REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Saugiausi automobiliai pasaulyje“ – ar žinote kuris automobilių gamintojas jau daugelį metų bando iš šio titulo išspausti absoliutų maksimumą?
Ko gero dabar jau norite ištarti, jog saugiausius automobilius pasaulyje gamina „Volvo“, ir iš dalies tai yra tiesa. Vis dėlto, „Volvo“ nebuvo vienintelis gamintojas pasaulyje, kuris labai stipriai akcentavo automobilių saugumo svarbą ir kuris ženkliai prisidėjo prie spartesnio technologijų progreso. Tai – „Mercedes-Benz“.

„Saugiausi automobiliai pasaulyje“ – ar žinote kuris automobilių gamintojas jau daugelį metų bando iš šio titulo išspausti absoliutų maksimumą?
Ko gero dabar jau norite ištarti, jog saugiausius automobilius pasaulyje gamina „Volvo“, ir iš dalies tai yra tiesa. Vis dėlto, „Volvo“ nebuvo vienintelis gamintojas pasaulyje, kuris labai stipriai akcentavo automobilių saugumo svarbą ir kuris ženkliai prisidėjo prie spartesnio technologijų progreso. Tai – „Mercedes-Benz“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mercedes-Benz“ saugumo bandymai


Vokietijos automobilių pramonės pasididžiavimu tapęs gamintojas lygiai prieš 60 metų įvykdė pirmąjį automobilio saugumo bandymą, specialiai šiems testams skirtame poligone, kuriame įvairūs „Mercedes-Benz“ modeliai buvo daužomi ištisus dešimtmečius.
Iš tiesų, 1959 metai automobilių saugumo srityje buvo be galo svarbūs. Visų pirma – 1959 metais „Volvo“ pirmą kartą į serijinės gamybos mašiną sumontavo trijų taškų saugos diržus, o visų antra – „Mercedes-Benz“ atliko automobilių saugumo testą. Nors pirmąjį, apskritai, automobilio saugumo testą atliko „General Motors“ 1934 metais, tačiau „Mercedes-Benz“ buvo ta kompanija, kuri savo pavyzdžiu užkrėtė kitus.

REKLAMA

„Mercedes-Benz“ saugumo bandymai


1959 metais, rugsėjo mėnesį, surengtame automobilio saugumo bandyme pirmuoju bandomuoju triušu tapo „Mercedes-Benz W111“ sedanas. Būtent jis turėjo pajusti ką reiškia kaktomuša atsitrenkti į „Mercedes-Benz“ inžinierių paruoštą sienelę.
„W111“ bandomuoju triušu tapo ne veltui. „W111“ buvo pirmasis bendrovės automobilis, kuris buvo konstruojamas galvojant apie automobilio deformacijos zonas. Priekyje ir gale. Pagrindinis inžinierių siekis buvo, jog priekiniai statramsčiai galėtų kuo ilgiau išlikti pirminėje padėtyje tam, kad būtų galima atidaryti duris. Tam, kad po eismo įvykio durys galėtų laisvai atsidaryti, o viduje esantys keleiviai neliktų įkalinti.

REKLAMA
REKLAMA

„Mercedes-Benz“ saugumo bandymai


Tuo tarpu saugiausių automobilių titulą nešiojanti „Volvo“ į šių bandymų areną įžengė gerokai vėliau – tik 1966 metais.
Iki šių dienų „Mercedes-Benz“ skirtinguose saugumo bandymuose sumaitojo daugiau nei 14 000 skirtingų mašinų. Vien per pirmąjį šio poligono egzistavimo etapą, nuo 1959 iki 1973 metų, jame buvo sudaužyti 698 automobiliai. Kai 1973 metų rudenį buvo atidarytas visiškai nauja laboratorija, skirta išimtinai automobilių saugumo bandymams, iki 2019 metų rugsėjo jame buvo sudaužytos 13 357 mašinos.
„Mercedes-Benz“ bendrovės teigimu, per vienerius metus jiems pavyksta atlikti vidutiniškai po 900-1000 saugumo bandymų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų