REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Toyota Starlet“ - nuobodus vardas, nuobodžiam automobiliui. Devintame dešimtmetyje mažus automobilius pirkdavo tik moterys arba storos piniginės neturintys žmonės. Juk mažosios „taburetės“ niekada nebūna svajonių automobiliai.
Antroji „Toyota Starlet“ karta buvo pristatyta 1978 metais. Pirkėjai galėjo įsigyti „Starlet“ su trijų arba penkerių durų kėbulu, K serijos benzininiais varikliais. Lyg ir nieko ypatingo, tačiau reikėtų paminėti, jog antros kartos „Starlet“ buvo varomas ne priekiniais, bet galiniais ratais.
Kol dar nepradėjote miegoti, nukreipkime šios upės vagą kita linkme ir susipažinkime su Eugene Garcia iš Kalifornijos. Eugene yra klasikinių automobilių fanatikas, ypač japoniškų automobilių. Tačiau vyras niekada nepagalvojo, kad kada nors savo garaže turės mažytį „Toyota Starlet“. Kalifornijos valstijoje gyvenantis vyras šį automobilį ne įsigijo, bet gavo dovanų. 1984 metais šį mažylį įsigijo jo tėvai, kurie nuo 1998 metų laikė nejudinamą garaže.

Toyota Starlet“ - nuobodus vardas, nuobodžiam automobiliui. Devintame dešimtmetyje mažus automobilius pirkdavo tik moterys arba storos piniginės neturintys žmonės. Juk mažosios „taburetės“ niekada nebūna svajonių automobiliai.
Antroji „Toyota Starlet“ karta buvo pristatyta 1978 metais. Pirkėjai galėjo įsigyti „Starlet“ su trijų arba penkerių durų kėbulu, K serijos benzininiais varikliais. Lyg ir nieko ypatingo, tačiau reikėtų paminėti, jog antros kartos „Starlet“ buvo varomas ne priekiniais, bet galiniais ratais.
Kol dar nepradėjote miegoti, nukreipkime šios upės vagą kita linkme ir susipažinkime su Eugene Garcia iš Kalifornijos. Eugene yra klasikinių automobilių fanatikas, ypač japoniškų automobilių. Tačiau vyras niekada nepagalvojo, kad kada nors savo garaže turės mažytį „Toyota Starlet“. Kalifornijos valstijoje gyvenantis vyras šį automobilį ne įsigijo, bet gavo dovanų. 1984 metais šį mažylį įsigijo jo tėvai, kurie nuo 1998 metų laikė nejudinamą garaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1984-toyota-starlet-TRD-sport-recliner-seats-06


Nusprendus antram gyvenimui prikelti senutį hečbeką, vyras nieko nelaukęs automobilį pervežė į savo dirbtuves ir ištraukė seną „4K“ variklį. Vietoj jo, vyras sumontavo 1.6 litro „4AGZE“ variklį. Dar pridėjo turbokompresorių, šiek tiek didesnius purkštukus, „TODA“ stūmoklių žiedus, „portintą“ galvą, 550cc purkštukus ir dar keletą „TRD“, „HKS“ ir „ARP“ produktų.Pavyzdžiui, uždėjus „GT2540R“ turbokompresorių ant 1.6 litro motoro ir pridėjus anksčiau minėtas modifikacijas, mažytis automobilis džiaugiasi net 305 arklio galių jėgaine esant 6000 aps./min.

REKLAMA

1984-toyota-starlet-JDM-rear-bumper-03


Po kapotu „sukišus“ tiek daug arklio galių, laikas pagalvoti ir apie važiuoklę, kuri turės atlaikyti 305 arklio galių spaudimą. Vyrukas restauravo „T50“ transmisiją, sumontavo sinchronizuotą pavarų dėžę, lengvesnį „TODA“ smagratį ir „TRD“ riboto praslydimo diferencialą.
Kadangi šiais laikais niekas negamina specialių reguliuojamo aukščio amortizatorių šiam mažyliui - teko šiek tiek improvizuoti.

1984-toyota-starlet-4AGZE-engine-07


Atlikus pačius svarbiausius darbus, atėjo metas pagalvoti apie kėbulą. Seni japoniški automobiliai nėra atsparūs kėbulą griaužiantiems gremlinams - „Starlet“ nėra išimtis. Eugene kėbulo restauraciją patikėjo keliems specialistams, kurie vėliau „Starlet“ nudažė išskirtine „Korols Beige“ spalva. Pridėkime keletą „JDM“ rinkai skirto modelio kėbulo detalių ir turime išskirtinai atrodantį automobilį.
Paskutinis patepimas - ratlankiai. „Starlet“ buvo papuošta „SSR MKII“ ratais, kurių išmatavimai 13x7.5 priekyje ir 13.8 gale. Ratlankiai įmauti į „Sumitomo“ padangas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų