REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Fiat koncernas buvo paskutinis automobilių gamintojas, kuris sugebėjo pastebimai pagerinti vidaus degimo variklių darbą. Kodėl daugiau kaip dešimt metų kurta „Multi Air“ technologija yra tokia svarbi? Kitaip negu kiti benzininiai motorai, italų sukurti „Multi Air“ agregatai turi elektrinį-hidraulinį kintama vožtuvų įjungimo technologiją, kuri kontroliuoja oro srautą nenaudojant droselio sklendės.
Ši technologija leido variklių efektyvumą padidinti maždaug 10-15 procentų, kai tuo tarpu vidutinės kuro sąnaudos ir išmetamųjų dujų emisijos sumažėjo 10-20 procentų.
Mūsų skaitytojas Andrius, su mumis pasidalino vaizdo reportažu, kuriame pristatomas mums dar negirdėta „Duke Engine“ technologija, kuri buvo sukurta keletos gabių inžinierių iš Naujosios Zelandijos. Tad neužbėkime įvykiams už akių ir pradėkime nuo pradžių.
1993 metais, mažytė inžinierių komanda nusprendė sukurti visiškai naują ir unikalų aukštasūkį vidaus degimo variklį, kuris neturėtų vožtuvų, būtų penkių cilindrų, turėtų galimybę „vartoti“ įvairiausio tipo degalus bei tiktų ne tik lengviesiems automobiliams, bet ir kitoms transporto priemonėms.
3 litrų darbinio tūrio, penkių cilindrų motoras palyginus su panašaus lygio agregatai, „Duke Engine“ yra net 19 procentų lengvesnis ir net 36 procentais mažesnis.
Šiuo metu variklis yra trečioje(paskutinėje) kūrimo stadijoje. Inžinierių komanda šiuo metu variklį bando „pripratinti“ prie bioetanolio ir dyzelino.
O dabar susipažinkime su naujuoju vidaus degimo varikliu iš arčiau.

Fiat koncernas buvo paskutinis automobilių gamintojas, kuris sugebėjo pastebimai pagerinti vidaus degimo variklių darbą. Kodėl daugiau kaip dešimt metų kurta „Multi Air“ technologija yra tokia svarbi? Kitaip negu kiti benzininiai motorai, italų sukurti „Multi Air“ agregatai turi elektrinį-hidraulinį kintama vožtuvų įjungimo technologiją, kuri kontroliuoja oro srautą nenaudojant droselio sklendės.
Ši technologija leido variklių efektyvumą padidinti maždaug 10-15 procentų, kai tuo tarpu vidutinės kuro sąnaudos ir išmetamųjų dujų emisijos sumažėjo 10-20 procentų.
Mūsų skaitytojas Andrius, su mumis pasidalino vaizdo reportažu, kuriame pristatomas mums dar negirdėta „Duke Engine“ technologija, kuri buvo sukurta keletos gabių inžinierių iš Naujosios Zelandijos. Tad neužbėkime įvykiams už akių ir pradėkime nuo pradžių.
1993 metais, mažytė inžinierių komanda nusprendė sukurti visiškai naują ir unikalų aukštasūkį vidaus degimo variklį, kuris neturėtų vožtuvų, būtų penkių cilindrų, turėtų galimybę „vartoti“ įvairiausio tipo degalus bei tiktų ne tik lengviesiems automobiliams, bet ir kitoms transporto priemonėms.
3 litrų darbinio tūrio, penkių cilindrų motoras palyginus su panašaus lygio agregatai, „Duke Engine“ yra net 19 procentų lengvesnis ir net 36 procentais mažesnis.
Šiuo metu variklis yra trečioje(paskutinėje) kūrimo stadijoje. Inžinierių komanda šiuo metu variklį bando „pripratinti“ prie bioetanolio ir dyzelino.
O dabar susipažinkime su naujuoju vidaus degimo varikliu iš arčiau.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų