REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dvi treniruotės ir vienas ralis. Įspūdžių kol kas nemažėja.” Taip pirmąjį pažinties etapą su šlovingiausiu Europos ralio automobiliu apibendrino Lietuvos automobilių sporto meistras, Lietuvos bei Šiaurės Europos Čempionas, Martynas Samuitis.
Sportininkas išskyrė keturis didžiausius skirtumus nuo prieš tai turėto Mitsubishi EVO X ir kurie sukelia daugiausia emocijų. Kai kurios jų neigiamos, bet teigiamų visgi daugiau.
Labiausiai lietuviškuose greičio ruožuose jaučiasi maksimalaus greičio trūkumas. Pavyzdžiui, remiantis GPS duomenimis, “300 Lakes” ralyje net keli automobiliai išvystydavo184-194 km/h greitį. Tuo tarpu Škodai 178 km/h yra apskritai maksimalus greitis, kokį leidžia pasiekti jo techninės galimybės.

Dvi treniruotės ir vienas ralis. Įspūdžių kol kas nemažėja.” Taip pirmąjį pažinties etapą su šlovingiausiu Europos ralio automobiliu apibendrino Lietuvos automobilių sporto meistras, Lietuvos bei Šiaurės Europos Čempionas, Martynas Samuitis.
Sportininkas išskyrė keturis didžiausius skirtumus nuo prieš tai turėto Mitsubishi EVO X ir kurie sukelia daugiausia emocijų. Kai kurios jų neigiamos, bet teigiamų visgi daugiau.
Labiausiai lietuviškuose greičio ruožuose jaučiasi maksimalaus greičio trūkumas. Pavyzdžiui, remiantis GPS duomenimis, “300 Lakes” ralyje net keli automobiliai išvystydavo184-194 km/h greitį. Tuo tarpu Škodai 178 km/h yra apskritai maksimalus greitis, kokį leidžia pasiekti jo techninės galimybės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

245


Kita, jau palankesnė ekipažui savybė yra mažesnė Škoda Fabia S2000 inercija. Apie 150 kg lengvesnė už konkurentus, Škoda yra lengviau pasukama staigiuose posūkiuose.
Trečia, irgi gera savybė yra efektyvus stabdymas. Vis labiau įsidrąsiname ir matome, kad galime labai vėlai stabdyti prieš posūkius.
Šias dvi paskutines savybes ir turime siekti išnaudoti DHL Elektrėnų ralyje. Nes greičiu tiesesnėse atkarpose konkurentams neprilygsime”.
Ketvirtą savybę įvardino ilgalaikis “WELLMAN Rally team” šturmanas, Ramūnas Šaučikovas: “Niekaip nepriprantu prie garso. Tai vienareikšmiškai triukšmingiausias ralio automobilis Lietuvoje. Pasikalbėjimo įrangą nustatome maksimaliu garsu, bet vis tiek dažnai turiu beveik rėkti, kad Martynas mane gerai girdėtų”.
Panašu, triukšmo netrūks ir serviso zonoje Elektrėnuose. Komandos bičiuliai – NOX naktinis klubas ir “Rebel Army” atlikėjai paruošė siurprizą - visą šeštadienį komandos svečius ir žiūrovus linksmins klubinė muzika. Ir kaip besibaigtų šis ralis komandai, pergalę ar kartėlį šeštadienį ji švęs prabangiausiame Kauno naktiniame klube.
Emocijų žiūrovams kelia ir naujas komandos inžinierių siurprizas. Jumoro nestokojantys vaikinai jau ne kartą stebino ir ekipažą, ir žiūrovus. Tokiais siurprizais tapo kažkada ant veidrodėlių užklijuotos kaukolės, vėliau salone pritaisyta gitara, o šį kartą - sumontuotas specialus sportinio režimo jungiklis automobilio išorėje. Dabar bet kas gali parinkti, kokiu režimu – treniruočių, ekonominiu, ar ralio – važiuos lenktynininkai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų