REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Kartu su naujojo „Espace“ debiutu, „Renault“ paskelbė savo naująjį šūkį – „RENAULT – aistra gyvenimui“.
Šis šūkis perteikia 2012 metais gamintojo pasirinktą naują požiūrį į automobilių dizainą. Jis taip pat pabrėžia gamintojo pažadą gaminti kokybiškus, patrauklius modelius, kurie palengvintų kasdienį jų naudotojų gyvenimą.
Naujasis „Renault“ šūkis pradedamas įgyvendinti nuo 2015 metų balandžio.


Kartu su naujojo „Espace“ debiutu, „Renault“ paskelbė savo naująjį šūkį – „RENAULT – aistra gyvenimui“.
Šis šūkis perteikia 2012 metais gamintojo pasirinktą naują požiūrį į automobilių dizainą. Jis taip pat pabrėžia gamintojo pažadą gaminti kokybiškus, patrauklius modelius, kurie palengvintų kasdienį jų naudotojų gyvenimą.
Naujasis „Renault“ šūkis pradedamas įgyvendinti nuo 2015 metų balandžio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ATGAIVINANT „RENAULT“ MARKĖS GENETIKĄ
Ilgametė „Renault“ tradicija gaminti „Voitures à Vivre“ nuo pat kompanijos gyvavimo pradžios pateikė novatoriško dizaino, sumaniai apgalvotus ir sukonstruotus, komfortabilius automobilius. Nuo 2012 metų markės DNR turėjo tikslą dominti klientus, panaudojant ir emocinį ryšį. Tai nulėmė naują požiūrį į automobilio dizainą, akivaizdžius šio sprendimo ženklus galime matyti jausmingose, žavingose ir atletiškose „Clio“, „Captur“, „Twingo“, „Kadjar“, o dabar – ir naujojo „Espace“ kėbulų linijose.

REKLAMA

Renault_68150_global_en


Šūkis „RENAULT – aistra gyvenimui“ taip pat pabrėžia „Renault“ inžinierių ir dizainerių pastangas stebėti klientus ir jų kasdienį gyvenimą, kad būtų galima pasiūlyti aukštos kokybės automobilius, išmanias naujoves ir paslaugas, skirtas palengvinti kasdienį gyvenimą. Reikia paminėti ir tokius priedus kaip multimedijos sistemą R-LINK2®, ilgą vairuotojo pagalbinių sistemų sąrašą, automatiškai susilankstančias „Kadjar“ sėdynes ir „Multi-Sense®“ sistemą, siūlomą naujajame „Espace“.
„Mūsų naujasis šūkis „RENAULT – aistra gyvenimui“ atspindi „Renault“ vykstančius didelius pokyčius, prasidėjusius kartu su naujojo „Clio“ pasirodymu, – sako Michaelis van der Sande, vyriausiasis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai. – Ir tai ne tik žodžiai. Šis šūkis yra įsipareigojimas mūsų klientams tęsti pokyčius, kurių rezultatas bus visiškai atnaujinta modelių gama. Mūsų dizainerių ir inžinierių komandų su užsidegimu sukurti modeliai kiekvieną mūsų klientų gyvenimo dieną turi padaryti lengvesnę ir malonesnę.“
Nauja grafinė „Renault“ grupės tapatybė
Kartu su nauju „Renault“ šūkiu buvo peržiūrėta ir atnaujinta markės grafinė tapatybė. Tai atliko grupės Bendrojo dizaino skyriaus komandos. Ši evoliucija liečia visą kompanijos reklamą – tiek garsinę, tiek vaizdinę (televiziją, spaudą, plakatus, radiją ir kt.), taip pat interneto tinklalapius, parodų stendus, renginius, produktų pateikimą, aprangą ir kita.
Tuo pat metu „Renault“ logotipo deimantas padarytas labiau matomu ir išlaisvintas nuo jį juosiančių linijų. Dabar jis puošia naujausius markės modelius ir atrodo dar stipresnis, aukštesnio statuso ir ryškesnis.
Taip pat buvo pakeistas visas prekės ženklo logotipas. Nors jo DNR ištakos – „Renault“ praeityje, jis atrodo moderniai ir ryškiai. Panaudotas naujas, specialiai sukurtas šriftas suteikia savitumo, reprezentuojančio markę.

REKLAMA
REKLAMA

Renault_68144_global_en


„Renault“ geltona spalva, matoma kaip vertikali juosta logotipo dešinėje, yra ryškesnė ir šiltesnė.
Rezultatas – atnaujinta grafinė tapatybė, kuri elegantiškai išreiškia markės produktų vertę. Šis labiau kūrybiškas ir emocingas požiūris dera su misija, kurią nurodė Bendrojo dizaino padalinio vyriausiasis viceprezidentas Laurensas van den Ackeris.
„Prisijungęs 2009 metais turėjau misiją atnaujinti emocinį ryšį tarp „Renault“ prekės ženklo ir jo klientų, – pastebi Laurensas van den Ackeris, „Renault“ Bendrojo dizaino padalinio vyriausiasis viceprezidentas. – Mano sprendimas buvo parodyti lotyniškas „Renault“ šaknis, sukuriant spalvingus, suasmeninimui tinkančius automobilius su jausmingomis ir raumeningomis linijomis, kurios spinduliuoja emocijas ir kiekvieną dieną padaro laimingesnę.“
Naujoji „Groupe Renault“ tapatybė, apimanti „Renault“, „Dacia“ ir „Renault Samsung Motors“ prekės ženklus, bus pristatyta artimiausiame „Groupe Renault“ visuotiniame akcininkų susirinkime, vyksiančiame 2015 metų balandį. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų