REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sebastienas Ogieras savo čempiono titulo gynimą pradėjo iškovodamas pergalę pirmame 2014 metų WRC etape – Monte Karlo ralyje.
Nepaisant to, kad po pirmųjų trijų greičio ruožų ketvirtadienį „Volkswagen“ pilotas buvo tik devintas, nuo lyderio atsilikęs 1 min. 20 sek., S.Ogieras atsitiesė ir išsiveržė į lyderio poziciją įpusėjus antrajai ralio dienai.
Vėliau prancūzas bėgo į priekį, susitvarkydamas su smarkiu lietumi ir sniegu, bei iškovojo pirmąją pergalę „Volkswagen“ komandai Monte Karle. S.Ogieras pakartojo 2009 metų pasiekimą, kai Monte Karlo ralis buvo IRC čempionato dalis.
S.Ogieras deficitą buvo įgijęs dėl sudėtingų oro sąlygų pirmąjį ralio rytą, kai prancūzas dėl lietaus, ledo ir netikėto sniego pasirinko netinkamas padangas.
Robertas Kubica pirmąjį pilną sezoną WRC pradėjo išsiverždamas į lyderio poziciją, tačiau trečiame greičio ruože pasirinko netinkamas padangas ir smuktelėjo į ketvirtąją poziciją. Lenkas išliko kovoje dėl prizinių vietų iki avarijos antrąją ralio dieną.
Bryanas Bouffieris, planavęs dalyvauti tik šiame ralyje, puikiai įvertino oro sąlygas ir išsiveržė į lyderio poziciją. Iš pradžių atrodė, kad jis atsilaikys prieš S.Ogierą, tačiau penktadienį apsisuko ir užleido pasaulio čempionui pirmąją vietą.
Likusio ralio metu B.Bouffieris važiavo stabiliai ir užėmė antrąją vietą.
Naujieji „Citroen“ komandos pilotai Krisas Meeke ir Madsas Ostbergas užeme trečiąją ir ketvirtąją pozicijas.
Jari Matti Latvala ralį pradėjo labai vangiai ir po pirmosios atkarpos buvo tik devynioliktas, tačiau vėliau pelnė keletą pergalių greičio ruožuose, įskaitant ir „Power Stage“, bei finišavo penktas.
Elfynas Evansas vos antrame karjeros WRC ralyje finišavo šeštoje vietoje. Britas šioje pozicijoje važiavo beveik viso ralio metu.
Jo „M-Sport“ komandos draugas Mikko Hirvonenas nepasižymėjo greičiu. Atrodė, kad jis išstums E.Evansą iš šeštosios pozicijos, tačiau dėl generatoriaus gedimo paskutiniame greičio ruože turėjo pasitraukti iš ralio.
Andreasui Mikkelsenui ralis taip pat buvo nelengvas. Jis finišavo septintas. Norvegas penktadienį buvo pakilęs į šeštąją vietą, tačiau išlėkė iš trasos ir prarado daug brangaus laiko.
Debiutinis „Hyundai i20 WRC“ ralis prasidėjo daug žadančiai. Thierry Neuville‘is padarė avariją jau pirmame greičio ruože, tačiau Dani Sordo važiavo trečias iki tol, kol dėl jo nepavedė bolido akumuliatorius pirmosios dienos pabaigoje.
Slovakas Jaroslavas Melicharekas užemė aštuntąją vietą, nepaisant to, kad buvo įklimpęs giliame sniege priešpaskutiniame greičio ruože. Iš sniego jį ištraukė žiūrovai.
„Super 2000“ klasės „Peugeot“ atstovas Matteo Gamba ir WRC2 klasės nugalėtojas Jurijus Protašovas užbaigė pirmąjį dešimtuką.

Sebastienas Ogieras savo čempiono titulo gynimą pradėjo iškovodamas pergalę pirmame 2014 metų WRC etape – Monte Karlo ralyje.
Nepaisant to, kad po pirmųjų trijų greičio ruožų ketvirtadienį „Volkswagen“ pilotas buvo tik devintas, nuo lyderio atsilikęs 1 min. 20 sek., S.Ogieras atsitiesė ir išsiveržė į lyderio poziciją įpusėjus antrajai ralio dienai.
Vėliau prancūzas bėgo į priekį, susitvarkydamas su smarkiu lietumi ir sniegu, bei iškovojo pirmąją pergalę „Volkswagen“ komandai Monte Karle. S.Ogieras pakartojo 2009 metų pasiekimą, kai Monte Karlo ralis buvo IRC čempionato dalis.
S.Ogieras deficitą buvo įgijęs dėl sudėtingų oro sąlygų pirmąjį ralio rytą, kai prancūzas dėl lietaus, ledo ir netikėto sniego pasirinko netinkamas padangas.
Robertas Kubica pirmąjį pilną sezoną WRC pradėjo išsiverždamas į lyderio poziciją, tačiau trečiame greičio ruože pasirinko netinkamas padangas ir smuktelėjo į ketvirtąją poziciją. Lenkas išliko kovoje dėl prizinių vietų iki avarijos antrąją ralio dieną.
Bryanas Bouffieris, planavęs dalyvauti tik šiame ralyje, puikiai įvertino oro sąlygas ir išsiveržė į lyderio poziciją. Iš pradžių atrodė, kad jis atsilaikys prieš S.Ogierą, tačiau penktadienį apsisuko ir užleido pasaulio čempionui pirmąją vietą.
Likusio ralio metu B.Bouffieris važiavo stabiliai ir užėmė antrąją vietą.
Naujieji „Citroen“ komandos pilotai Krisas Meeke ir Madsas Ostbergas užeme trečiąją ir ketvirtąją pozicijas.
Jari Matti Latvala ralį pradėjo labai vangiai ir po pirmosios atkarpos buvo tik devynioliktas, tačiau vėliau pelnė keletą pergalių greičio ruožuose, įskaitant ir „Power Stage“, bei finišavo penktas.
Elfynas Evansas vos antrame karjeros WRC ralyje finišavo šeštoje vietoje. Britas šioje pozicijoje važiavo beveik viso ralio metu.
Jo „M-Sport“ komandos draugas Mikko Hirvonenas nepasižymėjo greičiu. Atrodė, kad jis išstums E.Evansą iš šeštosios pozicijos, tačiau dėl generatoriaus gedimo paskutiniame greičio ruože turėjo pasitraukti iš ralio.
Andreasui Mikkelsenui ralis taip pat buvo nelengvas. Jis finišavo septintas. Norvegas penktadienį buvo pakilęs į šeštąją vietą, tačiau išlėkė iš trasos ir prarado daug brangaus laiko.
Debiutinis „Hyundai i20 WRC“ ralis prasidėjo daug žadančiai. Thierry Neuville‘is padarė avariją jau pirmame greičio ruože, tačiau Dani Sordo važiavo trečias iki tol, kol dėl jo nepavedė bolido akumuliatorius pirmosios dienos pabaigoje.
Slovakas Jaroslavas Melicharekas užemė aštuntąją vietą, nepaisant to, kad buvo įklimpęs giliame sniege priešpaskutiniame greičio ruože. Iš sniego jį ištraukė žiūrovai.
„Super 2000“ klasės „Peugeot“ atstovas Matteo Gamba ir WRC2 klasės nugalėtojas Jurijus Protašovas užbaigė pirmąjį dešimtuką.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų