REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiais laikais ką nors nustebinti yra labai sunku. Kiekvienas turime neįtikėtinai dideles galimybes ir dar didesnę pasirinkimo laisvę, todėl nereikėtų stebėtis, kad originalios ir dėmesio vertos idėjos pradingsta bendrame kontekste. Tą patį galima pasakyti ir apie automobilius. Didžioji jų dalis tapo panašūs ir šiek tiek nuobodūs.
Tačiau šis 1967 metais pagamintas MINI nėra vienas iš daugelio automobilių, kuriuos galite pamatyti gatvėje. Iš tikro, tai turbūt vienas įdomiausių ir įdomiausių projektų pasaulyje.
JER Development dirbtuvėse mintis sukurti beprotišką projektą kilo prieš maždaug pusantrų metų. Vis dėlto pasiryžti sumontuoti Honda K20 variklį į daugiau kaip 40 metų senumo automobilį reikia laiko. Tačiau tai nėra pati sunkiausia dalis. JER Development dirbtuvių darbuotojai turėjo šiam projektui sukurti aibe įvairių detalių. Važiuoklė, rėmas ir net kuro pompa neturi analogų.

Šiais laikais ką nors nustebinti yra labai sunku. Kiekvienas turime neįtikėtinai dideles galimybes ir dar didesnę pasirinkimo laisvę, todėl nereikėtų stebėtis, kad originalios ir dėmesio vertos idėjos pradingsta bendrame kontekste. Tą patį galima pasakyti ir apie automobilius. Didžioji jų dalis tapo panašūs ir šiek tiek nuobodūs.
Tačiau šis 1967 metais pagamintas MINI nėra vienas iš daugelio automobilių, kuriuos galite pamatyti gatvėje. Iš tikro, tai turbūt vienas įdomiausių ir įdomiausių projektų pasaulyje.
JER Development dirbtuvėse mintis sukurti beprotišką projektą kilo prieš maždaug pusantrų metų. Vis dėlto pasiryžti sumontuoti Honda K20 variklį į daugiau kaip 40 metų senumo automobilį reikia laiko. Tačiau tai nėra pati sunkiausia dalis. JER Development dirbtuvių darbuotojai turėjo šiam projektui sukurti aibe įvairių detalių. Važiuoklė, rėmas ir net kuro pompa neturi analogų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1967-mini-morris-truck (2)


Kadangi po varikliu slypės Honda variklis, JER Development dirbtuvių specialistai taip pat sumontavo Honda del Sol sėdynes, S2000 prietaisų skydelį ir RSX variklio užvedimo mygtuką. Jeigu mėgstate autentiškumą, šie pakeitimai gali nelabai patikti, tačiau ieškantiems originalumo - patiks.
Vis dėlto labiausiai stebina JER Development darbuotojų pasiryžimas sukurti kažką kitokio. Nors projektas iki galo dar nėra pabaigtas, tačiau pirmieji vaisiai tikrai daug žadantys.

REKLAMA

1967-mini-morris-truck-push-start


Taigi, pakalbėkime šiek tiek daugiau modifikacijas. Anksčiau minėjome, kad šis MINI turi Honda K20 benzininį variklį, tačiau tai ne viskas.  JER Development sudėjo savo dirbtuvėse pagamintą galvą, išmetimo sistemą, gausiai modifikuotą Walbro kuro pompą. Net standartinė Honda elektros instaliacija buvo šiek tiek patobulinta JER Development vyrukų.
Šiuo metu Hondos variklis išvysto maždaug 250 arklio galių, kurio galia tiekiama per RSX Type S šešių bėgių pavarų dėžę ir riboto praslydimo diferencialą.
Ką dar vertėtų paminėti? Šiek tiek perdirbtus QA1 reguliuojamo aukščio amortizatorius ir dirbtuvėse specialiai šiam modeliui pagamintus sway bar'us.

1967-mini-morris-truck-steering-wheel

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų