REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aštuntajame Pasaulio ralio kroso čempionato etape, Prancūzijoje (Loheac trasoje), prie lietuviškos „ES Motorsport“ komandos „Škoda Fabia WRX“ automobilio vairo sėdo rusų lenktynininkas Matvey Furazhkinas, kuris pakeitė čia startuoti dėl susikertančių planų negalėjusį Keviną Abbringą.
Devyniolikmečiui M. Furazhkinui tai buvo debiutas Pasaulio ralio kroso čempionate. Anksčiau jis yra lenktyniavęs tik Europos autokroso čempionate, kur 2017 metais tapo vice-čempionu, o šiemet yra sezono lyderis, laimėjęs septynis etapus iš septynių galimų.

Aštuntajame Pasaulio ralio kroso čempionato etape, Prancūzijoje (Loheac trasoje), prie lietuviškos „ES Motorsport“ komandos „Škoda Fabia WRX“ automobilio vairo sėdo rusų lenktynininkas Matvey Furazhkinas, kuris pakeitė čia startuoti dėl susikertančių planų negalėjusį Keviną Abbringą.
Devyniolikmečiui M. Furazhkinui tai buvo debiutas Pasaulio ralio kroso čempionate. Anksčiau jis yra lenktyniavęs tik Europos autokroso čempionate, kur 2017 metais tapo vice-čempionu, o šiemet yra sezono lyderis, laimėjęs septynis etapus iš septynių galimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Škoda Fabia R5


Ralis krosas
Nauja disciplina – ralis krosas – iki šių metų rugpjūčio 31 dienos rusui buvo nepažįstama, o pirmoji pažintis su juo nebuvo itin lengva. Tačiau tiek pati „ES Motorsport“ komanda, tiek lenktynininkas nekėlė šioms varžyboms didelių tikslų. „Ralis krosas man yra nauja disciplina. Taip, jis turi panašumų su autokrosu, tačiau čia viskas yra kiek kitaip: joker ratas bei asfalto danga, todėl debiutinėse varžybose mano pagrindinis tikslas buvo kuo geriau pažinti naują „Škoda“ automobilį bei perprasti ralio kroso subtilybes“, - sakė M. Furazhkinas.
Pirma kvalifikacija
Šeštadienį, Loheac trasoje vyko laisvosios treniruotės ir du kvalifikaciniai važiavimai.
Pirmajame kvalifikaciniame važiavime lietuviškos komandos lenktynininkas M. Furazhkinas padarė kelias klaidas, o jo parodytas rezultatas buvo – 20-as.
Pirmąjį važiavimą laimėjo T. Heikkinenas, aplenkęs T. Hanseną. Trečią vietą užėmė T. Scheideris.

REKLAMA

Škoda Fabia R5


Antra kvalifikacija
Antrajame važiavime M. Furazhkinas buvo greitesnis, o savo pirmos kvalifikacijos vieno rato įveikimo laiką pagerino beveik viena sekunde, kas yra labai daug. Radus dar bent vieną sekundę viename rate, jau būtų galima kalbėti apie labai gerą poziciją. „Žinau, kur darau klaidas ir kiekviename rate stengiuosi jas ištaisyti. Komandos inžinieriai taip pat tai mato ir pataria, kurioje trasos vietoje dar reikia pasitempti bei kaip geriau įveikti vieną ar kitą posūkį. Nors dienos rezultatas nėra geras, tačiau džiaugiuosi, kad sugebėjau patobulėti. Žinau, kad turiu dar daug ko išmokti – būtent to čia ir atvykau. Esu dėkingas komandai, kad pirmos kvalifikacijos metu atsiradę apgadinimai buvo pašalinti ir puikiai važiuojantis automobilis buvo paruoštas antrajai kvalifikacijai“, - pirmos dienos pabaigoje kalbėjo M. Furazhkinas.
Antrą važiavimą jis baigė 18-as, o bendroje įskaitoje po pirmos dienos - žengia 20-as.
„Matvey Furazhkinui tai buvo debiutinės lenktynės. Kaip ir pats lenktynininkas, taip ir pati komanda prieš startą nekėlė didelių tikslų. Pagrindinis šio savaitgalio tikslas – treniruotės ir dar kartą treniruotės. Matvey turi „susidraugauti“ su automobiliu, nes iki tol jį bandė tik trumpoje testų sesijoje prieš lenktynių savaitgalį. Jam viskas čia nauja – automobilis, trasos specifika“, - kalbėjo „ES Motorsport“ komandos vadovas Robertas Maneikis.
Greičiausias antrajame važiavime buvo lietuvis Rokas Baciuška. Antrą vietą užėmė T. Scheideris, o trečias buvo A. Bakkerudas.
Bendra įskaita po pirmos dienos
Po pirmos dienos bendroje įskaitoje pirmas žengias R. Baciuška, antras yra T. Heikkinenas, o trečias – T. Scheideris.
Sekmadienį, rugsėjo 1 dieną, lenktynininkų laukia dar du kvalifikaciniai važiavimai, pusfinalis, į kurį pateks 12 greičiausiųjų, bei finalas, kur susirungs šeši lenktynininkai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų