REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujuoju Conti EcoPlus padangų modeliu Vokietijos prestižinių padangų gamintojas Continental nustatė naują etaloną komercinių krovinių pervežimo sektoriuje. Turinčios itin mažą pasipriešinimą riedėjimui, tačiau atsparios dilimui, jos yra ryškiausios naujosios kartos padangos, skirtos pervežti krovinius tiek tolimais, tiek ir trumpais atstumais automagistralėmis ir greitkeliais. Po sausio mėnesį pristatytų priekaboms skirtų Conti EcoPlus HT3 padangų, vairuojamosios ašies Conti EcoPlus HS3 ir varančiosios ašies Conti EcoPlus HD3 padangos sėkmingai baigė pildyti trečiosios kartos gamą.
Conti EcoPlus padanga pasižymi itin mažu pasipriešinimu riedėjimui ir užtikrina pastebimai mažesnes degalų sąnaudas – palyginti su sėkminga ankstesne serija, naujųjų padangų pasipriešinimas riedėjimui mažesnis net 26 procentais. Mažesnių degalų sąnaudų pavyko pasiekti ir dėl protektoriaus bei šoninių padangos sienelių gamybai naudojamos naujos polimerų gumos mišinio sudėties, dviejų sluoksnių protektoriaus konstrukcijos ir ypatingo profilio dizaino.

Naujuoju Conti EcoPlus padangų modeliu Vokietijos prestižinių padangų gamintojas Continental nustatė naują etaloną komercinių krovinių pervežimo sektoriuje. Turinčios itin mažą pasipriešinimą riedėjimui, tačiau atsparios dilimui, jos yra ryškiausios naujosios kartos padangos, skirtos pervežti krovinius tiek tolimais, tiek ir trumpais atstumais automagistralėmis ir greitkeliais. Po sausio mėnesį pristatytų priekaboms skirtų Conti EcoPlus HT3 padangų, vairuojamosios ašies Conti EcoPlus HS3 ir varančiosios ašies Conti EcoPlus HD3 padangos sėkmingai baigė pildyti trečiosios kartos gamą.
Conti EcoPlus padanga pasižymi itin mažu pasipriešinimu riedėjimui ir užtikrina pastebimai mažesnes degalų sąnaudas – palyginti su sėkminga ankstesne serija, naujųjų padangų pasipriešinimas riedėjimui mažesnis net 26 procentais. Mažesnių degalų sąnaudų pavyko pasiekti ir dėl protektoriaus bei šoninių padangos sienelių gamybai naudojamos naujos polimerų gumos mišinio sudėties, dviejų sluoksnių protektoriaus konstrukcijos ir ypatingo profilio dizaino.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Conti_EcoPlus_2


Naujoji vairuojamosios ašies padanga Conti EcoPlus HS3 su naujovišku protektoriumi įrodo, kad galima efektyviai suderinti tiek pasipriešinimą riedėjimui, tiek ir savybes ant šlapios kelio dangos, nors kuriant naujas padangas tai yra viena kitai prieštaraujančios savybės. Vairuojamajai ašiai skirtos padangos uždaras protektoriaus kraštas suteikia reikalingo stabilumo ir mažina degalus eikvojantį padangos paslankumą. Tuo tarpu standžiai tarpusavyje susijungiančios mikrolamelės ir naujo silikos mišinio sudėties guma, esanti tarp siauresniųjų išilginių protektoriaus griovelių, užtikrina puikų sukibimą su šlapia kelio danga. Continental inžinieriai taip pat pasirūpino, kad naujos padangos atsparumo lygis būtų aukščiausias, kokį ir nustatė ankstesnės kartos modelis.
Naujosios vairuojamosios ašies padangos Conti EcoPlus HS3 yra pritaikytos padidėjusioms apkrovoms, atsiradusioms dėl naujų „Euro 6“ reikalavimus atitinkančių variklių technologijų. Visos Conti EcoPlus vairuojamosios ašies padangos turi specialias žymes (VAI – Visual Alignment Indicator), laiku pranešančias apie netinkamą ašių geometriją.
Varančiajai ašiai skirta naujausia Conti EcoPlus HD3 aukščiausios kokybės padanga buvo kuriama siekiant pagerinti sukibimą. Plataus rašto protektorius su lamelėmis pakeitė tradiciškai tokiose padangose naudojamą iš blokelių sudarytą protektorių. Gilios, protektoriaus pagrindą siekiančios mikrolamelės puikiai sukimba su kelio danga. Jos užtikrina geresnį sukibimą su keliu, kadangi šiuolaikiniai vilkikai pasižymi didesne galia ir turi didesnį stabdymo momentą, kai naudojamas variklio stabdys. Naujos sudėties Conti EcoPlus HD3 gumos mišinys svariai prisideda prie pasipriešinimo riedėjimui sumažinimo. Palyginti su ankstesniu modeliu, greitkeliuose jis net iki 16 proc. mažesnis, tad tai taip pat itin efektyviai mažina degalų sąnaudas. Dar vienas itin svarbus naujosios Conti EcoPlus HD3 padangos bruožas – plokščios padangos protektoriaus krašto briaunos. Ypatingu būdu nušlifuotas kraštas turi ne tik degalų taupymą užtikrinantį mažesnį pasipriešinimą riedėjimui, bet ir sutvirtina padangos šoninių sienelių konstrukciją. Conti EcoPlus HD3 yra pažymėtos 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake) simboliu, patvirtinančiu galimybę važiuoti žiemos sąlygomis.
Trečiasis šiuolaikinių padangų šeimos narys yra Conti EcoPlus HT3 priekabos padanga, skirta puspriekabėmis arba priekaboms. Sustiprinti ir uždari padangų kraštai, optimizuota gumos sudėtis ir padidintas protektoriaus gumos tūris iš esmės sumažino pasipriešinimą riedėjimui ir pagerino valdymo savybes. Protektoriaus grioveliuose esančios piramidės formos trikampės juostos stabilizuoja naujosios Conti EcoPlus HT3 padangos skersinį protektoriaus lankstumą. Gerą sukibimą turintis naujas protektoriaus mišinys posūkyje puikiai perduoda priekabą veikiančias jėgas ir didesniąją stabdymo momento dalį į kelią.

REKLAMA

Conti_EcoPlus_3


Conti EcoPlus padangų, kurios dažniausiai naudojamos automagistralėmis ir greitkeliais važinėjančiuose šiuolaikiniuose sunkvežimiuose, kaip ir visų kitų trečiosios kartos Continental padangų tarnavimo laikas gali būti prailgintas. Padanga turi aukščiausios klasės karkasą su sutvirtintais plieniniais kordo lankais, patentuotą AirKeep® sistemą su vidiniu užpildu, užtikrinančiu suslėgto oro sandarumą ir galimybę atnaujinti protektorių bei restauruoti padangą.
Pagrindinį dėmesį skirdama tolimiems atstumams ir dažniems pervežimams regioniniais greitkeliais, naujoji Conti EcoPlus padangų šeima visiškai atitinka šių dienų pirkėjų poreikius. Tai, palyginti su ankstesne padangų karta, yra iki 1,9 l/100 km mažesnės degalų sąnaudos, didesnis nuvažiuojamas atstumas ir pagarsėjęs Continental aukščiausios kokybės padangų patikimumas.
Naujosios Conti EcoPlus padangos yra šių dydžių:
Conti EcoPlus HS3





















































Padangos dydis

Kraulumo ir greičio indeksas

REKLAMA
REKLAMA


Degalų sąnaudų efektyvumas



Sukibimas su šlapia danga



Išorinis triukšmas


355/50 R 22.5 XL

156 K



vėliau



vėliau



vėliau


385/55 R 22.5

160 K (158 L)



vėliau



vėliau



vėliau


295/60 R 22.5

150/147 L



vėliau



vėliau



vėliau


315/60 R 22.5

154/150 L



vėliau



vėliau



vėliau


315/70 R 22.5 XL

156/150 L (154/150 M)



B



B



69 dB (A)


315/80 R 22.5

156/150 L (154/150 M)



B



B



69 dB (A)



Conti EcoPlus HD3














































Padangos dydis

Kraulumo ir greičio indeksas



Degalų sąnaudų efektyvumas



Sukibimas su šlapia danga



Išorinis triukšmas



295/55 R 22.5



147/145 K



vėliau



vėliau



vėliau



295/60 R 22.5



150/147 L



vėliau



vėliau



vėliau



315/60 R 22.5



154/150 L



vėliau



vėliau



vėliau



315/70 R 22.5


154/150 L (152/148 M)

B



B



72 dB (A)



315/80 R 22.5


156/150 L (154/150 M)

B



B



72 dB (A)



Conti EcoPlus HT3
































Padangos dydis

Kraulumo ir greičio indeksas



Degalų sąnaudų efektyvumas



Sukibimas su šlapia danga



Išorinis triukšmas



385/55 R 19.5



156 J



B



C



69 dB (A)



385/55 R 22.5



160 K (158 L)



A



C



69 dB (A)



385/65 R 22.5



160 K (158 L)



A



C



69 dB (A)




REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų