REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulyje atsiranda vis daugiau įmonių, kurios nusprendžia sukurti išskirtinius „Track Day“ žaisliukus. Nors už šio žanro automobilių populiarinimą reikėtų dėkoti europiečiams, tačiau atrodo, kad ir likęs pasaulis pradeda domėtis lengvais, greitais ir specialiai lenktynių trasoms sukurtais automobiliais. 
Naujasis „Magnum MK5“ sieks tapti „Ariel Atom“, „BAC Mono“ ir „VUHL 05“ konkurentu. Naujasis žaisliukas iš Amerikos yra „mid-engine“ komponuotės. Šalia galinės ašies yra sumontuotas keturių cilindrų, 250 arklio galių išvystantis motoras. Galia perduodama per šešių bėgių pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus.
Vos 545 kilogramų sveriantis automobilis  iki 100 km/val. įsibėgės per 3.2 sekundės ir pasieks 240 km/val.  maksimalų greitį.
Bent jau Amerikoje, naujasis „Magnum MK5“ kainuos nuo 139.000 dolerių. Kompanijos atstovai teigia, jog per metus tikisi pagaminti maždaug 20 modelio vienetų.

Pasaulyje atsiranda vis daugiau įmonių, kurios nusprendžia sukurti išskirtinius „Track Day“ žaisliukus. Nors už šio žanro automobilių populiarinimą reikėtų dėkoti europiečiams, tačiau atrodo, kad ir likęs pasaulis pradeda domėtis lengvais, greitais ir specialiai lenktynių trasoms sukurtais automobiliais. 
Naujasis „Magnum MK5“ sieks tapti „Ariel Atom“, „BAC Mono“ ir „VUHL 05“ konkurentu. Naujasis žaisliukas iš Amerikos yra „mid-engine“ komponuotės. Šalia galinės ašies yra sumontuotas keturių cilindrų, 250 arklio galių išvystantis motoras. Galia perduodama per šešių bėgių pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus.
Vos 545 kilogramų sveriantis automobilis  iki 100 km/val. įsibėgės per 3.2 sekundės ir pasieks 240 km/val.  maksimalų greitį.
Bent jau Amerikoje, naujasis „Magnum MK5“ kainuos nuo 139.000 dolerių. Kompanijos atstovai teigia, jog per metus tikisi pagaminti maždaug 20 modelio vienetų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų