REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iš Australijos į „Eneos 1000km“ lenktynes atvykusi ralio vairuotoja Molly Taylor šiandien pirmą kartą išbandė lenktynių trasą Palangoje. „Dynami:t Energy“ komandos vairuotoja pripažino patekusi į visiškai naują jai pasaulį, tačiau lenktynėse žada paspausti.
Šiandien vyko pirmosios „Eneos 1000km“ lenktynių treniruotės, trukusios pusantros valandos. „Dynami:t Energy“ komandos dalyviai Mantas Matukaitis, Tadas Aganauskas ir Aistė Antanaitytė įveikė tik privalomus ratus, likusį laiką treniruotis leido Molly Taylor. Juk ši pirmą kartą Palangoje, pirmą kartą prie žiedinėms lenktynėms pritaikyto automobilio vairo.

Iš Australijos į „Eneos 1000km“ lenktynes atvykusi ralio vairuotoja Molly Taylor šiandien pirmą kartą išbandė lenktynių trasą Palangoje. „Dynami:t Energy“ komandos vairuotoja pripažino patekusi į visiškai naują jai pasaulį, tačiau lenktynėse žada paspausti.
Šiandien vyko pirmosios „Eneos 1000km“ lenktynių treniruotės, trukusios pusantros valandos. „Dynami:t Energy“ komandos dalyviai Mantas Matukaitis, Tadas Aganauskas ir Aistė Antanaitytė įveikė tik privalomus ratus, likusį laiką treniruotis leido Molly Taylor. Juk ši pirmą kartą Palangoje, pirmą kartą prie žiedinėms lenktynėms pritaikyto automobilio vairo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_9890


„Pirmą ir paskutinį kartą žiedinėse ištvermės lenktynėse teko dalyvauti prieš 6 metus, taigi kaip ralio lenktynininkei „Eneos 1000km“ varžybos yra visiškai nauja patirtis. Pirmojoje treniruotėje bandžiau susidraugauti su automobiliu.“ – kalbėjo Molly.
Geriausios pasaulyje ralio vairuotojos titulą pelniusi mergina pasakojo, kad jai reikia persiorientuoti prie kitokio vairavimo stiliaus, iš naujo atsirinkti trajektorijas ir stabdymo taškus. Ši užduotis, kaip pati pripažino, buvo bene didžiausias iššūkis.

REKLAMA

IMG_9986


„Ralyje aš važiuoju automobiliu, kuris neturi jokių pagalbinių sistemų. Šis „BMW M3“ yra standartinis, turi stabilumo kontrolę, kurią galima išjungti, ir ABS, kuris veikia visada ir neleidžia stabdyti maksimaliu pajėgumu, reikia prie to priprasti, atsirinkti stabdymo zonas.“ – aiškino lenktynininkė iš Australijos.
Pakankamai daug įspūdžių “Dynami:t Energy“ komandos naujokei suteikė ir dalyviai, kurie – itin skirtingų pajėgumų. Nuo silpnučių „Renault Clio“ iki greičiausių „Porsche“ modelių. „Dynami:t Energy“ komandos „M3“ pagal greitį šiuo metu patenka į viso sambrūzdžio vidurį, taigi tenka tiek lenkti, tiek stebėti galinio vaizdo veidrodėlį, kad nesutrukdyti važiuoti greitesniems dalyviams.

REKLAMA
REKLAMA

IMG_0079


„Justi, kad šiemet varžovai nusiteikę kaip niekada kovingai. Net ir treniruočių metu greitesni automobiliai atakuoja aršiai, jiems nesvarbu, ar tai posūkis, ar tai stabdymo zona, neretai tenka prisispausti prie atitvarų.“ – pridėjo kelis ratus pravažiavusi Aistė Antanaitytė.
„Man veiksmo čia tikrai daug. Reikia ir su automobiliu susipažinti, ir trasą išmokti, kartu tenka ir lenkti, ir per veidrodėlius dairytis. Dabar važiuoju lėtai, noriu apsiprasti, laukiu rytojaus, kada galėsiu bandyti lėkti,“ – žadėjo M. Taylor.

IMG_0048


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų