REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įmonės automobilis – koks jis turi būti? Kompaktiškas hečbekas? Prabangus visureigis, o gal talpus furgonas? Dabar kiekvienas gali surasti sau tinkančią transporto priemonę – verslo įrankį.
Jeigu pažvelgtume į praktiškų, universalių, įmonėms skirtų automobilių pasirinkimą prieš 40 ar 50 metų, daugelį nustebintų labai, labai, labai siauras pasirinkimas.
Tam tikra veikla užsiimančios įmonės turėdavo vieną arba du pasirinkimus. Norite talpaus furgono? Norite užsiimti keleivių pavėžimo veikla? Griebkit raktelius nuo Latvijoje sukurto „RAF“. Užsiimate statybomis? Tuomet į pagalbą atskubės „ZIL“ arba „GAZ“ sunkioji technika.
Tuo tarpu „Moskvič 433“ buvo sukurtas mažoms įmonėms, kurių reikalavimų sąraše buvo: talpi bagažinė, kompaktiškumas, maža įsigijimo kaina ir manevringumas. Iš tiesų, tai buvo tarybinė „Citroën Acadiane“ arba „Renault Estafette“ alternatyva. Jeigu šie vardai Jums nieko nesako, tuomet paminėsime geriau žinomų analogų vardus: „Peugeot Partner“, „Fiat Doblo“, „Opel Combo“.
Nepastebimas pagalbininkas
Septinto dešimtmečio viduryje komercinių automobilių parkas atrodė pakankamai kukliai. Nepaisant to, komercinėms reikmėms skirtų automobilių gamyba pasiekė neregėtas aukštumas. 1965 metais Tarybų Sąjungoje buvo pagaminta daugiau 400 000 skirtingų mašinų.
Tuometinė Tarybų Sąjungos valdžia nusprendė skirti finansavimą naujo tipo automobiliui, kuriuo galėtų naudotis mažesnės įmonės, parduotuvės, mokyklos ar bibliotekos.
Pagal pirminį planą, naujoji transporto priemonė turėjo būti sukurta lengvojo automobilio pagrindu. Galbūt tai buvo tik sutapimas, tačiau šio projekto įgyvendinimu užsiėmė tuometinės „AZLK“ – „Moskvič“ gamyklos darbuotojai.
„Moskvič“ nenorėdami išpūsti projekto kūrimo išlaidų, į pagalbą pasitelkė praktišką, bet efektyvų sprendimą. Inžinieriai tiesiog pašalino galines „Moskvič“ universalo duris, langus ir galines sėdynes. Jie taip pat už priekinių sėdynių sumontavo pertvarą, kuri leido atskirti vairuotoją nuo krovinių skyriaus.
Šio darbinio arkliuko gamyba prasidėjo 1966 metų pabaigoje. Tuomet visuomenei pristatytas automobilis gyrėsi, jog gali pavežti nuo 250 iki 400 kilogramų sveriantį krovinį.
Techniškai – komercinėms reikmėms skirtas „433“ mažai kuo skyrėsi nuo tuomet gaminto „Moskvič“ sedano.
Iš pradžių „433“ buvo komplektuojamas su pakankamai silpnu 1,4 litro darbinio tūrio motoru, kuris buvo paimtas iš „Moskvič 408“.
1970-ųjų pradžioje „433“ gretas papildė modernesnis analogas – „Moskvič 434“. Pastarasis buvo komplektuojamas su gerokai galingesniu – 75 arklio galias išvystančiu jėgos agregatu.
Vėliau „Moskvič“ pristatė pikapo versiją, kuri Tarybų Sąjungoje nesulaukė didesnio dėmesio.
„Moskvič 433“ buvo gaminamas iki 1976 metų. Tuomet jį pakeitė „Moskvič 2734“.
Automobilių specifikacijos






Moskvič 433

Įmonės automobilis – koks jis turi būti? Kompaktiškas hečbekas? Prabangus visureigis, o gal talpus furgonas? Dabar kiekvienas gali surasti sau tinkančią transporto priemonę – verslo įrankį.
Jeigu pažvelgtume į praktiškų, universalių, įmonėms skirtų automobilių pasirinkimą prieš 40 ar 50 metų, daugelį nustebintų labai, labai, labai siauras pasirinkimas.
Tam tikra veikla užsiimančios įmonės turėdavo vieną arba du pasirinkimus. Norite talpaus furgono? Norite užsiimti keleivių pavėžimo veikla? Griebkit raktelius nuo Latvijoje sukurto „RAF“. Užsiimate statybomis? Tuomet į pagalbą atskubės „ZIL“ arba „GAZ“ sunkioji technika.
Tuo tarpu „Moskvič 433“ buvo sukurtas mažoms įmonėms, kurių reikalavimų sąraše buvo: talpi bagažinė, kompaktiškumas, maža įsigijimo kaina ir manevringumas. Iš tiesų, tai buvo tarybinė „Citroën Acadiane“ arba „Renault Estafette“ alternatyva. Jeigu šie vardai Jums nieko nesako, tuomet paminėsime geriau žinomų analogų vardus: „Peugeot Partner“, „Fiat Doblo“, „Opel Combo“.
Nepastebimas pagalbininkas
Septinto dešimtmečio viduryje komercinių automobilių parkas atrodė pakankamai kukliai. Nepaisant to, komercinėms reikmėms skirtų automobilių gamyba pasiekė neregėtas aukštumas. 1965 metais Tarybų Sąjungoje buvo pagaminta daugiau 400 000 skirtingų mašinų.
Tuometinė Tarybų Sąjungos valdžia nusprendė skirti finansavimą naujo tipo automobiliui, kuriuo galėtų naudotis mažesnės įmonės, parduotuvės, mokyklos ar bibliotekos.
Pagal pirminį planą, naujoji transporto priemonė turėjo būti sukurta lengvojo automobilio pagrindu. Galbūt tai buvo tik sutapimas, tačiau šio projekto įgyvendinimu užsiėmė tuometinės „AZLK“ – „Moskvič“ gamyklos darbuotojai.
„Moskvič“ nenorėdami išpūsti projekto kūrimo išlaidų, į pagalbą pasitelkė praktišką, bet efektyvų sprendimą. Inžinieriai tiesiog pašalino galines „Moskvič“ universalo duris, langus ir galines sėdynes. Jie taip pat už priekinių sėdynių sumontavo pertvarą, kuri leido atskirti vairuotoją nuo krovinių skyriaus.
Šio darbinio arkliuko gamyba prasidėjo 1966 metų pabaigoje. Tuomet visuomenei pristatytas automobilis gyrėsi, jog gali pavežti nuo 250 iki 400 kilogramų sveriantį krovinį.
Techniškai – komercinėms reikmėms skirtas „433“ mažai kuo skyrėsi nuo tuomet gaminto „Moskvič“ sedano.
Iš pradžių „433“ buvo komplektuojamas su pakankamai silpnu 1,4 litro darbinio tūrio motoru, kuris buvo paimtas iš „Moskvič 408“.
1970-ųjų pradžioje „433“ gretas papildė modernesnis analogas – „Moskvič 434“. Pastarasis buvo komplektuojamas su gerokai galingesniu – 75 arklio galias išvystančiu jėgos agregatu.
Vėliau „Moskvič“ pristatė pikapo versiją, kuri Tarybų Sąjungoje nesulaukė didesnio dėmesio.
„Moskvič 433“ buvo gaminamas iki 1976 metų. Tuomet jį pakeitė „Moskvič 2734“.
Automobilių specifikacijos
















































































Moskvič 433

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Moskvič 2734


Ilgis

4210 mm



4210 mm


Plotis

1550 mm



1550 mm


Aukštis

1525 mm



1525 mm


Ratų bazės ilgis

2400 mm



2400 mm


Svoris

1045 kg



1065 kg


Maksimalus svoris

1585 kg



1625 kg


Variklis

MZMA - 408



UZAM - 412


Darbinis tūris

1 358 cm3



1 478 cm3


Galia

50 AG (36.8 kW) esant 4750 rpm



75 AG (55.2 kW) esant 5800 rpm


Sukimo momentas

92 Nm esant 2750 rpm



112 Nm esant 3000 rpm


Kuro tipas

A-76



A-93


Bako dydis

46 l



46 l


Maksimalus greitis

110 km /val.



115 km /val.



GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų