REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne vienerius metus rengtas naujasis DTM čempionato reglamentas įsigalios ne 2017, o 2019 metais. 
Naujasis reglamentas buvo kuriamas bendradarbiaujant su Japonijos Super GT čempionato organizatoriais. Bendromis jėgomis šių čempionatų organizatoriai siekė sukurti naują „Class One“ vardu pavadintą klasę, kurioje galėtų varžytis DTM ir Super GT varžybų dalyviai.

Ne vienerius metus rengtas naujasis DTM čempionato reglamentas įsigalios ne 2017, o 2019 metais. 
Naujasis reglamentas buvo kuriamas bendradarbiaujant su Japonijos Super GT čempionato organizatoriais. Bendromis jėgomis šių čempionatų organizatoriai siekė sukurti naują „Class One“ vardu pavadintą klasę, kurioje galėtų varžytis DTM ir Super GT varžybų dalyviai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

#94 Pascal Wehrlein, Mercedes-AMG C 63 DTM, #1 Marco Wittmann, BMW M4 DTM


Vis dėlto, ne vienerius metus DTM čempionato dalyvaujančios „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“ ekipos pareikalavo naujojo reglamento įsigaliojimą atidėti bent jau iki 2019 metų. Pasak komandų atstovų, naujų variklių, pakabos ir kitų komponentų kūrimas ir pasiruošimas naujam reglamentui pareikalautų dviejų sezonų biudžetų. Atidėjus reglamento įsigaliojimą iki 2019 metų, visos komandos galėtų neskubėti ir tokiu būdu sutaupyti nemažą sumą pinigų, nes naujus agregatus reikėtų sukurti ne per vienerius, bet per trejus metus.

REKLAMA

#48 Edoardo Mortara, Audi RS5 DTM


Atidėti naujo reglamento įsigaliojimą privertė ir nesutarimai su Super GT čempionato organizatoriais. Pasak neoficialių šaltinių, visos Super GT dalyvaujančios komandos nori turėti bolidus, kurie atitiktų ne „Class One“, o „GT3“ taisykles.
Pagal naujas „Class One“ taisykles, nuo 2019 metų visi DTM ir Super GT bolidai privalėtų turėti keturių cilindrų benzininius variklius su turbinomis, visiškai naują vamzdelinę konstrukciją.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų