir „Exige“, „Europa“, 2-Eleven“, „340R“ ir „Opel Speedster“ modelius.
Pirmą kartą ši platforma buvo panaudota kuriant pirmos kartos „Lotus Elise“, kuris pasirodė 1995 metais. Labai lengva ir tvirta platforma leido „Lotus“ inžinieriams pagerinti svorio paskirstymą tarp ašių ir sumažinti gravitacijos centrą.
Nuo 1995 metų naudojama ir nuolatos tobulinama platforma gaminama jau 20 metų ir greičiausiai bus gaminama dar tiek pat. Juk tai nišinis sportiškas modelis, kuriam negalioja tokie griežti reikalavimai kaip „Volkswagen Golf“ ar „Fiat Panda“.
Pasak dabartinio „Lotus“ kompanijos vadovo, Jean-Marc Gales, sportiškų automobilių gamintojas ateityje ruošiasi skirti daugiau dėmesio ne tik aliuminiui, bet ir anglies pluoštui.

„Lotus“ kompanijos darbuotojai šiandienos dieną pradėjo kitaip negu įprastai. Šiandien pro „Lotus“ gamyklos duris išriedėjo jubiliejinis - 40-asis „Elise“ modelis, o tiksliau - „Lotus Elise“ pagrindu sukurtas automobilis. 
Iš aliuminio ir kitų kompozicinių medžiagų sukurta platforma buvo naudojama gaminant ne tik „Elise“, bet ir „Exige“, „Europa“, 2-Eleven“, „340R“ ir „Opel Speedster“ modelius.
Pirmą kartą ši platforma buvo panaudota kuriant pirmos kartos „Lotus Elise“, kuris pasirodė 1995 metais. Labai lengva ir tvirta platforma leido „Lotus“ inžinieriams pagerinti svorio paskirstymą tarp ašių ir sumažinti gravitacijos centrą.
Nuo 1995 metų naudojama ir nuolatos tobulinama platforma gaminama jau 20 metų ir greičiausiai bus gaminama dar tiek pat. Juk tai nišinis sportiškas modelis, kuriam negalioja tokie griežti reikalavimai kaip „Volkswagen Golf“ ar „Fiat Panda“.
Pasak dabartinio „Lotus“ kompanijos vadovo, Jean-Marc Gales, sportiškų automobilių gamintojas ateityje ruošiasi skirti daugiau dėmesio ne tik aliuminiui, bet ir anglies pluoštui.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų