REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mercedes Benz“ šiandien pagaliau oficialiai pristatė ilgai lauktą ketvirtos kartos C klasės modelį. Penkis metus kurtas automobilis sieks atsikovoti prarastas pozicijas ir susigrąžinti vidutinio dydžio sedano sostą.
Dramatiškai pasikeitęs modelis buvo sukurtas ant visiškai naujos platformos, kurią ateityje naudos ir kiti klasikinę komponuotę turintys „Mercedes Benz“ modeliai.

„Mercedes Benz“ šiandien pagaliau oficialiai pristatė ilgai lauktą ketvirtos kartos C klasės modelį. Penkis metus kurtas automobilis sieks atsikovoti prarastas pozicijas ir susigrąžinti vidutinio dydžio sedano sostą.
Dramatiškai pasikeitęs modelis buvo sukurtas ant visiškai naujos platformos, kurią ateityje naudos ir kiti klasikinę komponuotę turintys „Mercedes Benz“ modeliai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau


Palyginus su prieš tai buvusiu modeliu, naujoji karta yra vidutiniškai 100 kilogramų lengvesnė. Nors naujasis modelis turi daugiau saugumo įrangos ir įvairiausių technologijų, kurios prideda nemažai svorio, vokiečiai kurdami naują platformą joje panaudojo daugybę aliuminio ir anglies pluošto. Tai leido sumažinti platformos svorį ir sustiprinti pačią automobilio struktūrą.
Naujoji C klasė yra 4686 mm ilgio, 1810 mm pličio ir 1442 mm aukščio. Palyginus su ankstesniu modeliu, naujoji C klasė pailgėjo 95 mm ir praplatėjo 40 mm. Tuo tarpu automobilio aukštis sumažėjo 5 mm. Ratų bazė pailgėjo 80 mm iki 2840 mm. Dėl ilgesnės ratų bazės, padidėjo bagažinės tūris, kuris dabar siekia 480 litrų.

REKLAMA

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau


Dėka aerodinamiškesnių formų, naujasis automobilis pasižymi geriausiu klasėje oro pasipriešinimo koeficientu, kuris siekia vos 0.24.
Į naująjį modelį montuojami varikliai atitiks Euro 6 išmetamųjų dujų emisijų reikalavimus. Visi varikliai bus aprūpinti „Start/Stop“ sistema, kuri padėjo vidutines kuro sąnaudas sumažinti 20 procentų.
Prekybos pradžioje C klasė bus komplektuojama su trimis varikliais : 2.1 litro dyzeliniu motoru išvystančiu 168 arklio galias, 1.6 litro benzininiu išvystančiu 155 arklio galias ir 2 litrų benzininiu išvystančiu 180 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau


Vėliau variklių gamą papildys 1.6 litro dyzeliniai motorai, kurie buvo sukurti bendradarbiaujant su „Renault“ specialistais. Taip pat vėliau pasirodys ir „OM651“ dyzelinis, 2.1 litro motoras, kuris priklausomai nuo versijos išvystys 115 arba 201 arklio galią.
Benzininių variklių gamą vėliau papildys „M274“ agregatą, kuris išvystys 235 arklio galias. Iki kitų metų galo pasirodys ir šešių cilindrų opcija, kuri išvystys maždaug 300 arklio galių.

Mercedes-Benz C 250 BlueTEC, Avantgarde, Diamantweiss metallic,


2015 metais C klasės modelių gamą papildys hibridinę jėgainę turintis modelis. Naujoji modifikacija turės 2.1 litro dyzelinio motoro ir elektrinio variklio tandemą, kuris leis vidutines kuro sąnaudas sumažinti iki net 3.5 litro šimtui kilometrų.
Visi modeliai bus komplektuojami su šešių bėgių mechaninėmis arba su septynių bėgių automatinėmis transmisijomis. Tačiau 2014 metų pabaigoje „Mercedes Benz“ į naujos kartos C klasę pradės montuoti visiškai naują devynių bėgių automatinę pavarų dėžę.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų