Vis dėlto, ne vienerius metus DTM čempionato dalyvaujančios „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“ ekipos pareikalavo naujojo reglamento įsigaliojimą atidėti bent jau iki 2019 metų. Pasak komandų atstovų, naujų variklių, pakabos ir kitų komponentų kūrimas ir pasiruošimas naujam reglamentui pareikalautų dviejų sezonų biudžetų. Atidėjus reglamento įsigaliojimą iki 2019 metų, visos komandos galėtų neskubėti ir tokiu būdu sutaupyti nemažą sumą pinigų, nes naujus agregatus reikėtų sukurti ne per vienerius, bet per trejus metus.
Atidėti naujo reglamento įsigaliojimą privertė ir nesutarimai su Super GT čempionato organizatoriais. Pasak neoficialių šaltinių, visos Super GT dalyvaujančios komandos nori turėti bolidus, kurie atitiktų ne „Class One“, o „GT3“ taisykles.
Pagal naujas „Class One“ taisykles, nuo 2019 metų visi DTM ir Super GT bolidai privalėtų turėti keturių cilindrų benzininius variklius su turbinomis, visiškai naują vamzdelinę konstrukciją.