REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas sunkiausių darbų pasaulyje yra vilkiko vairuotojo darbas. Varginančios kelionės, stresas ir kiti veiksniai dažniausiai priveda iki šiurpinančių avarijų, kuriose nukenčia ne tik vilkiko vairuotojas, bet ir paprasti civiliai. Tačiau pradėjus intensyviai tobulinti autonominių automobilių technologijas, daugelis mašinų gamintojų teigia, kad savaime važinėjantys automobiliai bendro naudojimo keliuose pasirodys už dviejų ar trijų metų. Tačiau Mercedes Benz šią technologiją nori pritaikyti ne tik lengvuosiuose automobiliuose, bet ir vilkikuose ar net autobusuose.
Mercedes Benz praėjusią savaitę pirmą kartą į bendro naudojimo kelius išvažiavo su autonominiu vilkiku, kuris kol kas atlieka pakankamai primityvias funkcijas, kurios pravers važiuojant greitkeliu.
Vilkikas turi keletą daviklių ir prie aplinkos prisitaikančią automatinę greičio palaikymo kontrolę. Priklausomai nuo situacijos, ji gali sumažinti arba padidinti vilkiko greitį.
Mercedes Benz teigia, kad autonominiai vilkikai bendro naudojimo keliuose galėtų pasirodyti po maždaug dešimties metų. Iki tol reikės ne tik patobulinti technologiją, bet ir parengti tam tikrą įstatyminę bazę.
Jeigu viskas eisi pagal planą, vilkikų vairuotojai galės dažniau atsipalaiduoti už vairo.

Vienas sunkiausių darbų pasaulyje yra vilkiko vairuotojo darbas. Varginančios kelionės, stresas ir kiti veiksniai dažniausiai priveda iki šiurpinančių avarijų, kuriose nukenčia ne tik vilkiko vairuotojas, bet ir paprasti civiliai. Tačiau pradėjus intensyviai tobulinti autonominių automobilių technologijas, daugelis mašinų gamintojų teigia, kad savaime važinėjantys automobiliai bendro naudojimo keliuose pasirodys už dviejų ar trijų metų. Tačiau Mercedes Benz šią technologiją nori pritaikyti ne tik lengvuosiuose automobiliuose, bet ir vilkikuose ar net autobusuose.
Mercedes Benz praėjusią savaitę pirmą kartą į bendro naudojimo kelius išvažiavo su autonominiu vilkiku, kuris kol kas atlieka pakankamai primityvias funkcijas, kurios pravers važiuojant greitkeliu.
Vilkikas turi keletą daviklių ir prie aplinkos prisitaikančią automatinę greičio palaikymo kontrolę. Priklausomai nuo situacijos, ji gali sumažinti arba padidinti vilkiko greitį.
Mercedes Benz teigia, kad autonominiai vilkikai bendro naudojimo keliuose galėtų pasirodyti po maždaug dešimties metų. Iki tol reikės ne tik patobulinti technologiją, bet ir parengti tam tikrą įstatyminę bazę.
Jeigu viskas eisi pagal planą, vilkikų vairuotojai galės dažniau atsipalaiduoti už vairo.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų