Nusprendus antram gyvenimui prikelti senutį hečbeką, vyras nieko nelaukęs automobilį pervežė į savo dirbtuves ir ištraukė seną „4K“ variklį. Vietoj jo, vyras sumontavo 1.6 litro „4AGZE“ variklį. Dar pridėjo turbokompresorių, šiek tiek didesnius purkštukus, „TODA“ stūmoklių žiedus, „portintą“ galvą, 550cc purkštukus ir dar keletą „TRD“, „HKS“ ir „ARP“ produktų.Pavyzdžiui, uždėjus „GT2540R“ turbokompresorių ant 1.6 litro motoro ir pridėjus anksčiau minėtas modifikacijas, mažytis automobilis džiaugiasi net 305 arklio galių jėgaine esant 6000 aps./min.
Po kapotu „sukišus“ tiek daug arklio galių, laikas pagalvoti ir apie važiuoklę, kuri turės atlaikyti 305 arklio galių spaudimą. Vyrukas restauravo „T50“ transmisiją, sumontavo sinchronizuotą pavarų dėžę, lengvesnį „TODA“ smagratį ir „TRD“ riboto praslydimo diferencialą.
Kadangi šiais laikais niekas negamina specialių reguliuojamo aukščio amortizatorių šiam mažyliui - teko šiek tiek improvizuoti.
Atlikus pačius svarbiausius darbus, atėjo metas pagalvoti apie kėbulą. Seni japoniški automobiliai nėra atsparūs kėbulą griaužiantiems gremlinams - „Starlet“ nėra išimtis. Eugene kėbulo restauraciją patikėjo keliems specialistams, kurie vėliau „Starlet“ nudažė išskirtine „Korols Beige“ spalva. Pridėkime keletą „JDM“ rinkai skirto modelio kėbulo detalių ir turime išskirtinai atrodantį automobilį.
Paskutinis patepimas - ratlankiai. „Starlet“ buvo papuošta „SSR MKII“ ratais, kurių išmatavimai 13x7.5 priekyje ir 13.8 gale. Ratlankiai įmauti į „Sumitomo“ padangas.